« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Katjan möksä :) XML

Kirjoittaja Viesti

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Tervetuloa Tervetuloa!!! Pistänpä minäkin ihka oman möksän pystyyn tänään, on näet juhlapäivä

Kuten jokainen on valitettavasti varmasti kuullut, sorruin pariin otteeseen lopettamisen alkumetreillä (onneksi vain hetkellisiä mielenhäiriöitä), nyt kuitenkin alan olla niin vahvoilla että lykkäsiin siihen alkuperäiseen lopettamispäivään (30.4.) päälle nuo tupakoidut päivät (2) ja ne päivät kun käytin inhalaattoriä ja sain sitten uudeksi lopettamispäiväksi 9.5.2007.

Tämä tarkoittaa sitä, että olen tänään ollut 50 päivää ilman nikotiini nimistä myrkkyä JEEEEEE!!!!! Ja laskurin mukaan on jäänyt tasan 1000 tupakkia polttamatta JEEEEEE!!!!!!

Tässä vaiheessa kaunis kiitos teille kaikille rakkaat nettiystäväni kun olette pitänyt tätä eukkoa pinnalla tiukkoina hetkinä. Monesti ei ole edes tarvinnut mitään kirjoittaa, riittää kun on lukenut juttuja täällä Tsemppiä kaikille alkumetrien tarpojille ja hurjaakin hurjemmat kehut meille kaikille, jotka olemme ymmärtäneet mikä myrkky se tupakka on

Keskustelu on auki, toivon teidän viihtyvän tässäkin möksässä ja juttua riittävän Huonot ja hyvät fiilikset on tervetulleita, koska ne ovat kuitenkin aitoja fiiliksiä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/11/2007 10:29:24

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Onnea uutehen tupahan !

Aivan sanomattoman kannustavaa on laskea noita vapauden päiviä. Nyt siis sulla jo 50. Olen samaa mieltä kuin sinä tällaisen verkon tuesta. Joskus aikaisemmin yrittäessäni lopettaa sorruin ihan siksikin, kun tuntui, ettei kukaan ole kiinnostunut siitä, miten lopettamiseni sujuu. En nyt tarkoita, että verkossakaan joka asiaan takerruttaisiin, mutta samanlaisten asioiden kanssa täällä kaikki pähkäillään.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Lillium

Rekisteröityi:
06/06/2007 14:03:57

Ei kirjautunut

HIENO SAAVUTUS ONNEA!!

- Vaan kuka lohduttaisi nyytiä ja sanois vaikka näin:On yöllä kamalaakin kamalampi,päivällä toisin päin" -

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos kiitos Ai, niin ja pitipä vielä kysymäni: yksi ja puolikas päivä vielä töitä ennen lomaa

Lähdemme tuhlaamaan säästyneitä tupakkarahoja akselille Mikkeli-Savonlinna ja siitä etelään päin. Yövymme leirintäaluemökeissä ja ainaskii elämyspuisto Mikkelissä ja linna siellä savonlinnassa katsastetaan, mutta kaikki hyvät nähtävyydet ym. vinkit tuolla alueella otetaan ilolla vastaan. Eli ; Minne kannattaa poiketa kun siellä ajelee?? Esim. onko hyviä vesipuistoja tms. tuolla päin??

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/06/2007 09:35:08

9.5.2007
[Email]

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

Lämpimät onnittelut minultakin, Katja. Sinä näköjään lasketkin vain luomupäiviä. Minulle ei niitä ole kertynyt, kun olen tuohon inhalaattoriin jäänyt koukkuun. Mutta niin kauan kuin en tupakkaa sytytä olen tyytyväinen. Siellä Savonlinnan suunnalla, en nyt kyllä muista mihin suuntaan, ainakin Kerimäen puukirkko on näkemisen arvoinen. Ja kun sinne ylös kellotapuliin kiipeää on mahtavat maisemat - ja seuraavana päivänä tietää kiivenneensä. Minulla ainakin oli reidet ihan hyytelönä. Antoisaa lomaa!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Oot ehdottomasti oikeassa, jokainen päivä ilman tupakkaa on voiton päivä. Ajattelen samoin, mutta kun se inhalattori "vahingossa" jäi silloin alkumetreillä pois niin ajattelin sitten laskea näin Kiitos vinkistä

9.5.2007
[Email]

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Kop kop uuteen oveen
Täällä ei yhtään haise tupakille
[b]Onnea Katjalle, hieno saavutus!! Oot jo tosi pitkällä [/b]
Perässä tullaan ja toivottavasti myös pysytään

Oikein hauskaa lomaa sulle! Mulla on kanssa puolitoista päivää enää töitä. Sitten möksälle

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/06/2007 11:44:46

*12.10.2008*

Cien

Rekisteröityi:
26/06/2007 13:49:15

Ei kirjautunut

Onnea hienosta saavutuksesta. Perässä tullaan

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Jaaha, Onnea möksälle ja 50`days -etapille!!!!!! Täällähän on kodikasta ja viihtyisää....

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

No, onnea nyt sitten vaan tännekin ... mä en kyllä osaa tohon matkailu teemaan sanoo mittään ... nää kun on katssos liian lähellä
olavin linna on aina jees ... mutta muutn en kyllä tiijä... me kuulemma mennään kattoon jääkarhusia sinne Ranualle ...

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

Mervi

Rekisteröityi:
24/05/2007 22:26:21

Ei kirjautunut

Isosti Onnea Halausten kanssa!!!

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

IIISOOOT HALIT JA HURRAA HUUDOT KATJALLE

*vieras*

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:33:27

Ei kirjautunut

Onneksi olkoon Katja!!!!!!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos suuri kaikille *Nöyrästi kumartaa ja mennessää tupakkaa potkaisee*

Nyt tämä nainen pistää koneen kiinni (ehkä poitsu antaa illalla vielä vilkaista) ja lähtee aamusta ajelemaan mökkiä kohti. Pitäkäähän tämä möksä pystyssä ja "kastelkaa kukat" käydessänne. "Nähdään" parin viikon päästä

Heh, hassu viesti kun kamalasti lainausmerkkilöitä. Aurinkoisia ja savuttomia kesäpäiviä

9.5.2007
[Email]

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Hauskaa & kaunista & aurinkoista lomaa sulle Katja!!! Mulla vielä 1 tunti 17 minuuttia työntekoa

*12.10.2008*

Siirry: