« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

POSITIIVISET VAIKUTUKSET XML

Kirjoittaja Viesti

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Niin moni taistelee tällä hetkellä savuttomuuden kimpussa, joten nostan nämä positiiviset vaikutukset esille! Tuoreet lopettajat, lukekaa tätä vitjaa. Täältä voi tarttua jotain mikä auttaa juuri Sinua! Aurinkoisia päiviä kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/03/2010 17:09:01

Ei kirjautunut

Olen ollut polttamatta 3päivää,mutta jo nyt haistan ja maistan paremmin.Mulla on hirveästi energiaa eikä väsytä aamusta iltaan kuten ennen.Siivosin jopa auton talven jäljiltä jossa olen myös röökannut ja nyt se tuoksuu enemmän pesuaineelle kuin tupakalle
Jostain syystä nukun tosi sikeästi,aiemmin ollut ongelmana heräily ja "koiran uni".
Tuntuu että on aikaa ja energiaa paljon enemmän kuin ennen lopettamista.
Välillä tekee mieli tupakkaa,mutta tiedän miten pahaa se on ja että sen jälkeen hyvä olo on mennyttä,niinpä sanon ei kiitos!
Sanokaa tekin
Rööki ei piristä,rööki lamauttaa!

Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Olen ollut polttamatta 3päivää,mutta jo nyt haistan ja maistan paremmin.Mulla on hirveästi energiaa eikä väsytä aamusta iltaan kuten ennen.Siivosin jopa auton talven jäljiltä jossa olen myös röökannut ja nyt se tuoksuu enemmän pesuaineelle kuin tupakalle
Jostain syystä nukun tosi sikeästi,aiemmin ollut ongelmana heräily ja "koiran uni".
Tuntuu että on aikaa ja energiaa paljon enemmän kuin ennen lopettamista.
Välillä tekee mieli tupakkaa,mutta tiedän miten pahaa se on ja että sen jälkeen hyvä olo on mennyttä,niinpä sanon ei kiitos!
Sanokaa tekin
Rööki ei piristä,rööki lamauttaa!

Nytriitti

Rekisteröityi:
10/03/2010 17:05:24

Ei kirjautunut

Savuttomuuden positiivisia vaikutuksia omalla kohdalla:
Unen laatu parani, ihan mahtavaa. Näin hyvin en oo nukkunut aikoihin.
Kakka ei maistu suussa aamuisin.
Ei tarvitse miettiä haiseeko röökiltä. Jumpassa jaksaa paremmin. Hengitys helpompaa. Energiaa enemmän. Itsetunto parempi, olen se ihminen, joka haluan olla. Puhdas ja hyvältä tuoksuva, en säälittävä röögaaja, jota savuttomat katsovat kieroon. Sormet ei oo keltaset, ihossa ei enää stressinäppyjä, iho puhdistunut täysin ja heleytynyt.

Vihasin röökatessa sitä, että se tosiaan säänteli elämää niin paljon. Vihasin sitä tapana. Suurin motivaatio sen lopettamiseen oli, että vaan vihaan tupakoimista!! Ja sen tajutessani, miten ällöttävää tupakointi on, lopetuspäätös tuli kuin itsestään.

Mua auttoi lopettamisessa siis tajuaminen mitne ällöä tupakointi on. Voimaa kaikille jotka on lopettaneet ja niille, jotka aikoo lopettaa niin päätös asian suhteen ja voimaa, pystytte siihen. Me kaikki pystytään. Vaan röögarit tietää minkä asioiden kans me ollaan kamppailtu.

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Totta tuo kaikki Nytriitti! Oli hienoa huomata, kuinka hämmästynyt ihan oikeesti olin, kun eräs tupakoitsija kertoi tupakan olevan hänen ainoa ilonsa elämässä! Niin minäkin kai joskus ajattelin, mutta nyt tuo väite ajatuksenakin on ihan vääristynyt. On hienoa huomata miten paljon hyviä asioita on tupakan tilalle tullut!

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nytriitti ja tintti,samoja tuntoja minulla myös.
Mahtavaa kun iho jo nyt heleämpi eikä samean harmahtava,hyvä maku suussa eikä sitä tumpin hajua ympärilläni.Oikein harmittaa että olen vuosikausia ollut se tupakanhajuinen nainen.Vastenmielistä.Mutta eihän sitä itse ole haistanut.
Nukun paremmin ja käsien tärinä kadonnut.Luulin että kädet tärisisivät kun lopetan mutta nyt ihmettelen miten mun kädet on tärisseet silloin kun poltin.
Muutenkin on itsevarmempi olo,pidän itsestäni enemmän ja arvostan itseäni savuttomana.Olo on rauhallisempi ja tasainen.Jos tulee levoton tupakkaolo,juon vettä tai vaan rauhoitun aloilleni.Erittäin hyvää tekee minulle,kun olen välillä levoton.
Hyvä me Hyväntuoksuiset,ihanat,savuttomat,JEI

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Mä ihan alussa ajattelin pos.vaikutuksia mut se valitettavasti meni ohi... Nyt en enää mitään uutta hienoo edes huomannut No, naamasta alkupäivinä meni joku ihme pykimä pois, kun poltin yritin sitä rasvata ja kuoria. Ei mikään auttanut, paitsi röökin lopettaminen...Siitä huolimatta en jaksa tällä hetkellä olla että "jee", kaipaan tupakkaa . 6 viikkoa mennyt lipsumatta.

Nytriitti

Rekisteröityi:
10/03/2010 17:05:24

Ei kirjautunut

Tintti, Pepper, Heluna ja muut olemme ihania ja raikkaita savuttomia

Heluna, yritä jaksaa vaan muistaa hyviä asioita ja pysyä kaidalla tiellä. Mulla oli itellä tänään super v-mäinen päivä, eli töissä ärsyttävä päivä ja sitten vielä henkilökohtaisessa elämässä vääntöä niin teki mieli suoraansanottuna hakea kessupaketti ja antaa palaa, mutta sitten tulin tänne stumppiin ja sain taas voimaa, että ei sitä yksin olla ja en sortunut!! Itseään on pakko nyt rakastaa ja pysyä vahvana kun en sitä tupakkaa enää koskaan mun elämään halua.

Tää on siis mun 12 savuton päivä. Ajattelin tossa äsken, että "no jos kerran vaan", ONNEKS sain järjellä itelleni hoettua, että jos sille linjalle lähden niin taas ollaan samassa kuopassa ja selvisin. Nyt lähden vähän raikkaaseen ilmaan kävelemään ja käyn suihkussa niin johan taas helpottaa.

Oon paljon pirteämpi ja levollisempi ilman tupakointia. Oon lisännyt myös liikunnan määrää (tällä viikolla jo 4h täyttä treeniä) ja huomannut miten kestävyys on lisääntynyt huomattavasti. Tosiaan itellä kun äsken tuli tunne, että kaikki kaatuu niskaan ihmissuhteissa niin ei kun känny kiinni ja omaan harmoniaan siitä, että tuntee itsensä paremmaksi ihmiseksi kun ei savuke huulessa tapa hiljaa itseään.

Eli ootte kaikki aivan mahtavia ja on ihanaa olla savuton, jopa silloin kun ärsyttää kaikki. Yrittäkäämme jaksaa, mitä enemmän päiviä saa taakse niin sitä vahvemmaksi toivottavasti tulee.

Ja myönnän olevani x-nikotinisti, eli jos poltan yhdenkin nyt niin olen kuopassa taas, ehdottomasti morganeissa ja pettynyt itseeni. Ja sitten lopettaminen on taas vaikeampaa, koska antoi itselleen luvan sortua sen ainoankin kerran. I have to stay strong ja kaikki on vaan päästä kiinni.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Toi on tosi hyvin sanottu Nytriitti...että on kuopassa taas jos sortuu Just sellanen olo on ollut jo viimeisen kymmenen vuotta..että on jossain jyrkkäreunaisessa mutakuopassa eikä pääse pois Mutta nyt on kädet kiinni kuopan reunassa ja hauista kehiin ja ylös vaan Nyt on jo niin paljon mukavampi olla kun ei haise eikä ravaa partsilla naapureita kiusaamassa.Puhumattakaan nyt omasta itsetunnon kohoamisesta komeeta

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Tuon lisäksi minusta on kivaa että päätän itse vapaa-ajastani. Töissäkin on mukavampaa. Viekkareista huolimatta.

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/03/2010 21:23:59

Ei kirjautunut

Niinpä ISOA ei tarvii tauolla juosta pihan perälle!

Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Nytriitti, kiiiiitoooos avoimesta viestistäsi!!! Mullakin henk.koht. elämässä vaikeuksia, ja nyt päätin et tiukemmin taistella tupakkia vastaan. Olin/ olen masiksen syövereissä..
Minäkin liikuntaa harrastanut, tosin kyllä ennenkin. Mut nyt vähän enemmän kun mulla on liikaa aikaa. Äsken tulin uimasta, pulipuli!!

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Heluna1970 wrote:Mä ihan alussa ajattelin pos.vaikutuksia mut se valitettavasti meni ohi... Nyt en enää mitään uutta hienoo edes huomannut No, naamasta alkupäivinä meni joku ihme pykimä pois, kun poltin yritin sitä rasvata ja kuoria. Ei mikään auttanut, paitsi röökin lopettaminen...Siitä huolimatta en jaksa tällä hetkellä olla että "jee", kaipaan tupakkaa . 6 viikkoa mennyt lipsumatta.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Yritän nyt kolmannen kerran laittaa sinulle viestiä Heluna 1970. Välillä käy tosiaan epätoivonen olo kun lopettaa.Mutta sinä pystyt kun oot päässyt jo noin pitkälle älä anna periksi. Minäkään en ole antanut periksi. Vaikeita paikkoja on ollut paljon.m mutta kyllä sinäkin pääset. Ajattele sitä tupakoiden määrää jotka sulla on jäänyt polttamatta. kun se kasa laitettais nenäsi eteen, niin voe kauhea mikämäärä. Muista tutetun mantraa en tupakoi en tupakoi. Sinä oot jo voittanut kuus viikkoa.se on hieno asia. PIdä sinä valta äläanna tupakalle valtaa;tupakin prhana se vaan on niin kova kouk uttaja,Mutta silleppä ei anneta periksi.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Mitkä positiiviset...minä oon ihan rättipoikkipuhki väsynyt

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/03/2010 08:27:52

20.12.2011.

Siirry: