« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

toivo paremmasta tulevaisuudesta ilman tupakkaa XML

Kirjoittaja Viesti

samjok

Rekisteröityi:
26/11/2010 11:06:53

Ei kirjautunut

Eli tässä sitä taas ollaan aloittelija vaikka takana on ollut monta lopettamis yritystä takana, olen poltellut 12v ja näihin vuosiin mahtuu savuttomia kausia jotka tosin ei ole kestänyt kauakaan olen lopettanut aina nikotiini korvaushoidolla ja alkuun mennyt aina hyvin, mutta suunilleen aina neljän kk jälkeen tupakan himo ottanut ylivallan ja aloittanut aina uudelleen tupkan himo yleensä aina sietämätöntä. Nyt olen uudestaan harkitsija koska henkeä ahdistaa varsinkin kun teen jotain fyysistä suoritusta tai poltan ja tulee tunne, että tukehdun, rytmihäiriöitä on tullut etenevässä määrin ja pulssi heittelee sadan lukemissa, jos menen lääkäriin tästä asiasta tiedän, että lääkärin vastaus on tähän tupakan polton lopettaminen jonka jo tiedän itsekin. Mikä neuvoksi .

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Ei muuta kun reippaasti taas aloitukseen samjok jos 4kk menee ihan ok niin sinun täytyy nyt miettiä mitä teet että tämä sinulle muodostunut tapa langeta ei veisi voittoa.. mulla ain aamut tiukkoja. Mut yrittää täytyy muuten sitä lopetusta ei tule.. onnea ja voimia koetukseen

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

HentunLiisa

Rekisteröityi:
30/12/2010 23:50:05

Ei kirjautunut

Jaa-a, mistä sitä toinen tietää. Ite tässä olen päättänyt lopettaa ja tutkin nyt kuinka sen teen. Kävin kylläkin jo lekurissa hakemassa reseptin, mutta mullakaan ei budjetti anna nyt myöten ostaa vielä sitä kuuria. Duunissa en voi polttaa päivisin, mut nyt sit olen lisännyt aamujen röökimäärää ja sit ku pääsen duunista ni vedän ku korsteeni.
Itse olen ruvennu inhoomaan röökin hajua ja jopa makuakin.
Duunissa ei kukaan muu polta ja siksi haistan ite sen hajun erittäin selkeesti ja se hävettää mua. On mulla muitakin syitä, kuin vain toi duuni.
En ollu tuolla töissä vielä kun lekurissa kävin, eikä siitäkään ole kuin kolmisen viikkoa. Tänään tuli sellanen fiilis et huomen aamulla en sytytä enää. Vaik haluisin olla jo nyt polttamatta, mut pelkään etten saa unta ilman iltaröökiä... on sitä ihminen hölömö...

Siirry: