« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Puolison tupakointi: Apuva! XML

Kirjoittaja Viesti

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

tsemppiä teille kummallekin,toivottavasti miehesikin pääsee tupakasta eroon,ja onnea sinulle olet jo tosi pitkällä viikko jo huomenna.tukekaa toisianne niin hyvin menee

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

Mulla on sen verran hyvä tilanne meidän perheessä, että jos vaimoni repsahtaisi niin en usko sen vaikuttavan mun lakkoon mitenkään. Tällä kertaa lopetin tupakoinnin ihan itseni vuoksi enkä muiden enkä ole enää liikkeellä kilpailuhengessä kuten viimeksi, jossa meillä oli menossa salainen kilpailu siitä kumpi kestää paremmin ilman tupakkaa.

Eli mulle sama repsahtaako hän, se ei vaikuta mun lakkoon. Harmittaisi kyllä pirusti hänen puolesta kun niin hienosti alkanut hänenkin lakko muutama päivä myöhempänä kun minä.

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/04/2007 21:27:20

Ei kirjautunut

äiti 69 wrote:
Ja minä olen ottanut sen asenteen nyt, että jos isäntä repsahtaa niin minä en!

Tämä viesti on yleisesti kimpassa lopettaville...

Muistakaa kaikki, että yhdessä lopettaessa ei ole pakko repsahtaa yhdessä. Sitä vaan käytetään helposti tekosyynä "Kun toikin, niin mäkin alan polttaa." ja usein päätös repsahtamisesta tehdään yhdessä.
Yhdessä lopettamisessa on se riski, että se toinen "piinaa" tuskissaan myös toista ja saa tämänkin ikäänkuin raivon partaalle ja silloin kärähtää.

Kukaan ei voi lopettaa puolestasi, vain sinä teet sen päätöksen.

Kettu74

Rekisteröityi:
06/01/2010 20:00:41

Ei kirjautunut

Muhun tepsi se, että vaimoni osti minulle nimikoidun Suomileijona-Zipon 30-v lahjaksi ja siinä komeili päivämääräkin.
Sanoi, että on kai haudannut haaveet lopettamisestani. Kului ½ vuotta ja lopetin. Tai pidin lakkoa 6 ja puoli kk. Sitten homma lähti uudestaan nuuskan käytön opettelusta (mökillämme, Ylitorniolla, kaikki alle 50-v nuuskaavat)
Eilen rupesin taas jäytämään nikkispurkkaa.

Sauhuttelu loppu 06.01.2010 klo 9.10
[WWW]

Siirry: