« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Haluan lopettaa XML

Kirjoittaja Viesti

narhar-11

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/06/2010 07:44:02

Ei kirjautunut

Haluaisin lopettaa tupakoinnin, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Olen sentään pystynyt jonkin verran vähentämään melkein puoleen päivittäisen polttamisen sijaan. Eli noin 10 savuketta askin sijaan. Pitäisikö alkaa käyttämään vaikka nikoretteja. No yritystä on, jospa joskus saisin lopetettua.

Arska
[Email]

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Sullahan on jo hyvä alku: vähentäminen ja ennenkaikkea se ajatus ja halu lopettamiseen= motivaatio. Sitä ei käy kiistäminen, vaikeaa se on mut EI AINA Entä jos kokeilet ensin olla polttamatta esim. yhden päivän ....
Itse lopetin 14.2.2010 Niksapurkan avulla mut nyt oon sitä mieltä et imeskelytabu parempi.
Niin, ja armoton ex-nikotinisti olen, 25 v. tupakointia takana ...
Ei kun taistoon

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Huomenta Narhar-11.
Heti kun olet valmis unohtamaan tuon konditionaalin ja muutat ajatusmalliksesi preesensin niin onnistut, eli et onnistuisi vaan onnistut lopettamaan. Tuo konditionaali antaa päällesi oivan pakokeinon tiukan paikan tullen. Noh ei täällä ole tarkoitus kielioppineuvoja jaella joten jaarittelut sikseen
Tee strategia valmiiksi ja joka kerran kun sytytät mieti saatko siitä todella nautintoa vai lievitätkö vaan vieroitusoireita jotka ovat selätettävissä esim nikotiinipurkalla tai muilla valmisteilla.
Tuo vähentäminen on vähän kaksipiippuinen juttu, toki keuhkosi kiittävät mutta siltikin tuhoat terveyttäsi ja ylläpidät riippuvuutta. Haluamatta olla pessimisti totean että useimmiten vähentäminen onnistuu pitkällä aikavälillä harvoilta. Muutenhan jokainen tupakoitsija polttaisi vaan silloin kun eniten sitä tarvitsee. Nikotiiniriippuvuus pahenee kuitenkin ja oikeasti me emme yleensä pysty hallitsemaan riippuvuuksiamme. Se on joko tai...
Miksi sitä itseään kiduttaa ja ajattelee että kahden tunnin päästä saa polttaa, siinä menee kuules elämä ohi odotellessa.
Rohkeutta lopettaminen vaatii, se on kuin hyppy tuntemattomaan mutta hei... täällä on laskuvarjoja stumpin täydeltä.
Koita löytää se sisäinen taistelija ja nitistä nikotiiniriippuvuus, tsemppiä sinulle

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Siirry: