« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Väärin lopetettu! XML

Kirjoittaja Viesti

paulari

Rekisteröityi:
09/01/2010 23:47:09

Ei kirjautunut

-

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 31/10/2010 10:36:29

"Vastatuuli tekee vahvaksi"

Nina

Rekisteröityi:
14/03/2010 20:35:51

Ei kirjautunut

Noinhan se juuri menee, ajan kanssa ikävä helpottaa. On kuin sanoisi hyvästit vanhalle ystävälle, hylkäisi sen iäksi. Tukipötkylä joka on ollut mukana jännittävissä hetkissä, surussa, ilossa. Ei ihme että meinaa masentaa.

Pitää ajatella että tämä pötkylä on juuri se kaveri, joka puukottaa selkään heti tilaisuuden tullen ja näyttelee vain hyvää.

vapaana

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/02/2010 15:48:50

Ei kirjautunut

En usko että kukaan voi lopettaa "väärin" tupakointia, mutta kun ihmiset ovat erilaisia, lopettaminenkin on erilaista. Jokainen hakee varmasti itselleen sen parhaimman tavan ja usein kokeiltuaan ensin jo muutaman kerran sitä. Sitä paitsi, riippuu ihmisestä millaisia vierotusoireet ovat, toisilla vaikeat, toisilla vähän vähemmän vaikeat ja osa on niitä, jotka eivät edes myönnä potevansa vierotusoireista!
Mielestäni ei kannata verrata itseä muihin, vaan keskittyä omaan itseensä ja siihen että itse pääsee kaikesta tupakkaan liittyvästä eroon!
Joten kovasti tsemppiä sinulle ja uskoa siihen että jossakin vaiheessa tupakka unohtuu ja voit nauttia vapaudestasi!

Lopetuksen aloitus 8.3.2010 --> ja jatkuu edelleen...

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

paulari wrote: välillä tunnen suunnatonta haikeutta ja luopumisen tuskaa. ?

Voisitko tuon hetken kohdalla sanoa itsellesi jotain kannustavaa, esim.: olen mahtavan hienosti onnistunut savuttoman elämän tavoittelussa, olen onnellinen kun olen vapaa tupakasta, pärjään paremmin ilman tupakkaa.

Oikeastihan sinä haluat eroon tupakasta, joten anna itsellesi sen suuntaista palautetta mihin pyritkin. Tupakka on paha koukuttaja, ja tuollaisten tunteiden tarkoitus on palata entiseen. Siksi siis kannattaa valita ajatuksensa, tunteet menevät ja tulevat, mutta ajatukset ovat omia valintoja.

Kyllä minullekin vielä joskus tulee mielitekoja - aina vaan harvemmin ja vaisumpina - mutta osaan jo välittömästi sivuuttaa ne, tiedän ettei minun tarvitse langeta.
Tsempit!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Pirpana78

Rekisteröityi:
04/03/2010 12:09:06

Ei kirjautunut

Ikävästä pääsee aivopesulla.

Mieti aina ikävän tullen, miten pahalta aina haisit ja miten se "kaveri" hallitsi sua yli muiden...

Taistele terveytesi puolesta!

Ystäväni kertoi kuika on ollut jo 10 vuotta ilman tupakkia ja silti joskus kahvikupillisen jälkeen putkahtaa mieleen "kaveri" menneisyydestä ja muistuttaa häntä siitä miten tupakka sytytettiin kupillisen jälkeen...

Kait se on meillä aina mielessä...silloin tällöin.
Itsestä se on kiinni, millä sivuutat koko ajatuksen.

Tsemppiä.

19 vuoden suhde tupacin kanssa ja 20 v.EI tule täyteen.

paulari

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei ja kiitos kommenteista Nina, vapaana, Tutetu ja Pirpana78. Viisaita sanoja joista otan opikseni. Viikko sitten oli oli hermo kireällä, tällä hetkellä on taas ihan erilaiset fiilikset. Kyllä tuo nikkis ihmistä nakkelee

"Vastatuuli tekee vahvaksi"

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Nooh, moni muukin asia nakkelee. Onko nikotiinilla jokin erityisoikeus nakella enemmän kuin muilla asioilla?

olli

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/03/2010 19:07:50

Ei kirjautunut

Ei tämä helppoa ole. Ainakaan minulle. Kolmas ja viimeinen lopettaminen menossa. Ihan se ja sama miten lopetat. Ei taiteellisesta vaikutelmasta saa pisteitä, kun sellaista ei ole. Lopettamisesta kyllä.

Turha muuta miettiä. Tsemppiä.

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

iso A wrote:Nooh, moni muukin asia nakkelee. Onko nikotiinilla jokin erityisoikeus nakella enemmän kuin muilla asioilla?

Tässä nyt kuitenkin ollaan stumpin sivuilla ja puhutaan nimenomaan tupakasta ja sen lopettamisesta...täällä nakkelee nikkis ja viekkarit.Enemmän tai vähemmän.

Tsemppejä

paulari

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

iso A wrote:Nooh, moni muukin asia nakkelee. Onko nikotiinilla jokin erityisoikeus nakella enemmän kuin muilla asioilla?

Toki elämässä on ollut ja tulee vielä asioita jotka pistää kontalleen, mutta nyt kun tosiaankin ollaan täällä stumpissa niin mainitsin vain näistä nikkiksistä jotka välillä aina pyörittää, toisia enemmän, toisia vähemmän. En ole kuullut, että kukaan olisi henkeään heittänyt niiden vuoksi, mutta kyllä ne voivat olla todella hankalia.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys31/10/2010 10:39:53

Siirry: