« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Taas alkoi :( XML

Kirjoittaja Viesti

Mummeli1

Rekisteröityi:
07/07/2010 20:28:55

Ei kirjautunut

Hei kaikille

Täällä kaksi kertaa lopettanut, taas sortunut surkimus
Päätin tulla tänne, josko vertaistuki jotain auttaisi. Nuorempana poltin 10v, lopetin viideksi vuodeksi. Sairastuin vakavaan synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja taas lähti. Champixin avulla sain lopetettua toisen kierroksen n. 6kk sitten ja nyt pari viikkoa sitten poltin illanistujaisissa taas.. Voi elämä tätä ihmisen heikkoutta!!!!
Aivan järjetöntä. Järjetöntä oli aloittaa viiden vuoden jälkeen, mutta masennuksessa tuntui, että oli pakko tehdä jotain, joka rauhoittaisi hermoja. Niin typerältä, kuin se kuulostaakin.
Inhoan tätä. Taas olen siinä pakkopyörässä, mielessä heti aamulla, mielessä kun leikkii lapsen kanssa, mielessä koko ajan.
Uutta champixia kehiin vai mitä ihmettä sitä taas keksisi?
Tahdonvoima masennuksen toipilaana on aika heikko vaikka motivaatiota on

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Kimuranttia mut ei varmaankaan mahdotonta
Kehottaisin lääkärin juttusille kun on tuo masennuskin ja siitä se varmaan lähtee

Mummeli1

Rekisteröityi:
07/07/2010 20:28:55

Ei kirjautunut

Kiitos Helunalle.
Muuten täältä ei näköjään saakaan sitä vertaistukea kovin innokkaasti

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Niin Mummeli...Kieltämäti joskus miettinyt samaa...Minulla semmonen oravanpyörä , henk.koht.elämä tökkii, masis, yksinäisyys ja rööki mielessä melkein koko ajan.
Joku näillä sivuilla sanoikin et pitäs erottaa elämisen tuska ja tupakan tuska toisistaan.
- Toivottovasti saat asian kondikseen tai edes siedettäväksi. Ja minä ainakin ymmärrän sinua
-Ja jos lekurin luona käy, niin se ei ota jos ei annakkaan

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Hei Mummeli1!
Onpa harmi kun olet täällä kokenut ja vaille jäänyt tukea.Tämä on varmaan sen verran harvemmin käytössä oleva osio ,että olet valitettavasti jäänyt piiloon,ainakin mulle sattui silmään nyt vasta,sorry!!!!!!Tule vaikka päätöksen tehneisiin niin olet paremmin esillä ja varmasti saat kannustusta paremmin.Meitä kun on sielä moneen lähtöön.Periksi ei kannata antaa,koitetaan yhdessä mennä vaikean ajan yli.Mukava kun tulit,tule edelleen ja jutellaan

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys13/07/2010 11:33:27

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Lopettaja 070710

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/07/2010 07:34:54

Ei kirjautunut

Hei mummeli! Mulla itsellä myös masennus taustaa ja pahimpana masennus kausina ei kyllä olis tullut kuuloonkaan alkaa lopettaan. Mutta nyt kun sain lapsen ja katselin tätä tupakointi hommaa... Niin itse huomasin, että tämä tupakatta olo piristää mua, kun ei tarvi hävetä eikä miettiä miltä haisee jne. Vaikka en ole montaa päivää ollut ees polttamatta Eli mie ainakin koen sen tällä hetkellä enemmänkin auttavan masennukseen

T. Lopettaja

Uutta elämää etsien 7.7.2010 alkaen...
Lankeamus tupakkapirulle 12.7.2010.
Uutta elämää jälleen etsien 13.7.2010 alkaen
Ratkeamista ratkeamista...

Siirry: