« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

järkyttävä olo - toinen savuton päivä menoillaan XML

Kirjoittaja Viesti

pullasorsa

Rekisteröityi:
26/04/2010 09:46:34

Ei kirjautunut

Nojoo, tässä töissä olen ekaa päivää savuttomana. Oon polttanut n. 8 vuotta ja lopetusyrityksiä on ollut. Joskus muutamia kuukausia ilman tupakkaa. Aina oon aloittanut uudestaan. Oon pitänyt tupakkaa mun parhaana ystävänä. Oon asunut kohta puolitoista vuotta uudella paikkakunnalla ja mulla ei vieläkään ole täällä yhtäkään kaveria/ystävää. Joten, no, tupakointi on ollut mulle hyvin tärkeää. Avomies lopetti myös eilen tupakoinnin, mutta nyt olen tässä pari viikkoa yksin kotona ja koitan taistella, etten menisi ostamaan tupakkaa.

Sori, kun kirjottaminen ei nyt ihan luonnistu, varmaan noin miljoona erhettä.. Onnistunko mä? Onnistun, en onnistu, onnistun...

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

pullasorsa wrote:
Onnistunko mä? Onnistun, en onnistu, onnistun...

Onnistut, kun niin tahdot! Kyse ei ole arvonnasta

Ajatusten kääntäminen on onnistumisen kannalta tarpeen ja tärkeää: tupakka ei ole ystävä vaikka sellaista pyrkii huijaamaankin. Tupakka on huijari, myrkky, koukuttaja, sairastuttaja, rahan viejä, haisuli..

Uudelle paikkakunnalle sopeutuminen ei ole helppoa ilman koiria ja lapsia. Harrastusryhmissä, vapaaehtoistyössä, työväenopistossa, laulukuorossa, terveyskeskuksen tupakoinnin lopettamisryhmässä, urheiluseurassa jne. luulisi tutustuvan ihmisiin, useimmiten ystävyys syntyy sitten ajan mittaan.

Tupakka ei tuo mihinkään helpotusta, ystävyydeksi luulemasi on itsensä pettämistä. Jaksa sinnitellä hetki hetkeltä, tee mitä tahansa, kunhan et sytytä. Jokaisen sytyttämättä jääneen tupakan myötä olo helpottuu, kunhan et vaan sytytä.

Tsemppiä ja iloa päivääsi! Kyllä se siitä!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

vIERAILE PULLASORSA TÄÄLLÄsTUMPIN PALSTOILLA,nIIN JOPAAIKAKULUULUE VANHOJA JAUUSIAJUTTUJA KIRJOTA ITSEKKIN, VIERAILEKYLÄSSÄTOISTENKIN luona.Plääh ¨Minä en osaakirjoittaa. Tuttavan koneella kirjotan ja jopa virheitä tulee.Siinäpähuomaat,kukaan ei ole täydellinen. Kokeile saada selvää. En viitsituota alkua alkaa uudelleen kirjoittamaan.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Voimia pullasorsalle kyllä se siitä lähtee

21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Tutetu sanoo asiaa. Latua prkl!

Krisu, hetki meni, mutta kyllä mä sitten sain selvän Juu, siis Stumpissa kannattaa käydä (no mä paraskin puhuja kun käyn ehkä kerran viikossa ), kirjoitella jos tuntuu siltä, olla kirjoittelematta jos ei tunnu ja lukea vanhoja sekä uusia juttuja.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Alku aina hankalaa,...Mä lopetin 14.2 ja heti ihan alkuun olin melkeinpä "sairas". Niksapurkan avulla alkushokki-vaihe ohi...
Älä luovuta...

Siirry: