« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Tästä se lähtee XML

Kirjoittaja Viesti

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Heippa!
Minäkin sitten ilmottaudun. Polttanut säännöllisesti melkein 15 vuotta. Joitakin lyhyitä lakkoja ollut seassa.
Kolme vuotta sitten olin polttamatta noin kuukauden. Käytin Zybania ja Nico-purkkaa. Ratkesin festareilla. Kaduttaa vieläkin...

En jaksa enää tätä. Päätin lopettaa.
Alkuviikosta olin harkitsija. En vielä tiennyt, minä päivänä lopettaisin. Nicoretet hankin, mietin päivää ja tein suunnitelmia. Eilen vielä mietin että nyt vai viikon kuluttua. Jotenkin halusin nopeuttaa alkuun pääsyä.
Tänä aamuna paloi hermo. En saanut henkeä, koska keuhkoni olivat nielua myöten täynnä limaa. Silti menin tupakalle. Ja röökistä tulee nykyisin paha olo. Äly hoi!

Psyyken kannalta olisi huono ajankohta lopettaa, koska epäilen masennusta ja mulla on lääkäri- ja psykologiajat varattuna. Hoitaja kehoitti lykkäämään.
Päätin kuitenkin että nyt! Mulla on motivaatio pilvissä ja odotan huomista innolla. Teen suursiivouksen. Otan mieluummin isomman p*n kerralla kuin pitkitän. Tupakka on kuitenkin osasyyllinen ahdistukseeni.

Kumman levollinen olo nyt. Saas nähdä, kauanko jatkuu.

Päätin että jos lipsahdan polttamaan yhden, en soimaa itseäni vaan jatkan siitä mihin jäin. Jostain se on aloitettava.

Kiitos kaikille tänne kirjoittaneille! Valoitte minuunkin luottamusta. Kyllä tämä tästä. Vaikeaa tulee olemaan ja varmaan luulen sekoavani, mutta joo... kyllä tämä tästä.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 19/03/2010 19:14:12

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Mahtavinta iso A!!
tervetuloa! itse olen roikkunut täällä menestyksekkäät 12 päivää, jotka olen jo sinnitellyt ilman savun savua. Et ole yksin, tsempataan toisiamme
rattoisaa savutonta viikonloppua

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tenaleidi, kiitos!

Taisin kirjoittaa epäselvästi. Lopetan huomenna. On vähän helpompaa kuin lopettaminen keskellä päivää. Ja tartten vähän psyykkausaikaa. Tuo päätös kun tuli suunniteltua nopeammin muutenkin.
Täytyy myöntää että nyt jännittää. Mutta ei se mitään. Ihan kiva olo.

Mutta Tenaleidi. Olen ylpeä susta! 12 päivää, melki kaksi viikkoa!!!

Kiva että veneessä löytyy vielä paikkoja

Hyvää viikonloppua!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys19/03/2010 23:00:32

Saxxa

Rekisteröityi:
13/03/2010 12:38:09

Ei kirjautunut

Kiitos kannustuksesta ja onnittelut hyvästä päätöksestä aloittaa savuton loppuelämä.

Helppoa tämä ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan, mutta periksi ei nyt anneta.

Taistelu aloitettu 13.3.2010

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Ensimmäinen aamu ja yhteys tänne pamahti poikki.Niin sitä...
Täällä ollaan

Kiitos iso A ja Saxxa tsempeistä

Teille ja kaikille muille kanssa tsemppejä,selvitään päivä

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Iso A, Butterfly, mulla perhosia vatsassa kun jännitän teidän ekaa päivää
Voimia!!!

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tenaleidi, oot ihana!

Laitoin laastarin heti herättyäni. Sitten rupesin aamutoimiin.
Ulkona meinasi lähteä järki. Laastari käsivarressa, tabu huulessa ja koira pomppii lumikumpareilla. Siellä on ihan sairaan liukasta! Nauroin ääneen kun mietin, mistä uskaltaisi mennä ja muu porukka liikuskeli yhtä epävarmasti Jumazukka, mikä keli...
Kaupasta hain paaaljon herkkuja. Painoni ei ole ongelma. Päinvastoin, taistelen alipainoni kanssa. Huomasin pari viikkoa sitten lihoneeni 3 kiloa. Sekin kannustaa omalta osaltaan. Siinä mielessä pääsen erittäinkin helpolla Ja kaupan kassakin lopetti käryttelyn. Miten ihmeessä hän kestää istua röökihyllyn vieressä!?
Vielä hymyilyttää. Oon ylpeä itsestäni jo nyt! Meinasin ostaa kukkia, mutta laitoinkin vaihtorahat kolehtiin. Se onkin parempi palkinto kun minusta puhutaan.
Ihan hyvä olo. Outoahan tämä vielä on.

Butterfly, mites sun aamu/aamupäivä sujuu?

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jumasviidu,mulla on ihan kammottavan karseet viekkarit

Tsempit Tenaleidi ja iso A !!!!

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Lopu tää pee fiilis ollenkaan

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Kiva kun tänne Stumppiin on tullut mukaan savuttomaan elämäntapaan uusia ihmisiä .Tsemppejä Teille ihan kaikille.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Krisu, kiitos. Tänne oli mukava tulla

Butterfly, onko parempi olo?
Muistaakseni lopetit luomuna. Miksi? Jos olo kurjistuu, meinaatko harkita jotain? Mulla ainakin laastari auttaa. Kaverina on menossa 3. tabu, päivällä otin lisäksi purkan. Laastarin taso on kuitenkin melko vähäinen, välillä tarvitaan kovempia keinoja

Välillä mulla kävi kovempi halu, mutta rupesin pelaamaan pelejä Älypelin sivuilla. Kiroilin hiiren toimimattomuudelle. En kyllä ole varma kiukuttelinko viekkareita vai hiirtä. No, kiroilu ja tikkari auttoi
Kävin äidillä ja tullessani kotiin joku poltteli naapurin parvekkeella. Ihme kyllä haisi jo pahalle. Olen ilmeisesti sitten todella kyllästynyt tupakointiin. Sinänsä siis tekee mieli, mutta en halua polttaa. Outoa?

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eka savuton päivä illassa,huh mitä menoa

Kiitti Krisu tsempeistä..sulle kanssa

Iso A,sinäkin tulit
Mukana molemmat,hyvä hyvä.Juu,luomuna.Laastarit ei sovi,sitten vasta hermona.Huomenna mulla jo parempi,nyt jo.
En enää muista mitä kirjotit,jäi lainaamatta.Ihan hirmu väsy on.

Jatketaan huomenna,tsemppiä sulle kanssa

Hyvät yöt!!!!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys20/03/2010 22:39:35

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Butterfly, hyvä että jaksoit tämän päivän! Huomenna juu helpompi. Ainakin vähän tottuu ajatukseen että sormien välissä ei pala.
Entä apteekista saatava Nicoreten joku pakkaus? Mulla on semmoinenkin. Siinä on vihko, kynä, lelu... Eli kaikki keinothan mulla Lelu - puristeltava stressilelu siis - kulkee koko ajan taskussa. Sitäkin olen käyttänyt. Parantaa puristusvoimia samalla! Vihkossa on neuvoja, lopetuskalenteri ja muutakin lueskeltavaa. Jos netti on kiinni, vihkosta lukee nopsaan jos kovasti kiukuttaa. Mä tykkään!

Minä yökyöpelinä valvon vielä. Hyvää yötä!

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 25/05/2010 09:08:06

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Just nyt mua vtuttaa ankarasti.

Siirry: