« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Haaste -4kg Juhannukseen mennessä! XML

Kirjoittaja Viesti

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Ei tullut minustakaan suurinta pudottajaa ..... Meni niin läskiks kuin olla ja voi.
Voiton taisi saada Maltti, Onnea minun puolesta Vai ilmoittautuuko joku suuremmaksi pudottajaksi?
Hauskat ja savuttomat Jussit kaikille!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/06/2010 12:06:26

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Kävimpäs vaakalla, vaikka olin näköjään jo 6/6 heitänyt kinttaat tiskiin laihutuksessa.
69,8 oli lukemat eli vähän alas tai pysynyt samana,en oo kuiten lihonut´...jipii...
Oikein mukavaa juhannusta kaikille, täältä yöttömän yön valtakunnasta.
savuttomille tsemppejä
Ja savuttomiksi pyrkiville voimaa olla polttamatta

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

maltti

Rekisteröityi:
11/05/2007 21:34:02

Ei kirjautunut

Moi taas ja hyvää Juhannuksen jatkoa kaikille!
Eipä tässä tunnu olevan mikään voittajan olo, tai oikeastaan onhan sitä voittanut nuo kolme kiloa. Eikä tytöt sitten jätetä asiaa tähän vaan jatketaan liki samaan malliin niin hyvä tulee.
Ja vielä kaikki tupakan jättäneet ovat voittajia!

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Minunkaan mielestäni tätä ei pitäis jättää tähän, kun puntarilla käydessä olikin pudonnut -2,3kg. Hienoa Mirja kun aukasit tämän huimattomien pudoittajien kerhon. Ja onnea Maltti voittajille ja todellakin ollaan voittajia,kun ei savuteta. HyvääJuhannusta kanssa kaikille!

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

En kuulunut pudottajiin mut lupasin pitää painon samana ja tulos se et lihoin 3 kg Tosin mun paino hyppelee älyttömästi ettei välttämäti tarkoita mitään

maltti

Rekisteröityi:
11/05/2007 21:34:02

Ei kirjautunut

Moi!
Mitähän mahtaa kuulua tämän ketjun poppoolle nyt kun kohta on vuosi vierähtänyt edellisestä...
Omalta osaltani voin kertoa että savuttomana viidettä vuotta ja tuo 10 kg hyvää on vielä jäljellä. Maksimista on kuitenkin pudonnut nyt 5 kg.
Tällä kertaa tarkoitus on vuoden alusta lähtien saada 1 kg/kk pois lokakuuhun mennessä, siis siinä tavoitetta muillekkin!
Hyvää kesän odotusta näissä merkeissä kaikille!

Mark

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/04/2011 19:08:48

Ei kirjautunut

Huomenna tulee 2 viikkoa savuttomana täyteen, vaaka näyttäs et 1 kilo on tullut lisää.

Nyt pitäs saada vinkkejä, miten painon nousu estetään, ja pikemminkin saisi 5kg lähteä.

Aikaisemmin olen tahdonvoimalla laihduttanut muutamassa kuukaudessa 10kg, vähemmän syömällä ja enemmän liikkumalla - mut nyt tuntuu että kaikki tahdonvoima ja enemmänkin on jo varattuna tupakoinnin lopettamiseen.

Ruoka maistuu paremmalta kun ennen, ja ihan käsittämättömän nälkä tulee - useammin kuin ennen, kun taas ei oikein tunnu olevan erergiaa, intoa ja kärsivällisyyttä polkea kyntopyörällä kovaa 3 tuntia päivässä.

Siis, kun poltti, pystyi, tai oli jopa tapana, ainakin osittain korvata nälkä polttamalla.

Suoraan sanoen vituttaa, kun ei löydy voimavaroja nälässä olemiseen ja päivittäisiin maratonisuorituksiin, tän röökaamisen lopettamisen lisäksi.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/04/2011 19:04:07

miiu

Rekisteröityi:
06/02/2011 12:30:59

Ei kirjautunut

Mark kuule, mun mielestä sun kannatta antaa nyt itsellesi ja kropallesi aikaa tottua tähän uuteen savuttomaan elämään. Sama juttu oli mulla, mutta ajattelin asian niin, että jos nyt on nälkä, niin syön (järkevästi kuitenkin!) ja katsotaan sitä painonhallintapuolta sitten myöhemmin. Tärkeintä oli ja on edelleen pysyä tupakasta erossa. Mun kohdalla tuo jatkuva nälkä alkoi hiipua joskus reilun kuukauden savuttomuuden jälkeen. En tosin tiedä, mikä tilanne painon kanssa tällä hetkellä. Se ei oikeastaan kiinnostakaan, vaan tarkoitus on tässä pikkuhiljaa säädellä noita syömisiä ja alkaa urheilla enemmän. Nyt se itse asiassa on mukavampaakin, kun huomaa kuinka happi kulkee paljon paremmin kuin aikaisemmin.

Savuton 20.2.2011 alkaen

Katski

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/04/2011 12:27:19

Ei kirjautunut

Ittellä nyt reilu 3 viikkoo takana. Urheilemaan oon ollu laiska sen jälkeen kun polttamisen alotinkin. Tossa alussa ku lopetin kävin lenkillä pari kertaa kunnes innostus lopahti, ja nyt taas oon käyny kerran kaks. Jos ei huvita liikkua ni älä turhaan liiku - kuten edellä mainittiin, keskity lopettamiseen. Mutta suosittelen kuitenkin, kun terveellisyys on lopettamisenkin yksi puoli, että kattoo sitten vähän mitä syö ja kuinka paljon (hedelmiä, pähkinöitä, LIHAA) kannattaa välttää leipiä, pullia ym. hiilareita ne lihottaa ja turvottaa eniten. Ja hyötyliikunta ennen kaikkea = siivoa kämppä, pese pyykkiä, järjestä vanhoja valokuvia, papereita ym.

Yks kaveri muuten valaisti mua kertomalla, ku itekki tota lihomista pelkäsin ku korvannu kans nälän syömisellä (ennen 1 lämmin ateria päivässä, aamupalaa sillon tällön ku huvitti ja illalla napostelin) et todennäkösesti mun keho on ollu paastotilassa, et ku alan syömään terveellisemmin ja säännöllisemmin ni aluks tulee pari kiloa, mut se aineenvaihdunta lähtee sit toimii kunnolla, ni ei enää liho.. en ite just harrasta mtn säännöllistä liikuntaa mut kuljen bussilla ni tulee käveltyä pysäkinvälejä ja teen pihatöitä ym. ni en kuitenkaan koko päivää istu..

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys23/04/2011 20:10:14

Lopettanut luomuna 31.3.2011 - 0 lipsahdusta

heinosan

[Avatar]

Rekisteröityi:
24/04/2011 07:00:37

Ei kirjautunut

vuoden 2011 juhannus on lähempänä nyt, eli kun nyt olen savuton niin tämäkin alkoi innostamaan!
Olen vasta kolmannen päivän alussa, joten vielä en osaa sanoa nälän tunteen lisääntymisestä, mutta HALUAA juhannukseksi yhtäkaikki AINAKIN -4kg.

Proteiinia aion lisätä minäkin, mutten jätä kokonaan hiilareita pois. Tosin syön ne kokojyvä/ruispohjaisina. Näin olen aina tehnyt ja en kyllä kuidun takia uskalla niitä pois jättää.

Katsotaan miten meidän käy!
Kuka tulee juhannus 2011 kevyempänä tavoiteeseen mukaan???

Viimeinen stumppi heitetty tuhkikseen 01.08.2011 klo.07.30

Katski

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/04/2011 12:27:19

Ei kirjautunut

Kulkaas, mulla on teille hyvä vinkki, ketkä haluaa pudottaa painoa, varsinkin jos kaiken maailman dieetit ja niksit on koitettu, mut tä sopii kaikille ja ei oo mikää väkipakko laihdutusopas! aivan mahtava kirja Ranskattaret eivät liho, makso pokkarina 9 € ja toimii! se on fiksu nainen joka sen kirjotti!

Ja mikä parasta, tä sopii kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta, koska ei ole mikään laihdutusopas vaan lähinnä elämäntapa kirja, joka ei vaadi muutakuin pienen hoksottimen värähdyksen tuolla aivokopassa (ei mitään kaikki alusta meininkiä). Aivan mahtava.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 30/05/2011 20:50:48

Lopettanut luomuna 31.3.2011 - 0 lipsahdusta

maatuska

[Avatar]

Rekisteröityi:
30/08/2011 19:45:05

Ei kirjautunut

Mä oon löytänyt avun kalorilaskuri.fistä. Ei oo kallis, mutta saa syötettyä kaikki ruokansa ja reseptinsä tarkkoina ohjelmaan, ja tajuaa sen jälkeen oikeasti kuinka paljon kulutusta enemmän tuleekaan helposti syötyä.

Yksinkertaistahan se on: kuluta enemmän kuin syöt, silloin laihdut. Mutta minä ainakin tarvitsen siihen avuksi tuon laskurin. Sitä jää kummasti herkut pöydälle ja vaihtuu vaikka klementiiniin, kun miettii että laskurin mukaan saisin syödä vielä joko tuota vähän tai toista paljon. Ja tuleepahan nähtyä myös viitteitä siitä saako esim protskuja ja kuituja riittämiin. Mahtava laite!

Ja ennen baari-iltaa voi katsoa minkä pituinen lenkki antaa luvan ylimääräiseen punkkupulloon.

Ja onhan se siistiä nähdä käyrät kuinka keskiarvopainot alenee koko ajan. Hitaasti mutta varmasti. (Oma paino heittelee nesteiden takia usein viikon sisällä pariakin kiloa, mutta kun näkee miten heittelyiden kilomäärät laskevat koko ajan, niin hymyilylle on aihetta.)

Ei oo pakko polttaa jos ei haluu.

Viimeinen tupakka 20.11.2011.

Siirry: