« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

No niin XML

Kirjoittaja Viesti

juse132

[Avatar]

Rekisteröityi:
21/06/2010 19:47:17

Ei kirjautunut

lauantaina tumppasin viimeisen kerran, vakaana aikomuksena todellakin lopettaa. Toinen päivä kohta finaalissa eikä tunnu missään!!
Saattaa silti olla että tässä vertaistukea vielä tarvitaan

Kiti

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/06/2010 06:18:30

Ei kirjautunut

Hienoa! Upea päätös Mulla alkaa kohta neljäs vuorokausi, ja hyvällä fiiliksellä mennään eteenpäin! Tsemppiä

Jatkuva lopetus-retkahdus-lopetus-noidankehä. Champix kehiin 13.12.2010 ja ensimmäinen savuton päivä 21.12.2010.

Humppis

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/05/2010 12:34:44

Ei kirjautunut

Mulla on neljäs viikko menossa, ja vasta eilen oli ensimmäinen kunnon tupakan tuska. Kiristi ja puristi ja tuli kiukuteltua ihan turhaan...mutta päätös kesti

Savuttomuus alkoi 30.5.2010 ja etenee hiiren askelin...

Kiti

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/06/2010 06:18:30

Ei kirjautunut

Humppis wrote:Mulla on neljäs viikko menossa, ja vasta eilen oli ensimmäinen kunnon tupakan tuska. Kiristi ja puristi ja tuli kiukuteltua ihan turhaan...mutta päätös kesti

Hyvä Humppis! Niin sitä pitää Tsemppiä jatkoon

Jatkuva lopetus-retkahdus-lopetus-noidankehä. Champix kehiin 13.12.2010 ja ensimmäinen savuton päivä 21.12.2010.

juse132

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eka viikko takana, eikä tunnu vieläkään missään. Paitsi, että Champix-pakkauksen hankintahinnasta on noin kolmannes jo kuoletettu ostamatta jääneiden kessujen takia))
Näyttää ihme kyllä myös siltä että kuningas alkoholikin jäi pois samalla....vai eikös jussina yleensä kuuluis hiukka ryypiskellä?

Tillukas

[Avatar]

Rekisteröityi:
06/05/2010 18:44:57

Ei kirjautunut

Hei Juse, onpas sinulla hienosti alkanut savuttomuus onnittelut viikosta!
Äkkiähän kalliskin lääke maksaa näköjään itsensä ja loput rahat tulee omaan pussiin
eikä tupakkateollisuudelle. Sille ei meidän pennosia enää anneta mikäli meistä riippuu
Ja jos tuosta alkoholista tosiaan tulee kuningas, niin on vaihdettava valtakuntaa.
Niin olen minäkin tehnyt. Tsemppiä

Harkitsijoihin 6.5.2010
Päättäjiin ja tumppaus 8.5.2010
Lopettajiin 13.5.2010
Ja loppu onkin historiaa.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Hieno alku Juse Alkoholista kantsii pysyä ainakin jonkin aikaa pois,,,,

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/05/2010 10:16:01

Ei kirjautunut

Upeaa, tervetuloa Champix-joukkoon Minulla on menossa aloituspakkaus toiseen kertaan jo nurinpäin (omakeksimä jatkohoito) eli aloitin viimeisestä ja päätän niihin ensimmäisiin (0,5 mg) 1 mg / vrk on minulle ollut riittävä. Ja nyt päivä 35 savuttomana.
Eikö olekin hienoa, että saa alkuun näin hyvin. Ihme lääke se on kyllä...

Tsemppiä t Tiina

Päätöksen kanssa lujana

23.5.2010 alkaen : )

juse132

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mulla aloituspakkausta hiukan toista viikkoa jälellä. Miten se on, voiko se riittää vai onko ehdottomasti jatkettava toisella kuurilla vai onko se omista tuntemuksista kiinni? Hiukan orjuuttavaa tuo pillereidenkin napostelu on, kun ei sais väliin jäädä yhtään.

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/05/2010 10:16:01

Ei kirjautunut

Huomenta sinne, kyllä hoitoa suositellaan jatkettavan aloituspakkauksenkin jälkeen... - varsinkin jos sinulla ei ole häritseviä sivuoireita; jatkohoitopakkaus onkin iso, yli 100 tablettia (n 200€)
Minulle se määrä oli liikaa, kun yksi tabletti on minulle sopiva ja riittävä.. niinpä siis aloituspakkaus uusiksi ja lopusta alkuun

Kannattaa tämä lääkkeen hyöty käyttää huolellisesti. Minua se on auttanut paitsi tässä riippuvuudessa, myös toiminut rauhoittajana. Vaikeitakin paikkoja on ollut, seinäkiipeily on siis tullut tutuksi mutta ilman Champixia olisinko onnistunut ollenkaan...

Toivotaan hyvät fiilikset jatkuvat siellä ja pysytään savukkeista erossa

Päätöksen kanssa lujana

23.5.2010 alkaen : )

juse132

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Aloitin sitten tänään ton pitkän jatkokuurin. Toistaiseksi ei vaikeuksia, ei ees vaikka Puistobluesissakin piti nestehukkaa torjua oikein urakalla

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Hienoa Juse
Hyvä että nestetankkauksestakin selvisit ilman tupakkaa, antaa sinulle puhtia selätykseen jos alkaa joskus liiaksi tupakka pyörimään mielessä.
Kallishan se champix on mutta tuon jatkopakkauksen jälkeen tuskin tarvitset enää niitä. Itse kylläkin kieltäydyin ostamasta tuota jatko-osaa ja käytin toisesta reseptistäni aloituspakkauksen käänteisesti, tai siis käytän vieläkin kun en ota kuin yhden päivässä. Taitaa joku kymmenisen päivää olla vielä jäljellä mutta ei minua niin kauheasti huoleta mitäs sitten käy. Olen tehnyt sen päätöksen että en polta vaikka mikä olisi niin enhän sitten voi polttaa Nikotiinia ei enää veressä ole aikoihin ollut eli se henkinen vieroitus on avainasemassa.
No enpäs nyt enempää jaarittele.
Tsemppiä sinulle ja jatkahan samaan malliin

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

BEGI

Rekisteröityi:
07/03/2010 17:43:48

Ei kirjautunut

Hyvän päätöksen olette tehneet. Minä lopetin Champixin käytön kun olin ollut 5 viikkoa tupakatta. Hyvin on mennyt kun on vaan tiukasti pitänyt siitä kiinni et enää en polta.
Tupakkaa ei suoranaisesti tee mieli mut kaikkea herkkua kylläkin. Olen vaan pitänyt sitäkin puolta kurissa.
Hyvää jatkoa ja tsemiä kaikille!

LOPETTANUT 20.2.2010

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Hienoa Juse Lainaan jonkun Stumppikaverin lausetta: HYVIN MENEE MUT MENKÖÖT

juse132

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jee Jee! Huomenna Tammerfestiin kokeilemaan, selviääkö sieltäkin savuttomana. Tai höh, tottakai selviää

Siirry: