| Kirjoittaja |
Viesti |
Teksamiina
Rekisteröityi: 04/06/2010 11:41:38
Ei kirjautunut
|
Hei, tumppasin viimeisen tupakkani sunnuntaina 30.5. Champixkuurin avulla. Nyt on viidennen päivän alku ilman tupakkaa. Yllättävän hyvin on mennyt. Onkohan muita samaan aikaan tumpanneita? Olis kiva kuulla miten menee ja vaihtaa ajatuksia.
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Onnittelut hienosta päätöksestä, savuttomuus on todella tavoiteltava asia.
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Hei Teksamiina!Tervetuloa porukkaan ja onnittelut hyvästä päätöksestä aloittaa savuton elämä!Täällä on hiljakkoin lopettaneita kyllä kunhan lukevat sun tekstisi.Lue sinäkin toisten ja mene rohkeasti kirjoittelemaan.Lopettajia on laidasta laitaan Tsemppiä päivääsi ja kertoilehan fiiliksiä
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
hei teksamiina ja tervetuloa minunkin puolestani. Itse olen tupakkaminäni potkassut kuutamolle 25.5 eli aikas lähellä sinun lopetuspäivää. Minä myös champixin avulla jonka lisäksi luen Carrin kirjaa sekä nyt lainasin Lehmuston stop smoking ratsasta himosi aallolla ja tietysti käyn täällä stumpissa avautumassa. Ujohkosti olen muille kirjoitellut mutta kunhan saan kokemusta lisää varmaan aktivoidun tämänkin asian suhteen. Suht koht hyvin on sujunut, vaikeita hetkiäkin on mutten koskaan ole itse tupakkaa kaivannut mutta itse polttamista kylläkin. Jotenkin tuntuu että tällä kertaa olisi helpompaa kuin aiemmilla kerroilla mutta silloin en niinkään perehtynyt psyykkisiin tekijöihin. No saas nähdä kuinka käy mutta vakaana aikomuksenani on olla polttamatta. Tsemppiä sinulle ja muista että kun ei sytytä on savuton. Sinä pystyt siihen
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
pussipiru
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1275057051291_renq.gif)
Rekisteröityi: 05/05/2010 18:41:08
Ei kirjautunut
|
Hellurei Teksamiina! Samassa veneessä seilaillaan Minä tumppasin viimeisen 23.4, champixit myös täällä apuna. Suureksi avuksi ovat kyllä olleetkin! Pääsääntöisesti menee mukavasti, mutta välillä huomaa ajattlun siirtyneen ihan muille aallokoille, mutta eiköhän me tästä kaikki yhdessä! Myös sinulle kovasti tsemppiä Sohvisavuton!
|
- Elämän salaisuuksiin kuuluu se, että
tekee kompastuskivistä astinkiviä.
|
|
|
HäHä
Rekisteröityi: 05/06/2010 18:05:24
Ei kirjautunut
|
Hienoa. Itse tumppasin 17.05.2010 elämäni viimeisen tupakin. Lopetin suorilla ei nikotiini purkkaa eikä mitään muutakaan korviketta (mies 37v, tupakoinut 22 vuotta). Koville on ottanut ja ottaa henkisesti... epäilen että tupakan savun takana piilossa ollut masennus nostaa päätään.
Onneksi hain lääkkeet heti lääkäriltä, joku päivä täältä vielä noustaan suu hymyssä ja savuttomana
|
|
|
Teksamiina
Ei kirjautunut
|
Hei kaikille ja kiitos mieltä lämmittävistä viesteistänne ja kannustuksestanne! Kohta on viikko täynnä ilman tupakkaa! Oikeastaan ei ole vielä tullut yhtään niin kauhean vaikeaa hetkeä, mutta kokemuksesta tiedän(epäonnistuneita lopettamiskertoja kun on kertynyt..), että vaikeita aikojakin tulee. Olen yrittänyt parhaani mukaan ottaa opikseni edellistä yrityksistä. Ehkä olen minäkin valmistautunut paremmin henkisesti tällä kertaa. Joskushan tämän täytyy onnistua, toivottavasti se on nyt tämä kerta! Hyvää jatkoa teille kaikille, pistetään kuulumisia!
|
|
|
Teksamiina
Ei kirjautunut
|
Hei Hähä! Kyllä se siitä helpottaa, usko pois, ihan varmasti! Sinä olet ollut jo pitkän aikaa savuttomana, tosi hienoa! Jatketaan vain samaan malliin, ilman tupakkaa!
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Hei Teksamiina!
Sullahan on tässä aikas tuoreita lopettajakavereita heti useampi.Ja kaikkihan saa kaikkien kanssa kommunikoida jos siltä tuntuu
Tervetuloa HäHä:lle myös!Tulkaa kirjoittelemaan ja vaihtamaan tunnelmia.Kaikki on tärkeää ja hyödyllistä.Voimia savuttomuuteen
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Edena
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 06/06/2010 13:49:07
Ei kirjautunut
|
Moikka Teksamiina!
Mie lopetin 5.6., kaks päivää alkaa olla pulkassa. Mulla on samat pillerit käytössä kun sullakin ja niiden kanssa tää savuton elämä tuntuu kyllä ihan erilaiselta kun aikasemmat yritykset purkan ym. kanssa. Vaikka tää päivä onkin ollu suurimmaks osaks yhtä kiukkua niin kuitenki on paljon helpompaa. Mulla ei oo ainakaan ollu semmosia isoja nikotiinintuskia enemmänki sitä tupakoinnin kaipuuta ja jotenki tyhjää ja ehkä ahdistavaakin oloa. Uskon, että lopettamispäivän etukäteen määrittely auttoi myös asiaa. Sauhuttelu alkoi tuntua tyhmältä ja kahden viikon aikana tuli aika tarkkaan mietittyä miksi haluan lopettaa. Kuitenki siitä omasta motivaatiosta ja henkisestä lujuudestahan tässä on loppujenlopuks kyse!
Kerrohan kuulumisiasi, kiva kuulla muidenki "aloittelijoiden" mietteistä! Tsemppiä ja raikkaita tuulia sinnepäin!
|
Savuton 6.6.10 klo 02.12 alkaen
|
|
|
Humppis
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 29/05/2010 12:34:44
Ei kirjautunut
|
Moikka, mä lopetin 30.5. eli melkeinpä ihan samaan aikaan sun kanssa. Apuna on niksalaastari ja purkka.
Reilu viikko takana, mieli on hyvä eikä kamalia kiusauksia ole tullut. Kiva käydä lukemassa myös sun kokemuksia!
Tsemppiä jatkoon!!
|
Savuttomuus alkoi 30.5.2010 ja etenee hiiren askelin...
|
|
|
Teksamiina
Ei kirjautunut
|
Hei, kiirettä on pitänyt. Tähän asti kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta joudun vähentämään Champix annostusta. Tulee aina ihan kamala olo, kun ottaa lääkkeen. Etoo ja oksettaa, ehkä sitten parempi kokeilla ilman tai ainakin vähentää yhteen päivässä. Tänään on ollut ensimmäinen sellainen päivä, että tuoakin himo nosti vahvasti päätään. Tuli pikkasen riideltyä yhden läheisen kanssa ja heti alitajunta tarjosi "hyvää" ratkaisua.. Arvaatte varmaan mitä?? No mennee ohi.. Tää v.tutus linee vaikuttaa tähän tupakan himoon, mutta kait se on totuttava siihenkin, että joskus saattaa jopa v.ituttaakin! Silti olen tosi iloinen, että olen edelleen savuton, tämä on paras päätös ikinä! Näillä mennään.. Kuis te muut? Miten menee?
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Moi Teksamiina!
Mukava kun poikkesit kertomaan kuulumisia.Tuo tunnepuolihan se on mikä usein saa sen yhden nousemaan mieleen.Ennen se oli joku ratkaisu olevinaan ,mutta eihän se asia todellisuudessa muutu miksikään vaikka kuinka kiskoisi Niiden tilanteiden kanssahan on vaan opittava uudelleen ja "tikuttihan" se ennenkin vaikka poltteli.Hyvin jaksat sinnitellä ja ajattelet ihan hienosti asiat.Jaksamista edelleen kovasti
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
moikka. Älä anna periksi vaikka välillä ketuttaakin. Ei se ketutuksen aihe muutu vaikka polttaisikin Itse kanssa vähensin champixia yhteen aamuannokseen, velloi, etoi ja väsytti kahdella pillerillä mennessä. Parina päivänä on ollut isommat nikkikset mutta niistä on selvinnyt joten kuten inhimillisesti. On vaan ollut sellainen kireä ontto olo.. höh miten ontto voi olla kireä? Älä kuuntele sen nikotiinihirviön supsutuksia ja ratkaisukeinoja, ainut mitä tupakan sytyttäminen ratkaisisi olis askeleen otto taaksepäin ja mehän ei peräännytä suunnitelmastamme olla savuttomia loppuelämämme, emmehän Tsemppiä, hyvin kaikki menee kun uskoo itseensä, jos ja kun uskon puute tulee, stumppilaisilta saa tukea. Sama matka meillä kaikilla
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Hei Teksamiina!
Oletko muistanut syödä ennen lääkkeen ottoa hyvin.Olen lukenut,että se on joillain auttanut.Toivottavasti helpottaa,kaikin puolin Hyvin jaksanut olet Tsemppiä!
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|