« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Täällä taas.... XML

Kirjoittaja Viesti

Lopettaja 070710

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/07/2010 07:34:54

Ei kirjautunut

Tupakka piruun ratkenneena :/ Jotenkin hää/kaste hössötyksen keskellä tuli ratkenneeksi ja ei oo taas sitä motivaatiota löytynyt
Tänään olin taas polttamatta ilta kuuteen asti, mutta mutta
Huomenissa taas tsemppi päälle!
Nyt on tilattuna ja tulossa Allen Carrin kirja... Joskus lukenut sen, mutta nyt haluan sen itsellekkin ja lukea uudestaan sen miehen kanssa... Ihan ajatuksella Jos siitä ajatukset selkeytys taas!

T. Lopettaja

Uutta elämää etsien 7.7.2010 alkaen...
Lankeamus tupakkapirulle 12.7.2010.
Uutta elämää jälleen etsien 13.7.2010 alkaen
Ratkeamista ratkeamista...

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Hyvä että palasit!

Useimmat lopettaneista ovat yrittäneet useasti, siis riittävän monta kertaa niin että lopulta sen on osannut

Osaaminen on minun kokemukseni mukaan kai eniten sitä, että päättää mitä haluaa: polttaa tai olla savuton. Päätöksen jälkeen pitäisi toteuttaa se mitä haluaa ja alkaa aikamoinen ajatusten asettelu täysin vastakkaiseen asentoon entiseen verrattuna.

Pitää keskittyä siihen, mitä haluaa tehdä, ei suinkaan siihen mistä aikoo luopua tai mikä tuntuu kurjalta.

Stumpista saat tukea, mutta itse sinä teet sen mitä tarvii: olet sytyttämättä! Tsempit!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Lopettaja 070710

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Onhan se uuden opettelua... Sitä, että tajuaa että en tarvitse sitä! Sillä ajatuksella oli olla niin helppo polttamatta, mutta joku siinä ajatuksessa on taas hukassa Tiedän, että en tarvitse sitä Mutta missä se sitten mättää
Noh, huomenna alotan kovalla tsempillä... Nytkin kun piti saaha polttaa se yksi, josta mitään mitään hyötyä ollut.
Kirja varmaan saapuneen perjantaiksi viimistään, ja muistaakseni siinä kehotettiin lopettamaan vasta sen luettua, mutta eikai se haittaa vaikka otankin varaslähdön

T. Lopettaja

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Hello lopettaja nollaseiskanollaseiska
Tsemppiä uuteen yritykseen. Usein täytyy monta kertaa kompastua ennenkuin riippuvuudesta pääsee irti. Jos se olisikin helppoa eipä kai kovin moni säännöllisesti tupakoisikaan. Carrin kirja on hyvä vahvistamaan lopetusta mutta itse se homma on tehtävä ja homman nimihän on : älä sytytä sitä savuketta. Vieraile täällä stumpissa, kirjoita ja kommentoi, siitä on ihan uskomaton apu kun meinaa omat voimat ehtyä...
Nikotiinikoukusta on mahdollista päästä irti, toisilta se käy helpommin, toisilta vaikeammin mutta kaikille se on mahdollista. Usko itseesi se auttaa hirmuisesti, mieti lopettamisen hyviä puolia,niitä on ihan läjäkaupalla mutta oikeasti ei yhtään syytä polttaa, kaikki ns syyt ovat tekosyitä pitää yllä tätä riippuvuutta. Se ei ole kivaa, ethän muuten haluaisi lopettakaan, eiks je? Tsemppiä sinulle

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Heippa Minä luin just Allen Carrin kirjan vaikka olen ollut jo puoli vuotta polttamatta. Mulle aukes sen verran et mulla on ollut ihan "väärä" asenne...Ei pitäis ajatella et joutuu luopumaan tupakasta jne.
-Tule vaan mukaan, ja suurin esteesi on pelko Ja sen voitat

Lopettaja 070710

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Noniin, nyt on poltettu viimoinen savuke ja nyt alkoi savuttomuus!
Justiinsa sain Allenin kirjan luettua ja aivan ahmimalla ahmin sen kirjan, että voisin jo lopettaa ja siirtyä tupakoimattomaksi!

T. Lopettaja

sohvisavuton

Rekisteröityi:
28/05/2010 07:27:03

Ei kirjautunut

Hienoa Lopettaja
Pidä kirja lähettyvillä ja kun tarvitset tukea etkä pääse nettiin luepas sieltä jokin kohta mikä puhutteli eniten sinua. No hienosti sulla menee, laita asenteet kohdalleen eli älä sytytä sitä ensimmäistäkään ja nauti,juu juu nauti ja iloitse siitä mitä teet itsellesi. Savuttomuus on rock'n'roll ja vaikka tango jos se miellyttää enemmän..ihana asia joka tapauksessa... tsemppiä

asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen

Siirry: