« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

mimmin potero XML

Kirjoittaja Viesti

mimmi

Rekisteröityi:
10/04/2007 20:47:50

Ei kirjautunut

..en ole Savoon ilmottautunut,kun ei taida millään onnistua sinne lähtö..loukkasin jalkani ,joten jäi ne markkinatkin sit..
..tais venähtää toi nilkka,oma vika,harjoituksen puutetta tais olla
Ei sen puoleen, kiva reissu se silti oli
Lämpimät terkut Mekelle

Ja Nyytille kans, ehkä onnistuu jollain toisella kerralla meitin tärskyt

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Mimmi - marraskuussa Nyytti tulee kursseille Hesaan. On jo vähän ounasteltu, josko silloin pannaan miitinki pystyyn ja tavataan taas isolla porukalla. Minäkään en pääse Savoon - nyyh

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

...ai vasta marraskuussa...kai me tällit saadaan aikaseks jo sitä ennenkin, vaik sit Kahvituvalla vaan, kävin muuten kerran siellä syömässä köyhät ritarit,nam

Tai Myrtsissä?

mut terkkuja savuttomille t. mimmi : )

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Voi sua, onko se jalka pahastikin mennyt??
Harmin harmi! Mikäs buumi tää nyt oikein on kun Tuizillakin oli joku pipi-käpälä-jutsku???

Tuumailaan näitä treffi -suunnitelmia, kun nyt tuntuu ettei riitä viikonloput mullakaan elokuussa mihinkään ja kaikkee haipakka on jo syyskuullekkin jo bookattu......
Paranemisia sun käpälälle!!!!

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

..nii-i ,nää vanhuuden vaivat, liikapainon kanssa...nivelsiteet kai poikki,kun on vieläkin kipee,mut kyl tällä kävelemään pääsee

Ei,kun kivaa syksyä ja kaikkee hyvää sulle ja muillekin täällä vieraileville savuttomille t. mimmi ; )

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

No voihan sentään, se pitää kuules nyt sitten ottaa hyvin rauhalliseti ja tyylikkäästi sen jalan kanssa, että pääsee paranemaan. Ei siis mitään jenkka-kurssia nyt loman lomassa! Kuullaan taas!!

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tervehdys tänne pitkästä aikaa...

Savuttomuus jatkuu,tosin tossa elokuussa vietin pyöreitä synttäreitäni ja silloin poltin ,siis yhtenä iltana..se oli sellasta uhoomista varmaan.Eipä jääny kimmoketta,eikä oo tehnyt mieli KERTAAKAAN senjälkeen,eipä sitä ennenkään lopetettuani. Lopettaessani silloin lähes 4 vuotta sitten , olin ajatellut,että,kun on kulunut vuosi tai ½v ;niin kerran kokeilen...luin sitten täältä "viisaan Eevan" ja monen muunkin tarinanoita aiheesta,joten pistin idioottimaisen ajatuksen jäihin samantien.
Mutta nyt se on kokeiltu..YÄÄÄK,että oli pahanmakusta ja se lemu..ei ollu parantunut sekään,kyllä se ittessä dunkkaa niin kamalalle ja sitten se "hieno idea " polttaa teki vielä sen,että mulla oli 3 päivää sikakipee kurkku... olin kyllä ihan ihmeissäni,koska kyllähän vanhan tervakeuhkon olis pitänyt selvitä muutamasta kessusta tosta vaan,olihan sitä tullu harjotettua kuitenkin jo yli 30v !!

Tehty ja todistettu,että huono ja typerä idea oli...käyn silti välillä täällä,en mä silti kessuttelijan leimaa enää itteeni ota takasin : )

Jos joku nyt tästä saiskin kimmokkeen itsekin kokeilla, on mun pakko sanoa senverran,ettäitse lopetin ilman viekkareita ja mulla oli todella helppo lopetus,eikä jääny mitään mielihaluja silloinkaan palata "joskus" tupakoivien kirjoihin,joten en oikeesti pelännyt jääväni uudelleen koukkuun,koska omasta vapaasta tahdostanihan mä olen lopettanut ja ollut tupakoimattomana ja olen sitä edelleenkin.
Eli, ei toi ainoo tyhmä teko mun elämässäni ole ollut..on tää ylimääräinen 15 kg myös samalla listalla..nyt olen aloittanut painonhallintaryhmässä,jospas näistä läskeistäkin hankkis pesäeron : )

Kaikille savuttomille kivaa syksyä ja vanhoille tutuille vaikka vieläkin enemmän terkkuja ja isot halit kans t.mimmi : )
(ei siis mikään sankaritarina,eikä ylpeydenaihe tämäkään )

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Sää oot sit repässy!

Noh, onneks tulit nyt vasta "tunnustamaan" kun on aikaa kulunut ja näit, että sun motivaatio on edelleen katossaan ja ei nikkispeikko ottanu niskalenkkiotetta. Mä oon sen verta hannari kyl, etten uskaltais ainaskaan vielä alkaa leikkimään.........

Noh, myähäisiä onnitteluja täältä hurjan paljon ja ihanaa syssyä toivottavasti nähään kuukauden päästä

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos vaan onnitteluista

Joo,ei todellakaan kannata leikkiä sen myrkyn kanssa,jos VÄHÄNKÄÄN epäilee ja sehän vaanii nurkan takana ,kuten tiedetään
Ja toi mun juttu oli tosiaan vaan alusta astikin ihan vaan sen yhden illan ,kun mentiin baariin,kyl likat ensin kauhistu,mut sanoin,et poltan vaan yhtenä iltana ja jos näkevätkään ikinä sen jälkeen,niin turpiin vaan ja kunnolla,en mä oo kertaakaan halunnut alottaa alusta sitä paskaa,huh

Parasta se on olla leikkimättä,kyllä me jokainen se tiedetään !!
Ei kannata antaa edes ittensä uskoa,että sille nikkispirulaiselle pärjäis,jos tiukka paikka tulis,olkaa siis järkevämpiä

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Katos mimmii .Oot sit mennyt maistelemaan ,hyvä,että vaan maistoit.Mistä mä just luin et,Jari Tervo 8 vuoden savuttomuuden jälkeen alkanut polttamaan .Ei mitään järkee .Kiva kuulla susta mimmi ja olis kiva nähdäkkin,mut en marraskuusakaan pääse Hesaan,mutta ehkä sit myöhemmin .Voi hyvin ja onnea piiiitkäääästä savuttomuudesta,konkari

Eeva

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:30:46

Ei kirjautunut

mimmi wrote:poltan vaan yhtenä iltana
MIMMI sinähän olet tehnyt aivan pöhköä ....Mimmi, ystäväiseni, miksi?

mimmi wrote:poltan vaan yhtenä iltana
No oliko ilta tupakoiden mukavampi ja menevämpi, sekä itse tunsitko olevasi varmempi
mimmi wrote:Joo,ei todellakaan kannata leikkiä sen myrkyn kanssa,jos VÄHÄNKÄÄN epäilee
...mutta jos tuntee ettei epäile niin sitten vaan kokeilemaanko?? Ok, tiedän mitä tarkoitat, mutta sen voi myös käsittää näin.

Tätä viestiä on muokattu 3 kertaa. Viimeisin päivitys 19/10/2008 07:22:27

minna

Rekisteröityi:
05/04/2007 19:09:12

Ei kirjautunut

Mimmi, mitä ihmettä??? Mitä sä oikein olet touhunnut?

No, onpahan taas yksi muistutus lisää siitä minkä kanssa ollaan tekemisissä. Koukussa ollaan aina vaikka ollaankin jo irti.

Älä mimmi enää leiki asian kanssa. Tiedät kyllä miten siinä käy niin helposti. Onneksi kokemus ei ollut sulle mieluisa. Nyt kaikki ovet ja ikkunat kiinni ja avaimet heität niin kauas kuin mahdollista.

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

ä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/02/2009 20:05:26

[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Höh, ja tuon se Mimmi teki heti sen jälkeen kun mä ja P oltiin hävitty sen synttäreiltä. Me kun ei juotu kuin pieni kuoharilasillinen ja oltiin autolla, niin poistuttiin hyvissä ajoin. Ja het kun silmä välttää Tai siis lähtivät vissiin oikkeen viihteelle, ja siinä seurueessa muutama täti polttikin. Aijaiajaiajai ..... kuitennii.

Mut Mimmin tuntien, ei hää enää retkahda, mä näetsen luotan siihen...

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Raikku_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 21:49:46

Ei kirjautunut

mimmi wrote:Kiitos vaan onnitteluista

Joo,ei todellakaan kannata leikkiä sen myrkyn kanssa,jos VÄHÄNKÄÄN epäilee ja sehän vaanii nurkan takana ,kuten tiedetään
Ja toi mun juttu oli tosiaan vaan alusta astikin ihan vaan sen yhden illan ,kun mentiin baariin,kyl likat ensin kauhistu,mut sanoin,et poltan vaan yhtenä iltana ja jos näkevätkään ikinä sen jälkeen,niin turpiin vaan ja kunnolla,en mä oo kertaakaan halunnut alottaa alusta sitä paskaa,huh

Parasta se on olla leikkimättä,kyllä me jokainen se tiedetään !!
Ei kannata antaa edes ittensä uskoa,että sille nikkispirulaiselle pärjäis,jos tiukka paikka tulis,olkaa siis järkevämpiä

Onnee vaan Mimmi! Jotenkin Mimmi on viimeinen ihminen jonka kuvittelin enää edes kokeilevan röökii...
Kun itse taisteli irti siitä tupakasta silloin kauan sitten tuli mietittyä että joskus sitten vaikka eläkeiässä voisi laittaa kokeeksi tupakaksi. Nyt kun on kulunut kolme vuotta savutonta aikaa niin mietin että miksi sitäkään aikaa enää viittis pilata tupakilla kun siitä kerran on irti päässyt...

Mukavaa loppusyksyä kaikille !
Raikku

Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä ...

Siirry: