« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Päätöksen tehnyt,lopettanut ja repsahtannut... XML

Kirjoittaja Viesti

Taru82

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/07/2010 20:18:11

Ei kirjautunut

Heipsan stumppilaiset!Tässä jokusen päivän täällä teidän juttuja lueskellut ja päätimpä sit liittyä joukkoon... Elikkäs viikko yritystä takana...Jokaisena päivänä silti polttanut 2-3 ja tänään viel muutaman lisää...:/ Motivaatio lopettamiseen oli todella korkealla.(Kauan olen lopettamista pähkäillyt...) Jotenkin sit vaan ensimmäisten pahojen viekkareiden tullessa kaikki unohtu ja iski paniikki ja sit olikin jo rööki huulessa...Seuraavana päivänä sama juttu...Kaduttaa ja hävettää...Tahtois olla savuton, mut en vain tiedä miten saisin itseni takas "raiteille"...

14 vuoden sauhuttelun jälkeen savuton 4.7.2010 klo:23.20 alkaen =D

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Heips Taru,
Teepäs suunnitelma valmiiksi ja sitten pistät ns. vaihteen päälle.
Lainaapas kirjastosta allen carrin kirja stumppaa tähän, lueskele täällä lisää onnistuneiden kirjoituksia, kirjoituksia selviytymiskeinoista jne...
Kannattaisi myöskin harkita joko champix-kuuria tai sitten nikotiinivalmisteita. Ihan luomuna hyvin harva onnistuu, toki se on mahdollista.
Jotenkin vaan tuntuu että tarvitsisit kemiallista tukea
Sinulla tuntuu olevan tahtoa lopettaa joten nyt sitten vaan selviytymisstragiaa ja apukeinoja kartoittamaan.
Täältä stumpista saat ihan varmasti vertaistukea ja hei.... ihan oikeasti savuttomuus alkaa sujua päivä päivältä helpommin. Muista et luovu ystävästä vaan ystäväksi naamioituneesta pirulaisesta.
Tsemppiä

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Heippa Taru! Joo sammaa mieltä Sohvin kanssa, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Nooh, itelläkin on takana useita lopettamiskertoja, eli harjoiteltu on! Nyt todellakin ollaan tositarkoituksella! Harva onnistuu ilman apuja. Kannattaa varautua esim korvaustuotteiden avulla tai käydä vaikka lääkärin puheilla. Alkupäivät voivat olla tiukkoja, mutta kyllä se lähtee helpottamaan. Ne ovat vaan vieroitusoireita ja niihin ei kukaan ole kuollut, tai en ainakaan ole kuullut Itse hävitin kaikki tupakointi välineet edellisenä iltana, ettei ainakaan ole käsillä heikolla hetkellä. Eli tee hyvä suunnitelma, valmistaudu, hae tietoa ja tee päätös lopettamispäivästä. Kyllä se siitä lähtee. Täältä saa aivan ihanaa apua ja tukea. Kaikilla meillä on sama juttu käsiteltävänä, joten täältä Stumpista löytyy kyllä ymmärrystä ja kannustusta. Itselle on ollut todella tärkeä apua. Onnea yritykseen, kyllä sinä onnistut !!!

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/02/2008 23:29:18

Ei kirjautunut

Heippa Taru!! Nyt löytyi sielunsisko mulla kanssa eestaas soutelua ja ei meinaa mikään mennä tuubiin mutta uutta voimaa haen nyt tämän ja huomisen joten maanantai aamuna lähden uuteen taistoon jotenka,mites olis,lähdetkö kaveriksi

häntä pystyyn....vaikka hakaneulalla!!!

Taru82

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos paljon neuvoista ja stempistä Minulla tuo Allenin kirja onkin omana ja olen sen jo muutaman kerran lukenut... Todella hyvä kirja...On siitä paljon apua...Motivaatio noussut kyl enemmän täällä muiden juttuja lukiessa... Jotenkin nyt vaan tuntuu siltä et kyllä himputti vieköön mie pystyn siihen Mölypallo kiva että löytyi toinenkin ees taas soutelia... Päätin kans et tämä päivä vielä "tuumailua" ja huomenna se sit loppuu... Mä vaan niin pelkään niitä viekkareita kun viime kerralla olin kuin piru 4kk...mut sillon kyllä yritin ihan luomuna...Nyt taidan purkkaa ja tabuja hakee tueks...

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo,kyllä me pystytään siihen mä koitan jo tänään olla ilman tupakkia mutta olen jo tänään ehtiny polttelemaan ja kai noi loputkin PITÄÄ askista vetää hölmöä...mutta näillänäkymin ilta on siis jo savuton!!Mulla ollu ongelmia noitten suuhun laitettavien korvaavien kanssa ja oon repiny peliverkkareita painiessani niistä tulleiden oireiden takia joten tavoitteena olisi ihan luomuna lopettaa vaikka vierotusoireet onkin ihan helvatinmoiset..mutta kaikista miedoin laastari valmiina kaapissa jos alkaa oikein tiukkaa tehdä Ei muutakun psyykkaus päälle ja huomena nähdään ja kirjotellaan kuulumisia ?

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/05/2010 10:16:01

Ei kirjautunut

Kyllä se haastavaa on - moni asia muuttuu siinä samalla lopettaessa, siitä ei pääse mihinkään. Minäkin suosittelen jotakin apuvälinettä lopettamiseen ja selkeää päätöstä. Sen jälkeen jokainen mielihalu on taisteltava...yksi kerrallaan.

Mutta jos kaikinvoimin ajattelee että ei lopeta, vaan aloittaa sensijaan jotain uutta. Se tuntuu vieraalta aluksi, riippuvuus tekee omaa työtään. Vastusta, nujerra se halu - ja hyvänä hetkenä jälleen onnittelet itseäsi. Tsemppiä

Päätöksen kanssa lujana

23.5.2010 alkaen : )

Taru82

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä me pystytään Mullakin tänään muutama menny, mut päätös pitää et huomenna viimeistään saa luvan loppua Hain valmiiks purkkaa ja noita tabuja jospa niillä selviäis sitten pahimman yli...Allenin kirjakin aukeaa taas tänään vaihteeks...Vielä ainakin hyvillä mielin, mut huomenna varmasti kiukuttaa

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Iltaa tänne poteroon Kyllä te pystytytte, ihan varmasti pystytte Älkää antako itsellenne edes mielessänne muuta vaihtoehtoa
Viekkareita tulee mutta yhtä varmasti viekkareita menee... Yksi tärkeä asia on olla ainakin alkuun pihistelemättä korvaustuotteita, sen käytätte minkä tarvitsette ja sitten joskus rupeatte niitä vähentelemään. (Mölypallolle laastari )
Kannattaisi varmaan heittää pois kaikki tupakointivälineet paitsi joku tupakkapurkki näin ensi alkuun. Sitä voi käydä haistelemassa ja kantta katselemassa kun oikein kovasti tekee mieli röökiä. Se kansihan on ihan töhnäinen, ainakin jos kauan käytetty. Toinen "kiva" juttu on puhaltaa tiivisti paperille keltainen tupakansavu muistomerkki siis jos vielä tänään poltatte ja miettiä että miltäs ne keuhkot mahtavatkaan näyttää
Tsemppiä iltaa ja huomisaamuun. Mitä ikinä koette niin muistakaa yksin ette ole. Ihan samalla hetkellä joku jossain muualla kokee ihan samaa mutta jatkaa sinnikkäästi eteenpäin sillä oikeasti, ihminen ei tarvitse tupakkaa

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Aivan , Sohvi oikeassa :korvaavia ei kantsi pihistellä ja niiden täytyy olla myös riittävän voimakkaita
" Kokemuksen syvällä rintaäänellä": mulla oli kamalat Viekkarit ja ilmaan Niksapurkkaa en kertakaikkiaan olisi pystynyt. Ei olis auttanut tahdonvoimat ynms...

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Huhuuu...kuis menee?????

Taru82

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

huomenta päivää Eilen mä sit tein sen...Poltin sen viimisen ja loput tupakat pilkoin pieniin palasiin Tästä se nyt lähtee... Mites sulla mölypallo?

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Hyvä Taru! Siitä se lähtee. Stemppiä savuttomuuten! Kyllä Sinä onnistut

Tzipukka

Rekisteröityi:
05/07/2010 12:39:45

Ei kirjautunut

Heipsansaa mölyapina ja taru82!!
Vieläkö samaan ketjuun mahtuu yksi päätöksen tehnyt, lopettanut ja repsahtanut?
Lakkoja myöskin takana satakunta ja tänään alkoi niin oksettamaan, että päätös joka oli tehty jo kuukausia sitten pantiin tänään täytäntöön kellonlyömällä 12.
Asennetta on enemmäin kuin koskaan, eväinä jenkkipurkka, kielitabletti, tramboliini, positiivisuus ja elämänilo
Toistaiseksi helppo elämä fiiis, ja annan sen vapaasti jatkua
Ajattelin olla ajattelemati koko puuhaa ja keskityn elämän iloihin, juuri nyt nautin ruuan laitosta ja viilenevästä illasta, kohta myöskin mieheni seurasta ja perheen yhteisestä kauppareissusta. Aijon myös huumaantua liikunnasta ja terveellisistä elämän tavoista
Illaksi ajattelin ostaa jotain hemmotteluasiaa itselleni uuden elämän suunnan kunniaksi.

tsemppejä kovasti teille kummallekin!!! Mennään yhdessä rintarinnan kohti parempaa ja terveellisempää elämää!!!
puhalletaan yhteiseen hiileen ja purraan välillä toistemmekin hampaita, nyt meitä on jo kolme yhtä vastaan!!!
Voima olkoon kanssanne

mölypallo

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tzipukka..teretulemast piiriin mukaan pyörimään !! Taruuuuu..onks kaikki vielä ok?mä kävinkin jo omassa mökkilandiassani tilittelemässä vähän tuntoja,mutta toistaiseksi mulla kaikki ok..pysytään edelleen kaidalla tiellä,eiks je nyt niin kuuma että mun pakko "ulostautua" pihalle kirjottelen myöhemmin kun sää vähä viilenee..huh!

Siirry: