« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Bipolaarisuus ja vierotus XML

Kirjoittaja Viesti

janatacchina

Rekisteröityi:
25/02/2008 11:14:51

Ei kirjautunut

Niin ja tosta lääkityksestä tähän bipolaarisuuteen, kävin läpi aikamoisen helvetin n. vuosi sitten kun diagnosoitiin tämä ihan virallisesti ja lääkitys uusittiin. Toki oli hengenlähtö lähellä, pari kertaa ensiavussa . Typeryys iski tajuntaan. Eli mä mietin tota Champixia edelleen. Oon aika laiheliini ja mulla on ongelmana että yleensä kärsin joka ikisen oireen lääkityksen sivuoirelistoista. Psykiatrini sanoi että maanisuutta estävää lääkitystä saatetaan nostaa jos lopetan körssin. Psykiatrini sanoi myös ETTEI SUOSITTELISI MULLE TUPAKOINNIN LOPETTAMISTA VIELÄ. mut se ite körssää että mä en oikeen jaksanut kuunnella typerää neuvoa. Lääkärit on ihme tyyppejä täällä, juu.

Duude...smoking is a piece of hell and rehab is a visit in there
[Email]

Tuide

Rekisteröityi:
08/10/2007 19:54:08

Ei kirjautunut

Kuukauden aika voi vaikuttaa aika paljo alkuajan mielentilaan... Oon vaan senki todennu... Voi olla paljo pahempi lopettaa tiettyyn ku tiettyyn aikaan... Vaikka kovat ne on kuiteski.. viekkarit.. Meillä joillakin. Mä oon omalla kohdallani todennu, että sillon kun muutenki on vähä sisäänpäinkääntyneempi jne... sillo olis parempi lopettaa... ja helpottaa tosi paljo, kun sekin hormoonimylläkkkä on ohi..... juunou... Meniköhän tää mun teksti vähää vaikeeselkoseksi... mulla toi keskittyminen on vähä nimittäin kans tuolla jossaki vielä...

***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)

[Email]

janatacchina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Välillä vapajaa jalat ku lukee kuin konkaritkin vielä kärttyilee. Oon aina sisäänpäinkääntyny! hörhörhör Pitänee pistää kumppani evakkoon viikoks ja tuijottaa telkkua. Kun ei oo kelle vittuilla, saan tehä sen itelleni ja sillon ei lähimmäiset kärsi. Sattuu kun muita kiduttaa! Käytitkö lopettamiseen mitään konsteja?

[Email]

juoppokuski

Rekisteröityi:
08/02/2008 18:45:30

Ei kirjautunut

morjens janatacchina mä yritin ilman mitään apuja mut meni ketuille 3 viikon perästä, sit aloitin uudestaan purkalla ,se jeesaa 4 alotin 2siirrytty 9 viikko menossa,nyt tuntuu jo aika iisiltä.ja polttaakin ehdin sentään n 40 vee

Tuide

Rekisteröityi:
08/10/2007 19:54:08

Ei kirjautunut

Heh... oon mä apuja käyttäny... liikuntaa ja tavallista purkkaa... tonkkakaupalla välillä kahavia... en suosittele sitä.. voi vaikuttaa kofeiini aika kiitettävästi siinä aluksi varsinki tuntuu...

Kaikki oon aikanani kokeillu tän asian tiimoilta melki.. hypnoosi, zypanit, laastaria, tabseja... kaikista paras iliman mitää... loppuviimeksi.. saa oma pää teherä töitä ja roppa... heh.. oikein KUNNOLLA.. prkl.. Mulla on vaan huono toi hommeli, että oon sinkku... ei oo kelle vittuilla loppuviimeksi.. (oon lopettanu/ lakkoillu parisuhteissakin) jos ei joku erehry väärään aikaan käveleen vastaan ja sanoon jotaki viisasta Mä oon muuten yleensä ehkä aika kiltti.... ...

Masokisti musta on ehkä elämän varrrella tullu.... kato, nautitaan vierotuoireista... että TUNTUU.. Mulla on kaatunu tohon kevääseen, ku aurinko on alkanu näkyä ja tulee se "What a feeeeeliiiiing"... huhhuh.... Nyt oon ajatellu selevitä siitä... kunnialla iliman housuihin paskantamista...... jne...

***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)

[Email]

janatacchina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Awe, juoppokuski!
mä nyt mietin tota champixia taas että ei se taida olla mulle, pillereitä on muutenki niin hirviästi. Sitäpaitsi mua tuvottaa jo körssikin. mä harkitsen viikon evakkoa ja sillä siisti.

[Email]

juoppokuski

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

kyllähän se evakkokin vois olla asiaa,mä jo pyysin legurilta kuukauden koomaa,mut ne vaan nauro et tälleen

janatacchina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mulla tuli mieleen kans tuo kooma. Kuule juoppokuski, nimestä päätellen et paljon alkoholia vetele? Onko näin? Oon ite raitistunu vuosi sitten ja eilen ku "lopetin" sain päähäni että nyt kännit heti. Tänään kun lopetin lopettamisen, alkoholi on taas ihan lailai-juttuja. Mun ei pitäs vetää viitaten otsikkoni ekaan sanaan.

[Email]

juoppokuski

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

2-3 keskarii vuodessa ,mun harrastukseni on kalastus ja moottoripyöräily saa meinaan enemmän kiksejä

janatacchina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

jälleen, awe!

kalastusta mäkin harrastin kun asuin Larnakassa lähellä merta, oli mahtavaa. Sitten piti muuttaa tänne saharaan, eiku nikosiaan. Täällä pääkaupungissa on hankala löytää kiksejä mistään. Evakkoon, jos haluaa huikeat elämykset. No johan nyt on kun tuo evakko on mielessä jatkuvasti.

[Email]

Siirry: