| Kirjoittaja |
Viesti |
Pegasos
Rekisteröityi: 13/10/2009 09:43:57
Ei kirjautunut
|
Heippa! Tovi on vierähtänyt kun viimeksi olen haaveillut savuttomuudesta. Nyt on aika kertoa tuoreita viime hetken uutisia... stumppasin siis viimeisen tupakan 31.5.2010 klo.19 reikä reikä jos suhteellisen tarkkoja haluttais olla Luomuna mennään siis viidettä vuorokautta nyt savuttomana ja fiilis on kerrassaan loistava! Olen tässä pitkin kevättä lueskellut teidän juttuja ja hakenut motivaatiota ja nyt tuntuu että olen kypsynyt päätökseeni. Minä haluan savuttoman elämän ja olen valmis tekemään kaikkeni sen eteen. Mietin pitkään Mirkun sanoja(edellisellä vai sitäedellisellä lopetusyrityksellä jossa halua oli mutta HALUA, TAHTOA, SISUA ja PÄÄTÖSTÄ ei ollut) jotka kolahti kuin naulan kantaan ja tänä päivänä olen tälle Hyacinthille erittäin kiitollinen sanoista jotka ravistelivat minua vielä kuukausien jälkeen aina lopetushetkeen saakka miettimään mitä todella haluan.
Ymmärrän helkkarin hyvin jos kukaan ei enää innostu mustaa taruhevosta tsemppaamaan jos on mennyt maku kaikenkarvaisista "yrityksistäni" lopettaa tupakointi mutta kertoilen kuitenkin savuttoman polun kulkemisesta tänne pitkin matkaa tunnelmia ja kokemuksiani. Tsemppiä kaikille ihanaan savuttomaan kesäpäivään!
|
|
|
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
Tervetuloa Pegasos, kyllä sua jaksetaan tsempata, meistä jok'ikinen tietää miten koukuttava tuo tupakka on eli älä sitä murehdi. Tänne vaan fiiliksiä kertoilemaan ja kokemuksia jakamaan Hyvää savutonta lauantaita sulle
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Tervetuloa mukaan Pegasos!
Erittäin positiivista,että olet taas täällä ja hyvillä valmiusasenteilla.Sulla jo monta päivää takana ja fiilis hyvä.jes!Nyt vaan sytyttämättä jätät sen yhden ainoan Ja nyt sä onnistut,ihan varmasti!!Tsemppiä päivääsi ja voimia tupakan vastustukseen
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
massi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 15/04/2009 11:35:53
Ei kirjautunut
|
Tottakai kiinnostaa Pegasos! Minua henk koht inspiroi repsujat jotka onnistuvat sitten pysymään päätöksessä ja ennenkaikkea se miten se kuuluisa the päätös syntyi, kun itsekkin olen repsuja ja minulla sana lopettaminen ei yksinkertaisesti livahda huulilta millään ilveellä. Tsemppiä siis kovasti taistoon pegasos ja kuulolla ollaan aivan varmasti
|
21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT
|
|
|
Tenaleidi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1268686840371_martini_2.jpg)
Rekisteröityi: 09/03/2010 18:59:18
Ei kirjautunut
|
Tsemppiä Pegasokselle! Nyt kuulostaa siltä, että olet suunnitellut ja pohjustanut tän jutun itsellesi niin hyvin, että tällä kertaa onnistut. Sitä paitsi, harjoitus tekee mestarin harva meistä ihan ekoja kertoja on näissä hommissa....
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Ooh, kiitos paljon tsempistä Sohvisavuton, Mirja, Massi ja Tenaleidi Hemmetti kun tuntuu hyvälle että tääl otetaan avosylin vastaan tuhlaajahevonen
Olisin halunnut tulla jo heti ensimmäisestä päivästä tänne kirjoittelemaan mutta järjetön vastavoima itseni nolaamista silmällä pitäen piti minut aisoissa
Juu, nyt on jotenkin niin eri settiä ollut alusta asti tää lopettaminen kun tosiaan on valmistautunut henkisesti tähän että lähimmät duunikaveritkin on huomanneet että nyt se taitaa olla tosissaan tän kansssa - mitään en ole pahemmin vielä hehkutellut mutta kyllähän se pitää kerran päivässä mainita monesko päivä uutta savutonta elämää on jo meneillään
Väsyttää nyt kovasti, vetäsin just 6h päikkärit mutta voi olla irtaantumisesta johtuvaa tai sit ihan yksinkertaisesti siitä että takana on taas työputki, aamulla pääsin yövuorosta vapaalle ja elimistökin tietää että tän ja huomisen saa rehellisesti lepäillä laakereillaan ja kerätä voimia taas maanantaina jatkuviin koitoksiin...
Mene ja tiedä mutta hirveen ylypiä olo näistä 5 vuorokaudesta ja hyvällä taistelutahdolla (vain nikkistä vastaan) sotilasloimiin puettuna, otsajouhet suittuna valamiina kovaankin rytäämiseen
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Moi Pegasos!
Suotta panttasit tänne tuloos.Joukkoon mahtuu aina!Ja asia on hyvä ja tärkeä.Sulla tuntuis olevan tosiaan asennetta oikein kunnon taistoonkin,komeeta saat ollakin ylpeä savuttomista päivistäs,etkä vain saa vaan täytyy!Se olet sinä joka olet antanut itsellesi savuttomia päiviä ja se on todella hieno juttu!Valtavasti sulle tsemppiä ja pysytään kanavalla
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Jees, kiitos Mirja sä oot kyllä yksi mun "idoleista" tässä hommassa kuten kerroin olen täällä käynyt taustalla yytsimässä teidän menestystänne ja sinä olet yksi niistä joista olen ajatellut "tuossa on melekonen sissi, ei voi ku kunniaa tehä ku seurailee teitin edesottamuksia!"
Se on muutes nyt 6. savuton vuorokausi päässyt käynnistymään - ei sillä että kovasti laskisin näitä kertyneitä röökittömiä
Jees hyvä kaikki me!
Sitten viel sellanen juttu et nautin nyt ku pääsen koneelle kokoajan ku tää masiina on mulla "viikonloppuhoidossa" kun omaa konetta en oo tullu hankkineeksi. Töissä pääsen nettiin ku saan hommat tehdyksi ja sitten tää yhteys on toisinaan käytettävissäni joten ajattelin sitkutella näin ainakin syksyyn saakka ja harkita sitten omaa yhteyttä. Mutta joopa, painun tästä leffan pariin- hyvää yötä savuttomalle yhteisölle!
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Kiitos Pegasos!
Onpa sitten mieltä lämmittävää jos ja kun mun taipaleestani seurannut muutakin hyvää kuin oma savuttomuus
Tämä stumppilandia on ihan ykköstä.Mulla kun on tavallaan aikaa aina kun olen joka tapauksessa kotona niin tulee häärättyä täällä usein.On hienoa kun on paljon uusiakin mukana ja vanhatkin jaksaa tsempata.Tää on yksi merkittävä osa onnistumista kyllä!
Valtaisan keon tuuppaan sulle tuleen nyt tsemppiä JO!!kuudenteen päivääsi,hieno homma!
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Yesh! Mirja,virtuaalinen tsemppauksesi tavoitti minut päivällä oikein mukavasti ku kävin ripeästi vilkasemassa mitä tänne kuuluu
Se alkaa olla kuudes röökitön aika pitkälti pulkassa...nyt on painettava maate että jaksaa huomenna taas pakertaa duunis koko piiiitkän päivän.
Tänään oli hauska kun systeri tuli kylään niin paimensin sen oikeen alapihalle röökille ja kerroin että minun parvekkeeni on tätä nykyä smokefree-area - nimittäin se karsee döfä tulee sisällekkin sieltä partsilta ja jää päivätolokulla pyörimään vaikka kuinka ois kaik parvekelasit auki ja ilmanvaihto+ovet kii röyhytellessä. Inhosin sitä stökiksen lemuu joka leijaili torpas jo sillon ku ite sen aiheutin . Päivällä kannoin vihdoin partsilta tuhkiksen roskiin ja tiistaina vois pestä parvekkeen perusteellisesti ku meen vasta yövuoroon.Olin tosi hilpeä ku systeri meni kiskomaan röökiään niin mä kerkesin sillä aikaa jo laitella raikkaat puhtaat pyykit kuivumaan ja nauttia siitä voittajafiiliksestä jonka toivon hänenkin saavuttavan lähitulevaisuudessa toki saarnaajaksi en ala, jokainen aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä elämästään.
Nyt hyvää yötä ja kohta saadaan jo taas lukee yksi vrk lisää tupakkataistelun voitokkaaseen etenemiseen. Tsemppiä toverit
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Aijai miten hienosti menee!!!Hyvä Pegasos!On totta,että partsi haisee kamalalle.Toivottavasti meillä on syksyllä jo vähän haihtunut döfä kun mennään takasin.Sulla on kohta viikko jo kasassa,mahtavaa,upeeta!Sä onnistut!Tsemppiä huomisellekin ja paljon
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
massi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 15/04/2009 11:35:53
Ei kirjautunut
|
Vieläkö on villihevosiaaaah... Juu juu en laula enempää Aikasten näky ollu ku systeri sai painaa ulos tupakas.. mä en ole viel vieraita häätäny. se taitaa olla vielä sitä lukkarin rakkautta kessuttelijoihin. Tsemppii päiviisi
|
21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Vapaus ei voi vangita meitä kartanon rouvia vai? Mut mielellään kuulis iltanuotiolla kun kitara soi
Jees Massi anna tulla vaan, kyl mä kuuntelen mielelläni- ehkä joku toinen biisi vois täl hetkel olla mieltä ylentävämpi...
Hei 7 vrk pulkassa elikkäs viikko nro.1 voitettu - Jeah!!! I'm so happy about it! Mites Massin motivaatio? Entä kuinka Mirjalla menee maalla?Mä pääsen just näil näpyköil himaan ja oon kovasti kiitollinen meinaan nilkka on ku jalkapallo- ärhentelee taas se jonkun sortin ikivanha rasitusvamma.
Muksia savuttomia hetkiä ihan jokaiselle!
Terguin Pega
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Valtaisat onnittelut Pegasos ekasta raikkaasta viikosta!!!Hyvin sulla menee,mutta menköön Mulla oli muutaman päivän lopulta aika hurjaksi yltynyt vääntö,mutta se katos kuin pieru saharaan nyt illansuussa.Ihan yht'äkkiä niinkuin tulikin silloin lauantaina.Kyllä taas kannatti odottaa,helpottihan se Potkua toiseen viikkoonkin ja hyvää illanjatkoa
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Oho,onpas stumpissa ollut vipinää tänään
Mirja, onkohan tollaiset väännöt tarkoitettu meille muistutukseksi siitä että ei saisi kuvitella savuttomuuden olevan itsestäänselvyys alkutaipaleella ( toivottavasti joskus on)
Onneksi se helpotti ja sulla nyt taas hyvä meisinki päällänsä
Mulla on tämä 8.savuton päivä mennyt aika hapiaan ja toisaalta hyvä niin. Oon kyllä nukkunut suurimman osan päivästä mutta hyvään tarkoitukseenhan sekin aika tuli käytettyä
Entiiä oliko viekkareita vai kesää vain mutta hikoilututti niin julmetusti tossa alkuillasta, nyt ihan normi fiilis onneksi jo.
Parveke jäi puunaamatta ku nukkusin ja sit tarttiki duuniin 2h aikasemmin ku tavallisesti.
Nooh, vielä on kesää jäljellä- vastahan tää on alakanut
|
|
|