« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

nyt ottaa koville XML

Kirjoittaja Viesti

pasi78

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/06/2010 23:09:32

Ei kirjautunut

3kk ja viikko polttamatta ja nyt alkaa ottaa kovilleEdellisellä kerralla olin polttamatta 2.5 vuotta jolloin alkoi helpottaa nää tuskat jo kuukauden jälkeen ja ihan typeryyksissäni poltin sit parit jämät vaikka ei tehnyt edes mieli..mut tällä kertaa alku oli helpompi ja alun pilvilinnoissaolon jälkeen helpotti jo kummasti,mut taas on alkanu tuntuu et vois polttaa.Silloin kun töissä on niin ei tee mieli yhtään mutta odotappas kun vapaapäivä tulee niin johan alkaa koko ajan mielessä pyörimään.Ja heti kun ilmat parani niin sekin näyttää vaikuttavan asiaan..

Selkeästi on pinna lyhentynyt lopettamisen jälkeen ja tympii kun vitutus alkaa nykyjään jo ihan sekunneissa.Avopuoliso on kans huomannut saman asian.

Mahtaako nämä oireet kestää kovinkin kauan kun ensimmäisellä yrittämällä muutama vuosi takaperin oli niinkin helppoa?

Olen 31 vuotias ja polttanut sen 15v väliin tosin se 2,5v ilman.

Tympii ihan jumalattomasti kun ei sillon ensikerralla älynnyt jättää kokonaan kun ois ollu paljon helpompaa ilman röökiä

pasi78

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

alkuun käytin silloin 4mg purkkaa 2vk mut tuntu että se vaan pitkitti eroon pääsemistä..nyt on ihan sama,ottaako olutta vai onko selvinpäin,ihan yhtä kovat mieliteot on kumminkin.

Kummastuttaa vaan tuo työhommeli kun sillon ei tee mieli,tarttis vissiin olla koko ajan duunissa..

pasi78

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tällä kertaa myös unta on nähnyt polttamisesta pirun monesti ja muutenkin unissa hirveitä ahdistuskohtauksia on ollut..

Hyvinä puolina lopettamisesta on huomannut ainakin yskän hävinneen kokonaan

Joukis

Rekisteröityi:
21/01/2010 15:15:09

Ei kirjautunut

Sattuipa samantyyppinen tilanne kuin minulla. Täällä myös 3kk ja 8 päivää takana ilman nikotiinia.

Nyt viimeiset pari kolme viikkoa on ollut vaikeaa. Alkuinnostuksen jälkeen on vaikea ylläpitää motivaatioa miksei polttaisi sitä yhtä.

Minulla edelliset yritykset ovat kestäneet 4kk ja 6 vuotta (arvaa harmittiko kun huomasi olevansa jälleen tupakoitsija muutaman viikonlopun satunnaisen polttelun jälkeen).

Periksi ei parane antaa

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Heips! Samoilla mennään Joukis ja Pasi, mulla 3 kk ja 5 pvää savuttomuutta. Jep, nyt kun olo on parantunut, ei ole niin helppo enää muistaa, miksi sitä lopetti alun perinkään... mulla on auttanut ihan mielettömästi nämä kirjat: Allen Carr: Stumppaa tähän!(easy way to stop smoking) ja suomalainen Heikki Lehmuston Stop smoking-ratsasta himosi aallolla. Kyllä, voi olla että ajattelette samoin kuin minä, moista amerikantyylistä self help-skeidaa mutta kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti. Löydätte todella paljon uusiakin syitä, miksette enää koskaan aio sytyttää!

Siirry: