« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

mimmin potero XML

Kirjoittaja Viesti

mimmi

Rekisteröityi:
10/04/2007 20:47:50

Ei kirjautunut

Nii-i,keskustelua tän pitikin herättää

...niinkun kirjoitin ,ei mulla ole MINKÄÄNLAISTA hinkua röökin perään,en oo aloittamassa uudelleen,jos joku sitä nyt rupes miettimään.En siis nauttinut siitä kessuttelusta ollenkaan, oli muuta puuhaa,hih

Edelleenkin oon vapaaehtoinen tässä savuttomuudessani, enkä tiedä MITÄÄN, miks alkaisin enää polttamaan,kun en sitä kerta halua,enkä oo halunnutkaan,moneen vuoteen : )
Tässäkin käytän tätä hankkimaani itsemääräämisoikeutta !!!!!

Kiva,kun kävitte kuitenkin täällä lukemassa ja ottamassa kantaa, voikaahan hyvin siellä,savuttomat ! Ja pysykääkin savuttomina,mua viisaammat

terkuin täältä sateen keskeltä t. mimmi : )

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Hei vaan ystäväni!! Kiva, että kerroit "seikkailustasi", siis että se maistuu edelleenkin pahalle ja haisee pahalle, meidän ei siis tarvitse edes ajatella maistavamme sitä sontaa!!! Hyvä, että selvisit kokeilustasi ehjin nahoin, nyt vaan sitten jatketaan savuttomina sisseinä, eiköstä vaan
Itsellä oli kans tuolla etelän reissulla sellaisia "visoita" tupakoinnista, mutta vaan ajatuksena ja ajatus katkesi kyllä heti tykkänään, ennenkuin kunnolla loppuunasti edes ehti. Ja ajatuskin siitä hukkaan menneestä ajasta savuttomana olisi mulla katkera pala..... En sano tätä nyt "soo soo" mielessä vaan siltäkannalta miten itse sen ajattelen.
Lämpimät halit ja rutistukset Mimmille täältä, voi hyvin!!!

*vieras*_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:40:04

Ei kirjautunut

.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/12/2008 18:29:32

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moikka Meke ja Kaisu

Kiva kuulla teistäkin,pitkästä aikaa

Joopa, teidänkin puolesta kävin kokeilemassa...oikeesti se lemu on niin ärsyttävä ! Istuin likkakaverini kyydissä pikku-autossa yhten päivänä ja tietty hän pisti siinä vieressä kessuks, mulle tuli oikeen huono olo ja kirveli silmiä...en kyllä kehdannu edes sanoa,mut oli se uskomattoman ärsyttävää, muistuu aina niin elävästi mieleen se, miks silloin aikanaan pistin välit poikki kessujen kanssa - se LEMU, siitä on kai jääny traumoja jo ,hehheh

Nii,et ihan vapaasti kannattaa pysyä tosiaankin erossa siitä moskasta

Kaikkee hyvää vaan ja lämpimiä ajatuksia teille,tietty, lähettää täältä mimmi : )

PS. Kaisu, mites vanha se meidän kimppa-hautomon tulos nykyään jo on???Ei sentään vielä koulu-ikäinen,hih...muistu vaan taas mieleen : )

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

...minnehän mun eiliset toivotukset on täältä kadonneet...laitoin ihan varmasti,mut ehkä matkalla katosivat jonnekin ?!?!?
...oonkohan nähnyt unta ??

Siis lyhyesti uusiksi:

Hauskaa Joulua ja Uutta vuotta kaikille tutuille ja tuntemattomillekin savuttomille täälläkävijöille!

Lämpimin terkuin mimmi : )

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Hyvää JOulua Mimmi♥

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Mimosa Ja paljon terkkuja kans

Tässä vielä laitan yhden ihanan jutun, jonka sain textarina, tästä tuli niin hyvä mieli:

"Hyvää Uutta Vuotta !!! Tiedän,että on aikaista, mutta minulla on monia ystäviä,jotka ovat tavallisia ja tylsiä...Niinpä aloitan niistä, jotka ovat seksikkäitä,härskejä,ihania,tyylikkäitä,fiksuja ja menestyviä ! "

...niinkuin savuttomat yleensäkin, eiks vaan, siis toivotan kaikkea hyvää tulevalle vuodelle
t.mimmi : )

Nala_2

Rekisteröityi:
19/02/2008 08:52:56

Ei kirjautunut

Paremppoo tätä alkanutta vuotta!
Ei luppailla mittää mutta toivottahan hartaast jotta tervehiä ollaan ja onnellissii etenki. Sie oot mielessä =)
Love, Nala

I Walk The Line

mimmi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitoksia Nala toivotuksista ja niin sinäkin pyörit mielessäni,kyllä me nin pitkä matka tallattiin kimpassa siellä tupakkaverkossa,onneks!

Joo ja toinen syy ,miksi just tänään tulin täällä pyrähtämään on se, että eilen 4.2 tuli 4 v siitä,kun lopetin kessuttelun !!!!!
Aikoinaan sitä tuli päivämääriä tarkkailtuakin ahkerasti,nyt jo unohtui ja kun äsken muistin sen, piti ihan käydä siellä vanhalla kessupurkilla,jossa on edelleen ne viimeisestä askista jäljellejääneet kessunrumilukset , piti tarkistaa lop.pvm ja lukumäärä...kaikki 6 oli tallella, aika kuivia ovat varmaan jo...

Niin,että hyvä mieli tuli,paitsi ne muutama bilekessuttelu-ilta vähän tahraa saavutusta....silti tää on SUURI saavutus meille jokaiselle,joka on lopettanut !!!
(älkääkä vaan kokeilko edes bilepolttamista,kyllä se jotain sieltä pimeästä kessuttelumuistoista herätteli...aika vaarallista,että vieläkin voi tuntea jotain...kammottavaa,koska en keksi itse yhtään syytä,miksi enää ikinä alkaisin polttaa,sais mennä muistikin siltäosin,että ei muistais niitä saamarin tekosyitä,miksi aikoinaan tuli hyväksyttyä se oma kessuttelu : )

Kaikille voimia pysyä tällä savuttomalla paremmalla tiellä t. mimmi : )

Paljon terkkuja tutuille vuosien varrelta ja voikaahan hyvin

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

MIMMI
Onnittelut halauksen kera
jooeikokeillä pilepolttamista ei...uskotaan, ettei kannata*nyökyttää*

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Onnea Mimmi!!! Mielettömän upea saavutus!!!

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

NELJÄ VUOTTA UPEAA,HALIONNITTELUT MIMMILLEtäällä vasta alkutekijöissä tuleva aurinkoista jatkoa sinulle!!!

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

WAU!!!! Sinä ihanaakin ihanampi tsemppari Uronainen, sanoisin

ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Tuide

Rekisteröityi:
08/10/2007 19:54:08

Ei kirjautunut

Tuide luo katseensa kauas neljään vuoteen..... super- mimmi

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/02/2009 18:41:45

***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)

[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Suuronnittelut Mimmille Neljästä Vuodesta

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Siirry: