« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Retkahdus XML

Kirjoittaja Viesti

ElinaKM

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:48:53

Ei kirjautunut

Tässä sitä sit hitto soikoon taas ollaan. Luulin olevani konkari vaan kuinkas kävi... 8kk siinä meni ihan suht hyvin...voittekos siis kuvitella, että viikko sitten retkahdin

Oltiin ystäväpariskunnan kanssa Tallinnassa ja tämä nainenhan veti röökiä kuin korsteeni koko ajan. Lopulta (tosiaan muutaman drinksun jälkeen) mun mitta petti. Menin ja ostin, ehei, en tupakkaa vaan tosiaan sikaria (ei muka niin paha asia...)

Aivan hirveetä paskaahan se oli, joten muutaman jälkeen vetelinkin sitten tämän ystäväni askista ihan reippaasti ehtaa tupakkaa.

Aamulla himo aivan hirveä, laannutin sen sikarilla vannoen mielessäni, että kotona se helkutti loppuu. Tätä aikaa en pilaa yhdellä matkalla.

Ja kuinkas kävi...kotona olen ollut jo monta päivää ja niin myös sikarit Uuden laatikonkin kävin jo ostamassa. Eihän niitä päivässä mene kuin muutama, mutta nekin liikaa.

Joo, morkkis ihan kamala, ukko kiukkunen ja lapsilta salaan koko touhun. Miten ihmeessä sitä onkin näin tyhmä Ikuista taisteluako tämä on vai olenko tosiaan niin heikko luonne?? Tämän 8kk:n aikana olen lihonut miltei kymmenen kiloa...turhaan

Kuten huomaatte...vituttaa ja rankasti

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys15/06/2007 22:36:15

rebekka rovaniemi

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:15:23

Ei kirjautunut

No voihan harmi Elina kun noin pääsi käymään,mutta uutta yritystä kehiin,ja asenne sellaseksi että kun näät toisten vetävän röökiä , niin ajattele, että ompa ihanaa kun ei itsen tarvi vetää enää....ole ylpee kun et polta ......muistan omat mielikuva sessiot joita pidin itselle niin homma pelasi ja kolmas savuton vuosi on alkanut....tupakanpolton lopetus perustuu vapaaehtoisuuteen,vaikeaa se on pakolla lopettaa... ajatus maailman muuttaminen auttaa ihmeesti,,,,,,saan mie polttaa mutten halua, jess näin se tapahtuu..usko vaan ja voima olkoon kanssasi t:reb

Mervi

Rekisteröityi:
24/05/2007 22:26:21

Ei kirjautunut

Harmillista Elina,uskon että suututtaa kovasti.Mutta eihän se noin pitkä savuton aika ole hukkaan mennyt,vaikka susta nyt saattaa siltä tuntua.Kropallesi se on varmaan tehnyt ihan hyvää,niistä kertyneistä kiloista huolimatta.
Jospas nyt yrittäisit unohtaa tuon lipsahduksen ja koota itsesi taisteluasemiin taasen.Tiedän,helppoa se ei ole,mutta tuosta lipsahduksesta ei tarvitse vielä tulla lopullista repsahdusta,eihän??
Kovasti voimia sinulle!!

Urholiina

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/06/2007 12:26:21

Ei kirjautunut

Takaisin taistoon vaan!

Mun oma repsahdus puolen vuoden tupakoimattomuuden jälkeen kesti vuoden. En vaan meinannut löytää motivaatioo uudestaan. Mutta kyllä vaan tuntuu ihanalta kun taas sai lopetettua. Ja nyt loppu elämäksi! (tarpeeksi kauan kun niin itselleni hoen, niin minun pitäisi kai alkaa siihen uskoakin! -taidan uskoa jo..)

en ole lakossa, olen lopettanut!! (viimeinen tupakka 11.6'07)

Siirry: