« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Tänään loppui :) XML

Kirjoittaja Viesti

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/05/2007 18:57:51

Ei kirjautunut

Moi kaikille!

Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa. Tosiaan tänään ensimmäinen päivä menossa tupakatta, takana n.12 vuotta tupruttelua. (Yöh)

Lopetan nikotiinivalmisteiden avulla, savukkeita menee (tai mennyt) n.15-20 päivässä. Eniten aamulla ja iltapäivällä.

Kovasti toivon tsemppauksia ja myötaeläjiä & hyviä vinkkejä Odotan ehkä eniten kauhulla kotiin menoa, jossa ravaaminen yleensä parvekkeella alkaa. Jaiks!

Jos on halua, keksii keinot.
Jos ei, keksii tekosyyt.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Tsemppiä kovasti wiu wiu minä myös tänään lopetan.. mutta viel on pari kessua jotka tuhottava ennen sitä. Määräajaksi olen asettanut klo 18. Edessä on myötä ja vastamäkeä mutta senhän sinä tiedätkin.. Tsemppiä ja voimiaXD

21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kovasti tsemppiä myös sinne! Ja niinpä; kuka sen tekee jos ei itse tee..

Jos ei, keksii tekosyyt.

Purr

[Avatar]

Rekisteröityi:
12/04/2010 20:25:06

Ei kirjautunut

Tervetuloa joukkoon! Ja onnittelut hyvästä päätöksestä!
Nyt ei tarvita kuin itsekuria ja päättäväisyyttä, niillä pääsee jo pitkälle. Lisäksi stumppilaisten tsemppaus on iso apu tiukoissa tilanteissa. Itse huomasin heti sen, että kun tänne tuli tuntemuksiaan kertomaan, on jotenkin helppoa ollut olla polttamatta.

Aikaisempia lopetusyrityksiä siis minullakin takana useampia, joten kyllä tästä foorumista on ollut paljon apua! Se usko siihen omaan päätökseen ja omaan itseensä pysyy kohdillaan kun tietää että moni muukin on samassa tilanteessa ja täällä tuetaan toinen toistamme

Lopetin 13.4.2010.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Heippa wiuwiu!
Tervetuloa ja onnittelut päätöksestä!
Ota korvaavia riittävästi ja pidä päätöksestäsi kiinni,vaikka kuinka kärvistyttäisi Tule aina foorumille kun vaan mahdollista.Lue toisten tarinoita.Osallistu,kerro miten menee,huuda apua jos siltä tuntuu...tee kaikkea mitä ennenkin,mutta älä sytytä
Siinä vähän aluksi Pärjäät kyllä,mennään yhdessä eteenpäin!Tsemppiä

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No näinpä tässä on huomannut, kun koko päivän selannut keskustelualueita Omassa päässä ajatusten pito tuntuu aika tukalalta. Ja kirjottamisella saa käsille tekemistä Mukaan sain tempaistua siskoni ja hänen miehensä. Aika mahtavaa

Jos ei, keksii tekosyyt.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mites wiuwiun ilta on sujunut?

Elämä voi muuttua!

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikka! Iltapäivä sujui suht huoletta eilen, mutta ilta oli yhtä tuskaa! Panikoin myös sitä, että jos en saa unta, niin sitten ei tule mitään. Mutta positiivinen yllätys oli, että nukahdin samantien. Aamulla olin ihan varma, että elämä loppuu tähän ja kädet alkoivat tärisemään & huimasi Paljon. Vedenjuonti taas auttoi ja töissä palaveri asiakkaan kanssa, joten oli vaan pakko skarpata.

Duunissa on tietyllä tavalla helpompaa, kun täällä ei ole uloshoukuttelijoita, tosin ei kotonakaan, mutta jostain syystä silti näin päin. Saa tsempata, ennustelen Todella vaikeaa päivää !!!

P.s. Sain eilen kuulla avomieheltä, että tuoksun paremmalta. Aijjai

Jos ei, keksii tekosyyt.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvin olet lopettamisen aloituksesta selvinnyt wiuwiu.Nyt vaan pidät sitkeästi kiinni päätöksestäsi ja kiristät hampaat taisteluirvistykseen..ja matka jatkuu.Se tuntuu kovan väännön hetkellä,että ei onnistu,mutta se onnistuu...kunhan et sytytä!Et tarvitse tupakkaa mihinkään!Jatka vaan sitkeästi,se alkaa helpottamaan hiljalleen kunhan et anna periksi.Hyvää savutonta päivää ja voimaa vääntöön.
Jatka vaan hyvältä tuoksumista Se on huomattu Hienoa,ekö vaan!!!!

Elämä voi muuttua!

mummimamma

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 16:23:28

Ei kirjautunut

Toivon voimia alun taistoon,yhdyn tuossa edellä Mirjan terveisiin.Aikalailla tämä tuntuu samallalailla alussa menevän.Sinnittele vähitellen helpottaa,tulet huomaamaan.Voimia

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos kannustuksesta Vielä lisäys tuohon eiliseen menoon, niin yöllä näin jotain sortumisunia Aamulla oli jotenkin olo, kun olisin varmasti sortunut yöllä, mutta olipa ilo huomata, että unta vain !

Päänsärky puskee taas päälle, mutta eiköhän se siitä. Kenties lounaan jälkeisiä vieroitusoireita..

Onko teillä hyviä sivustoja suositella, jotka ovat teitä auttaneet Stumpin lisäksi? Itse kahlasin WhyQuit- sivustoa ja tää toimii ainakin itsellä (täytyy nähdä selkeästi kuvina, mitä aiheuttaa).

Jos ei, keksii tekosyyt.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä wiuwiu hyvin pyyhkii Minä en tällä kertaa ole vielä puhunut kellekkään että olen lakossa kun ne tuppaa kaatumaan muutamas viikos.. Nyt ajattelin pitää suun supussa ensimmäiset kolme viikkoo.. kuukautta sit pitää jo vähä elvistellä. No yksi naapuri tietää ku en menny sen kaa savuil.. ainii eikä vieläkään mynttonia.. saas nähä..

21.12.11 klo 15.15

wiuwiu

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Saa nähdä miten hyvin pyyhkii loppuillasta. Itken täällä varmaan raivolla ja kiipeilen seinillä Kyl se kuule siitä massi. Niskasta kiinni vaan. Harjoittelu tekee mestarin

Jos ei, keksii tekosyyt.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No minä kans luulen, että illalla alkaa potkiin oikein kunnolla.. Tässä on tätä jumppaa sun muuta hommaa mutta sitten tulee se ilta ja rentoutuminen.. ai mikä rentoutuminen? MISTÄ minä tiedän

21.12.11 klo 15.15

äl.koo.

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/04/2010 13:13:26

Ei kirjautunut

Täällä kanssa purraan illalla hampaita

Koitetaan pitää tiukka linja ja ajatellaan toisiamme! Tsemppejä iltaan!!!

lopetus 20.04.2010

Siirry: