« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Taas syvää harkintaa.. XML

Kirjoittaja Viesti

tättärä

Rekisteröityi:
25/08/2010 09:28:34

Ei kirjautunut

Voi hitsi, tupakointi vuosia varmaan 23v ja eroon en ole päässyt. Yrityksiä varmaan 7 kerta.. Nyt olen ollut ihan tukossa ja antibioottikuuri syöty keuhkoputkentulehdukseen ja astmaan tuplaläkkeet mennyt jo jonkin aikaa mutta olo silti tukossa
Kumminkin puhallan peffiin n.460-470 ja fev ( piko 1 mittarilla)n. 3.07.
Kyllä sitä on ihminen tyhmä, kun silti pitää muka polttaa
Huomenna lääkäri ja jos sitä saisi lähetteen spirometriaan mutta sitä ennen sinne menoa tupakoinnin voisi lopettaa..Tälläsiä mietteitä tänään

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/08/2010 09:39:09

JooJoo

Rekisteröityi:
25/08/2010 21:31:49

Ei kirjautunut

Älä lannistu! Olet jo oikealla tiellä. Minullakin oli noita lopettamisyrityksiä vaikka kuinka monta takana kunnes onnistuin pysymään päätöksessä. En kiellä etteikö tekisi mieli!

NykyinenSavuton

Rekisteröityi:
28/08/2010 20:26:49

Ei kirjautunut

Itse poltin yhdeksän vuotta, ja olin jo luopunut toivosta että pystyisin enää lopettamaan lukuisten lopettamis yrityksien jälkeen, joista pisin kesti kaksi viikkoa, kunnes ystäväni suositteli minulle kirjaa: Allen Carr, Stumppaa tähän!
En olisi ikinä uskonut että kirjan avulla onnistuisin lopettamaan, mutta nyt olen ollut kuukauden tupakoimatta, enkä todellakaan aio enää koskaan polttaa. Suosittelen kaikille tupakoinnin lopettajille erittäin lämpimästi, lukekaa vain avoimin mielin, menetettävää ei ole

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Samaa mieltä Carrin kirjasta, kannattaa kokeilla!ei taida nettikaupoissa maksaa kun alle 10 euroa ja pehmeäkantisena tulee parissa pvässä postiluukusta olen aina ollut vastaan kaikkea huuhaata ja elämäntaito-oppaita ja -guruja ym...joten suhtauduin erittäin ennakkoluuloisesti. Vaan luulen että se oli se viimeinen sysäys, jonka tarvitsin sille, että lakko muuttui pysyväksi tilaksi. Nyt puoli vuotta savuttomuutta takana ja tiukan paikan tullen olen hakenut kirjasta aina uudelleen motivaatiota! Tsemppiä!

tättärä

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Vuosi sitten kun yritin viimeksi lopettaa, niin luin tuon kirjan. Mutta en pystynyt olemaan polttamatta, vaikka paljon oli viisaita asioita kirjassa. Ehkä ei sitten ollut silloin tahtoa tarpeeksi?
Tänään kello kymmenen tättärä liimasi laastarin tiukasti käteen. Nyt mietin jos uudestaan lainaisin tuon kirjan? Tai jos ensin pyrin tavasta eroon ja sitten vasta nikotiinista Katsotaan nyt mutta eroon tupakasta on tarkoitus päästä!

Pegasos

Rekisteröityi:
13/10/2009 09:43:57

Ei kirjautunut

Tättärä tsempit!!!!
Mites laastareiden kanssa sujuu?

tättärä

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pegasus, Kiitos kysymästä. Laastareiden kanssa sujuu ihan ok.
Välillä hyvinkin tahmeaa meno mutta sisulla mennään ilman tupakkaa!
Onkohan laastareissa muuttunut tuo liimasysteemi viime vuodesta, kun meinaa kutista iho laastarin alla Yhden kielenalustabletin otin tänään, mutta nikkispirua lähinnä salmiakilla, veden juonnilla ja hammastenpesullakin häätänyt tänään

Pegasos

Rekisteröityi:
13/10/2009 09:43:57

Ei kirjautunut

Hello Tättis!
No, miltäs se savuton ny tuntuu? Mä en osaa noitten laastareiden koostumuksesta sanoa kun en ole niihin tai muihin niko- korvaussetteihin koskaan tutustunut mut varmaan jollai konkarilla ois tietoo tästä
Liikunta voisi kanssa helepottaa oloja

-"Pegavekara"

Siirry: