« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kauheat vierotusoireet XML

Kirjoittaja Viesti

Tare

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/11/2009 14:51:57

Ei kirjautunut

Kuudes pivä menossa. Eilen oli nämä vierotusoireet vähäset, nyt ovat pahemmat. Minulla on nikotiinilaastari käytössä ja inhalaattori. Pitää vaan kestää sisulla, kun näin hyvästi jo on mennyt.

Igor

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/08/2010 12:04:50

Ei kirjautunut

Siis oikeasti vieroitusoireita?

Itsellä on nyt kolmas viikko menossa, eikä vieroitusoireita ole havaittavissa. Ensimmäisenä päivänä yritin pelkillä laastareilla, mutta se ei toiminut minulla, ja niinpä pistin laastarit hyllylle odottamaan aikoja parempia ja otin käyttöön 4mg purukumit. Niitä kun imeskelee ja harvakseen puraisee, niin minkäänlaisista varsinaisista vieroitusoireista ei tarvitse kärsiä ja saa keskittyä pelkästään tavasta "vieroittautumiseen". Varmastikaan minun nikotiiniriippuvuus ei ole maailman vahvinta luokkaakaan, koska purukumeja menee, vähän päivästä riippuen, 4 - 7 kpl.

Jos ongelmasi on todellakin nikotiiniriippuvuus ja vieroitusoireet siitä, niin kokeile vaihtaa lääkitystä. Koeta vaikka purukumeja. Jonkinlainen suositushan taitaa olla, että korvauslääkitystä pitäisi käyttää niin paljon ja kauan, että tupakointitapaan ehtii ottamaan kunnolla etäisyyttä ilman, että joutuu samaan aikaan painiskelemaan varsinaisen nikotiiniriippuvuuden ja sen vieroitusoireiden kanssa. Turha käydä saman aikaisesti kahden rintaman taistelua. Yksi ongelma kerrallaan, hajota ja hallitse sanoo vanha viisauskin.

Ensimmäiset päivät ja ensimmäiset viikot on pahimmat, mutta sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa.

Kun vain olet luja, niin onnistut varmasti!

37 vuoden jälkeen sauhuaminen loppui 10.08.2010. Ensimmäinen täysin nikotiiniton vuorokausi 15.11.2010.

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Tsemppiä Tare, lisää vaan korvaustuotteita kehiin! Voit käyttää myös laastarin lisäksi purkkaa tai imeskelypastilleja, kokeile kaikki läpi niin löydät itsellesi parhaan vaihtoehdon. Viikko tulee täyteen, pian alat huomaamaan myös niitä positiivisia asioita ja se motivoi jatkamaan! Omasta kokemuksesta voin suositella käyttämään vaan huoletta korvaustuotteita mahdollisimman pitkään. Itse taisin käyttää laastaria ja tukena imeskelytabuja ylikin sen 3 kk:n, ja niiden pois jättäminen oli ihan helppoa, kun oli jo löytänyt uudet savuttomat tavat. Kohta puoli vuotta tulee savuttomuutta täyteen, enkä väitä että lopettaminen helppoa on mutta täysin varmasti mahdollista meille jokaiselle voimia Igorille ja Tarelle!

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Onkohan sulla liian mieto laastari jos kerta kauheet viekkarit on Korvaavien oltava tarpeeks voimakkaita

Siirry: