« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Humalaisen himot XML

Kirjoittaja Viesti

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/03/2010 17:09:01

Ei kirjautunut

No niin,tuli nyt sitten kokeiltua tahdonvoimaa lopettamisen suhteen humalassa.
Ensin kaikki oli ok,ei käynyt tupakka mielessäkään,mutta kun kaverit kävi tupakalla olin vähän ajan päästä valmis liitymään seuraan.Ajattelin että kyllähän mä voin nyt tämän kerran yhden tai korkeintaan pari...
Sitten otin tupakan käteen ja menin ulos muiden kanssa ja yhtäkkiä heitinkin sytyttämättömän tupakan maahan.Yllätin jopa itseni.En repsahtanut vaikka olin jo antanut itselleni siihen luvan.
Olin NIIIIN tyytyväinen kun tulin kotiin
Eli nyt tiedän sen mitä epäilinkin,että minä en humalassa ole kovinkaan tiukkatahtoinen vaan todella epäluotettava lepsuilija.

Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/03/2010 21:23:59

Ei kirjautunut

Mahtavaa pepper ettet sytyttänyt!!
Hienoa!

Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

wow upeaa pepper tuohon ei moni ois pystynyt

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

HYVÄ, HYVÄ, kun et sytyttänyt. Saitpahan nyt kokea, että se voi olla tosi pienestä kiinni. Jos kerrankin antaa itselleen luvan, niin sitä saa aloittaa kaiken alusta. EI kannata. Esim. jos kerran on kärsinyt kivut vaikka palovammasta, niin Ei kai kukaan polta itseään uudestaan ja vapaaehtoisesti.

Nuorille sanoisinkin, että olette viisaita kun lopetatte ajoissa. En tullut sen valmiimmaksi tai onnellisemmaksi, kun poltin lähes koko ikäni. Ei kannata, aivan turhaa touhua. Hyvää jatkoa sinulle. t. Mirkku
Tupakoitsijalta pitäisikin tutkia aivot, eikä keuhkoja.

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/03/2010 17:09:01

Ei kirjautunut

Kiva kun kommentoitte.Annoin itselleni henkisen kunniamitalin huppelikokemuksestani
Mirkku,nopeasti se aika menee kun munkin piti lopettaa kun täytän 30v. ja nyt täytän just pian 35v.Eli ei kantsi siirtää yhtään sitä lopettamista kenenkään.
Hyvä me

Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Juu.hyvä me ja HYVÄ PEPPER! Mä en ole uskaltanut ottaa olutta...Mulla 6 viikkoa takana ja en luota tahdonlujuuteeni ottaneena. Luultavasti minäkin ajattelisin et sen yhden (joopa joo )voi polttaa, ja sit toisenkin ja jos nyt kolmas vielä...

Siirry: