« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

voi ...kele ku vääntää XML

Kirjoittaja Viesti

monalisa

Rekisteröityi:
07/07/2010 18:36:10

Ei kirjautunut

Kohta 4 kuukautta polttamatta ja viimeiset kaksi viikkoa ihan hirveää vääntöä Puoliso polttaa, joten tupkkaa kokoajan kotosalla ARGHH.. Tulen hulluksi tästä jatkuvasta taistelusta. Ensimmäiset kolme kuukautta menivät suht helposti eli miksi nyt ????? Luomuna menen, joten nikotiinin vierotus oireista ei voi olla kysymys, vaikka samanlaiselta olo tuntuukin. Läheltäpiti tilanteita on nyt ollut muutama, mutta toistaiseksi en ole sortunut. Carrin kirjan olen lukenut, mutta jotenkin ei minuun uponnut, joten siitäkään ei apua ole. Uudestaan en haluaisi lopetusta kokea, koska luomuna joudun sen tekemään. Olen allerginen purukumille ja nikotiinilaastarille. Champix tai Zypan ei sopinut voimakkaiden sivuvaikutusten vuoksi, joten vaihtoehdot olisivat vähissä. Nyt vain jotenkin pitäisi jaksaa, mutta keinot alkavat olla vähissä. Vääntö on liian kovaa ja ihan jatkuvaa ei mene ohi ei Korvien välissä tuo vika nyt on, mutta jotenkin en vain saa ajatuksia pois tupakoinnin "ihanuudesta" eli en niinkään kaipaa tupakkaa vaan tupakoinnin tuomaa mielihyvää, vaikka tiedänkin sen johtuvan lähinnä vierotusoireiden lievittämisestä. Mikään muu ei tunnu tuovan samaa mielihyvää, kuin tupakointi APUVA.

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Hei Monalisa! Osaispa tässä nyt auttaa.. Ite olen ollut niin vähän aikaa vasta savuttomana, mutta ihan kamalan pahoja tuskia minulla ei ole vielä ollut. Kurjaa, kun miehesi polttaa ja tupakkia on käsillä koko ajan, ymmärrän hyvin, että vaikeeta tekee! Onneksi kuitenkaan et ole sortunut!! Ajattele, että heittäisit koko lähes neljän kuukauden savuttomuutesi hukkaan, jos polttaisit!! Luulen, että sitten sinua harmittaisi vielä enempi. Yritä vaan purra hammasta ja sinnitellä. Kyllä se tunne varmasti ohi menee. En tiedä oliks tästä apua yhtään, mutta ei kannata sytyttää. Tupakki on myrkkyä, etkä sinä kuin sen koommin minäkään tarvitse sitä mihinkään!!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Tervehdys Monalisa!
Onpa sulla tosi kurja ja hurjaa nyt Mietin tovin mitä ihmettä sulle kirjoittaisin ja kun et apukeinojakaan voi käyttää niin ..hmm...olisko tästä stumpista sulle apua jos enempikin osallistuisit.Kertoisit omaa tarinaasi ja fiiliksiä ja jos jaksat niin auttaisit alkutaipaleella sinnitteleviä eteenpäin.Mulla on toiminut päätöstä vahvistavana se kun olen satoja kertoja kirjoittanut toisille(samalla itselleni)ettei kannata sytyttää sitä yhtäkään.Kun vielä lukee toisten väännöistä ja alun kiperistäkin vaiheista voi samalla vahvistua itse kun tsemppaa toista.Olen itse menossa neljättä kuukautta.Tosin mulla on niksapurkat vieläkin aika ajoin käytössä.Välillä meni jo ihan ilmankin,mutta en pidä niin pahana jos vähän jauhankin.Ja toisaalta..ei sua ehkä houkuttelekaan aloittaa niksatuotteita vaikka joku mikrotabu sopiskin kun siitä olet jo eroon päässyt.Tietysti mieluummin nikotiini kuin tuhansia muita myrkkyjä.
Tämmöstä jaarittelua nyt multa tuli.Toivon sulle valtavasti voimia ja olisi mukava kun jakaisit sitä vääntöä täällä stumpissa,josko se siitä kun muillakin on se joskus sillain helpannut

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Voihan Monalisa, se on mukava kuulla että on ollut siksikin helppo lopetus, ja nämä väännöt mitä on, niin olisko ne kuitenkin viimeisiä pakkomielteitä, kuvannolllista nikkispirun vääntöä.
Aika tekee tehtävänsä, ja aika lopettaa mieliteot. Lämpimästi toivon ettet vaan polttaisi, vaan antaisit mennä ohi.

Voima olkoón kanssasi

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Voi Mona-lisa et sinä täällä ainakaan yksin ole....Ekaks tuli mieleen et eikö mikään Niksatabu kävis Tosin en tiedä onko se viisasta kun olet luomuna mennyt tähän asti.
Mulla tuli just 5 kk. täyteen ja todellakin tekee mieli tupakkaa ja jos ei tee mieli niin se takaraivossa on koko ajan mielessä ...
Ja Niksatabuja käytössä vieläkin.
Ymmärrän tasantarkkaan miltä sinusta tuntuu mut mietippä jos lankeet niin 4 kk. menee HUKKAAN
Niin ajattelen minäkin mut mulla on ollut tän taipaleen aikana koko ajan enemmän tai vähemmän vaikeaa.

Harrastatko liikuntaa, ulkoilua, uintia... Tai muuta akviteettia lisää.
Jos kukkaro sallii niin shoppaa itselles jotain kivaa

Ja minä tavallaan oikein keskityn ajattelemaan positiivisia asioita mitä tää on tuonut: tuoksut jne.
-Nyt älä vaan anna periksi, älä

malbun

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/09/2009 16:43:15

Ei kirjautunut

Moi monalisa, itsellä on ihan samanlainen tilanne päällä. Lopetin myös luomuna, ja takana vain kuukausi enemmän kuin sinulla. Itsekin ihmettelen, kuinka nyt näin kovasti on alkanut vääntää. Korvien välissä se on, ei tässä oikein auta muu kuin yrittää keskittyä johonkin muuhun. Itse yritän myös lueskella Allen Carrin kirjaa, jotta saisin jollain konstilla aivot käännettyä takaisin menosuuntaan.
Ja tuolla olevat jutut voivat myös auttaa:
http: //niksinurkka.blogspot.com/

Yritän myös itselleni myydä sitä ajatusta, kuinka pahaa tupakka olisikaan, jos sitä nyt maistaisi. Siitähän ei pääse minnekään. Nyt vain aivot haluavat väkisin vääntää ajatusta toisinpäin. Mutta se on jo paljon, että tietää missä mennään.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys09/07/2010 11:06:05

7.2.2010 -->

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Tuo Malbunin tarjoama niksinurkka on kovin amerikkalainen, mutta siitä ei kannata välittää vaan suodattaa pois osa paatoksesta. Kuitenkin ajatus siitä, mitä kaikkea lopettamiseen kuuluu, itsepetosta myöden, on ihan rakentavaa. Niksinurkan: Älä koskaan ota henkostakaan, käänsi ja toimitti Juho meille Tupakka.org:n foorumille ihan suorana tekstinä tarina kerrallaan vuonna 2005 ja 2006 muistaakseni, myöhemmin sitten tekstit saivat tällaisen hienommankin muodon. Se oli Juhon tapa varmaan myös motivoida itseänsä, tekemällä meille silloin ja myöhemminkin lopettaville todellisen palveluksen.

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Siirry: