rilla
Rekisteröityi: 13/08/2010 23:48:42
Ei kirjautunut
|
Pieni asia, mutta olen ylpeä; kielsin itseltäni eilen illalla sen kahdeksannen. Kylläpä se yhdenkin kieltäminen oli toisaalta aika vaikeaa, toisaalta helppoa. Mielessä kävi mitä erikoisempia syitä, miksi voisin sen kahdeksannen sytyttää. Mutta kun ne ajatukset pyörsi tarpeeksi monta kertaa, ei sitä kahdeksatta edes sen kummemmin tehnyt mieli. Eli edes jonkunlaista selkärankaa minulla on.
vapaana, juuri nuo asiat ovat minulle ykkösmotiiveja lopettaa (rahan menon lisäksi). Se, että jos joskus tulisin raskaaksi, niin eipä tarvitsisi olla se mamma, joka polttaa. Ja ne terveyspuolet. Nyt haisen tunkkaiselle, hengästyn aivan mitättömistä asioista jne. Jos - ei, vaan KUN lopetan, aionkin ottaa liikunnan noiden kääryleiden tilalle.
Lopettamisen ajankohta vain mietityttää.. Kesätyöni loppuvat elokuun lopussa, ja minulla on stressiä siitä, että mistä löydän töitä talveksi. Ja aion muuttaa kotoa omilleni syksyn mittaan. Toisaalta, seuraavat vapaapäiväni voisivat olla hyvä ajankohta lopettaa. Viiden päivän vapaiden aikana saisin viettää sen kolmannen, luultavasti pahimman, savuttoman päivän kotona kamppaillen, enkä töissä asiakkaiden nenän edessä. Pistetään mietintämyssyyn.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/08/2010 10:54:27
|