| Kirjoittaja |
Viesti |
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Ihana nähdä "vanhoja" tuttuja nimimerkkejä täällä onnittelemassa maailman parasta tsempparia <3 Ikuisesti kiitollisena onnittelen upeaa virtuaalitätskyä savuttomasta elämästä
Laitetaas se miitinki pystyyn nyt! Jos saadaan vaikka tavattua tätä mahtavaa sakkiakin
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Kiitos mei onnitteluista.
Ja Katjuska, mukava, että sait jo kutsun tehtyä. Muilta osin tätsky kyllä punastelee täällä päässä...
Toivottavasti saadaan sekä vanhoja että uusia stumppaajia mukaan. Voin vakuuttaa, että tutustuminen kannattaa. Nimimerkille tulee kasvot ja kirjoittelu saa uuden ulottuvuuden. Tsemppaaminen tehostuu ja sotumisen vaara vähenee. No jaa, tulikohan luvattua liikoja? No kuitenkin ...
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Tuidre
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 04/06/2009 18:21:20
Ei kirjautunut
|
Myöhästyneet onnittelut piiiitkästä savuttomasta taipaleesta sulle!! Kovis!!!
|
Parempi pyy pivossa kun pyöräteline perseessä.
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Kiitos Tuidre. Luin sun kirjoitustas tuolta ja täytyy sanoa, että kun sun seikkailuita vuosia sitten seurasi, tunsin itseni vähemmän kovikseksi. Sinähän se menit pe..e edellä puuhun, välillä hakkasit päätäs Pohojammaan mäntyynkin. Mutta katsos ihmettä: tässä me nyt ollaan, savuttomina jo pitkät ajat. Niin pitkät, ettei enää polttamaan aletakaan. Näin on näreet
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Raikku_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 21:49:46
Ei kirjautunut
|
Tärvehys!!
Onnea kaikille sauttmille sankareille ja eritoten Melissalle jonka kotia tässä lainataan...
Itselle tulee huomenna illalla kuluneeksi tasan 6 vuotta edellisestä röökistä!
Lopetus oli elämäni paras päätös !
Hyvää syssyä kaikille!!
t Raikku
|
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä ...
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Näinhän se olikin, nyt muisti palaa - Raikulla ja mulla oli siis yhtä päivää vajaa kuukausi "ikäeroa". Yhdessähän alkutaipaleella tarvottiin. Sinä lopetit lapsen syntymää odotellessa, eikös näin ollutkin?
Onnittelut Raikulle - 6 vuotta savutta!
|
|
|
|
Katski
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 03/04/2011 12:27:19
Ei kirjautunut
|
Juu myöhästyneet onnittelut! Perästä tullaan
|
Lopettanut luomuna 31.3.2011 - 0 lipsahdusta
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Laskelmieni mukaan sinulle Katski tulee perjaina puoli vuotta savutta ja ilman lipsuja. Se on hieno tulos. Onnittelut siitä! Mitä pitemmälle selviää ilman lipsuja, sen suuremmaksi kasvaa usko siiten, että tästä selviää.
Itse tein just näin, kun päätin viimein lopettaa savuttamisen. Ei henkostakaan, ei minkään näköistä lupaa tai joustoja asiassa. Jos ei pystynyt alkuun esim. juhlimaan ilman savuketta, luovuin mieluummin juhlista tai lähdin aikaisemmin pois. Jossain vaiheessa tuo tarve helpottaa ja elämä voi jatkuva Tsemppiä jatkoonkin!
|
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Nii-i, minä luovuin Alkosta ( reilu 3 kk) kun lopetin, ja just sen takia kun luotto itseeni horjui.
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Minä opettelin juomaan uudestaan, siivousolut pöydän kulmalla... kesti kauan, ennenkuin pystyin istumaan, keskustelemaan ja juomaan. Ruuan kanssa viini meni, kun oli se syöminen siinä, mihin keskittyä... Tämä edellinen nyt ei tarkoita, että olisin ollut joku alkon suurkuluttaja, kuitenkaan, en ennen enkä jälkeen.
|
|
|
|
Katski
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 03/04/2011 12:27:19
Ei kirjautunut
|
Jep jep Melisa, puolivuotta tuli perjantaina täyteen ja hyvillä fiiliksillä, tai itseasiassa savuttomuus alkaa pikkuhiljaa olemaan normiolotila - sitä jota lähdin hakemaan. Vielä kamppailen tämän alkoholin vaikutuksen alaisena tulevan ajatuksen: "enemmistö polttaa - alkaa tehdä mieli" ongelman kanssa...
Toki en usko että polttaisin enää koskaan toivottavasti ainakin, mutta tuo satunnainen mieliteko harmittaa minua, se saa minut ymmärtämään kuinka vahvasti ihminen voi olla riippuvainen jostakin. Kahviaddiktionikin (korvasin tupakan siis kahvilla) on hellittämään päin ja juon vähemmän kuin aikaisemmin. Vaikka joku kahvin paheena näkeekin, niin itse en koe sitä samaksi vaaraksi kuin itse syöpäkääryleet.
Ja Melisa, vaikka et ehkä kamppaile meidän kanssa alkutaipaleilla, niin muistahan sinäkin palkita itseäsi pidemmästä savuttomuudestasi! Syksyjä!
|
Lopettanut luomuna 31.3.2011 - 0 lipsahdusta
|
|
|
Onerva
Rekisteröityi: 04/05/2011 18:05:49
Ei kirjautunut
|
Onnea Katski puolen vuoden savuttomuudestasi ja tsemppiä eteenkin päin!!
Perässä kipitän....kiinni en saa!
|
-Mens sana in corpore sano-
Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Onnittelut Onervalle kuitenkin neljästä kuukaudesta. Vaikka et saisi kiinni ketään, ei ole sen väliä. Kun on tarpeeksi kauan polttamatta, pienet ikäerot eivät enää tunnu.
|
|
|
|
Onerva
Rekisteröityi: 04/05/2011 18:05:49
Ei kirjautunut
|
Kiitos Melisa onnitteluistasi!
On muuten taivaan tosi, että pienet ikäerot eivät enää haittaa...nykyään ei enää muutaman vuodenkaan ikäero merkitse mitään!
Tupakoinnin lopetuksessa aluksi tuli laskettua savuttomuustunteja...-päiviä...-viikkoja...nyt kuukausia. Varmaan vuoden etapin jälkeen yksiköksi muuttuu vuosi...
Oikeastaan tupakkalaskurista on ajoittain kiva kauhistella alati suurenevaa polttamattomien natsojen läjää
4m 2d 17:25 smoke-free, 1 494 cigs not smoked, 336,15 € saved, 5d 4:30 life saved
|
-Mens sana in corpore sano-
Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!
|
|
|
eerob
Rekisteröityi: 17/01/2008 20:34:18
Ei kirjautunut
|
Heippa, Melisa!
Pakko kirjoittaa salaa tänne "konkareihin" mun kovasta linjasta tupakoinnin lopettamiseen. Siis mä antaisin vaan vastauksena yrittävälle että ole polttamatta. -Sama kuin sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti...
Onneksi Sä oot täällä ja osaat antaa oikeaa tukea vielä senkin jälkeen kun oot itse selviytynyt.
|
|
|