| Kirjoittaja |
Viesti |
nixu
Rekisteröityi: 17/04/2007 10:40:53
Ei kirjautunut
|
Näin juhannuksen kunniaksi ja tän torpan ollessa hiljaiselossa, päätin muuttaa kamani kaikessa hiljaisuudessa tänne vanhust... anteeks' konkareiden puolelle.
lisäksi otin yhden tavoitteen näin keskikesän (ja jantskun uuden auton ja irokeesin)kunniaksi saada viesteissä 300 rikki tämän viikon aikana voi tulla hankalaa jos täällä ei oo ketään, joutuu jutteleen ittensä kanssa
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/06/2007 15:08:46
|
veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
Pitäähän sitä kaveria jeesiä....aina pitää olla tavotteita....tästä se 300 alkaa...HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!!
Kokot savuaa mutta me ei
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Nixu, kävin tuolta sun profiilista katsomassa, että ihan oikeelle osastolle olet siirtynyt.....tuon iän puolesta, jos oot noin kauan poltellu ja et oo ihan vaippa-ikäisenä alotellut niin.... heh hehe... elä vuan suutu saadaan sulle niitä viestejä ärhäkkäästi se kolme hunttii, kun alkaa näppis lämpenee....
Kitikatti Hyvää Jussia sullekin, eipä ole sinua täällä näkyny? olet tainnu siellä pm-stumppaajissa pitää majaasi? kiva ´"nähdä" miau!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/06/2007 15:18:27
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
Jahas, jokos rolaattorin pyörät on rasvattu??? vai vanhusten puolelle? , no, onhan se vähän niinkin............
Vai 300 rikki? Hittolainen, minä yritin väistyä takavasemmalle, niin heti täällä stumppilandiassa oli täys paniikki päällä , ei mulla sentään toinen jalka haudassa oo, sain sen pois sieltä, kun lopetin tupakoinnin
|
|
|
kevis
Rekisteröityi: 03/04/2007 20:55:45
Ei kirjautunut
|
No autetaan miestä/naista mäessä...Huh,kumpikos oot
Vai vanhusten Minkä ikäinen sie ihe uot Mie olen hyvää vuos kertoo -64.Sopivan hapan ja poreileva Miepä olen ehtivä immeinen,olin 36v.ku miusta tul mummo
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|
kevis
Ei kirjautunut
|
No misses uot?
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|
kevis
Ei kirjautunut
|
Kävin muuten kauneusunilla.Ei tehoa.Takuu aika menny umpeen
|
|
|
|
nixu
Ei kirjautunut
|
No tuota ikäähän on(toivottavasti portsari ei kysy henkkareita)sopivasti,
mites' se Muska laulokaan ,muistan vielä vuonna.....että silleen.
Muuttokuorma on näin hiljasena aikana helpompi kuskata ei tuu tungosta rapuissa yms.
Kylläpä ol kaupungilla hiljasta,oikeen oli tälläsen vanh... anteeks' konkarinkin kiva liikkua, tuntu että ihan ois' oppinu ajamaan autoa
|
|
|
|
nixu
Ei kirjautunut
|
Tarkotus oli laittaa yksi viesti mut mopo karkas'
Oikein otetut päikkärit auttavat vielä takuuajan jälkeenkin jos tuntuu
ettei apua löydy, niin kannattaa sijoittaa hyvin tummiin aurinkolaseihin
toinen vaihtoehto on korvata peili, julisteella tai taululla
"tääl yksinäni laulelen kun ilta tullut on
Tätä viestiä on muokattu 3 kertaa. Viimeisin päivitys 22/06/2007 17:58:54
|
|
|
|
Meke
Ei kirjautunut
|
Ei tehonnu mun päikkärit myöskään, takuuajasta en tiedä, enkä parasta ennen -päivämäärästä, mutta tämä hurja antibiootti-kuuri pistää kyllä naaman ihan "karrelle" ihan kun olis naama palanut (kuiva ja kutiaa, arka ja punanen..) vaikka en oo pihalla käyny moneen päivään. No olen autolle kävelly (autokatokseen, n. 10 askelta..) tosi kivaa... pitäis vissiin sijoittaa niihin tummiin aurinkolaseihin, miel. sellai malli joka peittää koko pärstän!!!! mie voin hoilata sun kaa!!
|
|
|
kevis
Ei kirjautunut
|
Myö käytiin kävelyllä .Itikoita metässä pirusti. Mua rupeaa jo tuskastuttaa,tää juhannus....Ikävä lasta. liian hiljaista..... Äkkiseltään,kun tottunut touhuileen,tuntuu oudolta,ettei tee mitään
|
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
Heh, mie oon vuosmallia -66, saksiniekka rapu ja kiinalaisessa horoskoopissa tulihevonen.....ainakin kuulemma tuo kiinalaisen horoskoopin luonnekuvaus on oikee musta, näin mulle on väitetty, tiädä sit häntä
|
|
|
kevis
Ei kirjautunut
|
Jokos isäntä/emäntä on hyytynyt Mie on kalat......uin aina vastavirtaan
|
|
|
|
Meke
Ei kirjautunut
|
täällä yksi rapu kans, ihan muutenkin kun horoskoopiltaan, naama punoittaa ihan kivasti tän lääkkeen ansiosta! mutta olen horoskoopiltani myös. Pikis, joko me synttäreitä kohta biletellään?
Tais se meidän "host" hyytyä, joo...
|
|
|
nixu
Ei kirjautunut
|
Huomenta kaikille tasapuolisesti
Mää oisin siit kaunis äh kauris loikin mihimillonki
Voitonpuolelle alkaa nämäkin pippalot kääntyy,hitto sentää mä näin eilen ihan oikeen kokon piti illalla kurvailla hupia liki 250km:ä
että sillee.
|
|
|
|