« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

auttakaa ny tän lopettamisen kas!!! XML

Kirjoittaja Viesti

koveeki

Rekisteröityi:
29/06/2010 23:34:35

Ei kirjautunut

nonnii eli oon ny vasta 16v kloppi ja oon polttanu 2 yli askin punaasta päivässä. nyt olis korkee aika saada lopetettua mutta miten?? oon yrittäny purkilla ja olla ilman nikotiinia,kaks päivää parhaillaan oon kestäny jotenki on vaa semmonen pakon omainen tarve että on pakko päästä röökille ja rupee kädet täriseen ja hermoja rupee kiristään jos en saa tupakkia pitkään aikaa. eli tarvitsisin tukea ja tsemppiä tän asian kanssa! KIITOS KAIKILLE JOTKA TUKEVAT MINUA JO NÄIN ETU KÄTEEN!!!!!

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Okei...Tarkoititko purkilla Nikotiinipurkkaa Ilmeisesti. Jos Niksapurkka ei auttanut, oliko se liian mieto Tai söitkö sitä väärin Oireesi ovat viekkareita, veemäisiä mutta normaalia ...Minä kun lopetin , mulla oli myös KAMALA käsietärinä mutta Niksapurkalla se asettui.
- Kannustan kybällä, varsinkin kun olet noin nuori

mummimamma

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 16:23:28

Ei kirjautunut

Hyvä kun olet järkiintymässä,minulta se vei 40v.Alku on kyllä vaikeaa useimmilla,mutta päivä päivältä helpottaa,teet vaan vahvan päätöksen ,se on tärkein.Täältä sivuilta saat tukea,kun alkuun pääset.Kannatta tosiaan lopettaa ajoissa,niin ei ole vielä ne tavat luuytimessä,tai sanoisinko perspohjassa asti.Sitä olen harmitellut,etten saanut poikki aikaisemmin,turhaa ajan ja rahan ja terveyden haaskausta.Idiootin touhua,nyt kun katsoo ja itse on vapaa.Se on vaan repästävä irti Tsemejä

Siirry: