« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Väliaikatietoja XML

Kirjoittaja Viesti

Ritu

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/09/2008 13:25:11

Ei kirjautunut

Onnittelut puhdaskeuhko, hieno saavutus. Voit todella olla ylpeä itsestäsi.Perässä tullaan.

Tupakoimatta 8.9.2008 alkaen

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

Heippa vaan kaikki tutut ja tuntemattomat,
Samalla tiellä jatketaan: olen onnellisesti savuttomana ja tänään tulee täyteen vuosi ja 3 kuukautta.

Lohdutuksen sana kaikille lopettamista suunnitteleville tai juuri aloittaneille: tupakan kanssa voi tehdä eron. Päivä päivältä ja kuukausi kuukaudelta tupakka tuntuu yhä vieraammalta. En voi kyllä väittää, etteikö välillä tulisi tupakanhimoa, mutta se menee nopeasti ohi. Joskus kun näkee telkkarissa jonkun polttavan (huom! ei siis haista sitä pahaa hajua vaan NÄKEE tupakan ja sen savun), niin tulee mieleen, että voi kun saisi itsekin "nauttia" samalla tavoin. Nämä hetket ovat ohimeneviä ja vain muistuttavat minua siitä, miten vahva orjuuttaja tupakka on. Tiedän, että aivojeni tupakkareseptorit ovat horrostilassa, mutta jos niille antaa yhdenkin annoksen nikotiinia, ne heräävät ja vaativat lisää!

Toivotan kaikille lopettaneille ja sitä suunnitteleville voimaa ja luottamusta!!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Onnittelut sinulle Puhdaskeuhko savuttomuuteesi
Kiva kuulla etten suinkaan ole ainoa jolla tulee välillä kaipuu noihin nautinnon hetkiin, vaikka savuttomia kuukausia onkin takana jo 9.
Ihanaa savutonta eloo jatkossakin toivottelen

Heme

Rekisteröityi:
24/07/2008 14:29:33

Ei kirjautunut

Onnea puhdaskeuhkolle 1 v ja 3 kk johdosta! Ja mumelille ja kaikille muillekin savuttomuussaavutuksista!

Minulla tulee täyteen ensi viikonloppuna 1 v 7 kk. Ja todeta täytyy, että yhä se tupakka mielessä pyörii mieliteon tasolla usein, mutta mieliteko menee ohi yleensä aina tosi nopeasti. Hyvä näin. Tämän mieliteon ja sen suhteen ei ole mitään järkeä, että minulta melkein lentää oksennus, jos jossain haistan tupakan tai sen savun hajun. Tulee tosi paha olo ulkona, kun savu leijuu nenään. Ja silti toisaalta tekee mieli polttaa, kun himo iskee. On siinä ristiriitaa kerrakseen. Tsemppiä kaikille savuttomille ja tupakasta eroon pyrkiville!

Veskuta

Rekisteröityi:
24/02/2008 18:31:06

Ei kirjautunut

tervehdys ja iltaa. onnea puhdaskeuhkolle hyvin on sulla mennyt ilman tupakoita. myös heme tosi hyvin sullakin mennyt eikun paljon onnea jatkoon mulla tuli 1v8kk 19.10.2009. että silleen menee täällä.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

mumeli, Heme, Veskuta KIITOS teille kaikille viesteistänne. Ja onnea teillekin saavutuksistanne. Mukava nähdä, että samassa veneessä ollaan.

Raikkautta!!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

toiveikas

[Avatar]

Rekisteröityi:
30/04/2009 21:54:36

Ei kirjautunut

Onnittelut Puhdaskeuhko ja Heme.
Pitkän matkan olette tehneet ja orjuus on päättynyt.
Kiitos kun kerroitte tupakka-ajatuksistanne, vielä näin pitkän ajan jälkeen.

Minulla oli viikonlopulla oikea Nikkinen kylässä, televisiota katselin ja siellä
poltettiin, minulla tuli vesi kielelle, ”mää kanssa haluuuun” ajatukset pyöri mielessä.
En tiettykään polttanut, mutta tuli taas todistettua että tosi, tosi tarkkana saa olla.
Synkää syksyä iloisin savuttomin mielin kuitenkin jatketaan.
Onnea kaikille samassa veneessä kelluville, soudetaan samaan suuntaan

Elämänhallinta kurssi alkoi 4.5.2009. Lopputyö valmis mahdollisesti vuoden päästä.

hemuli61_2

Rekisteröityi:
14/10/2009 08:01:45

Ei kirjautunut

Onnea kaikille lopettaneille. Upeaa lukea ettäyli vuoden savuttomia on näin paljon.Perässä yritän pötkiä ja periksi en tällä kertaa halua antaa vaikka kuinka mieli tekee.
stumpannut 6.10.2009 eli eilen 2 viikkoa ilman!

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Sydämelliset Onnittelut Puhdaskeuhkolle 1 v 3 kk savuttomuudesta
Pitkälti samoja ajatuksia on pyörinyt minunkin päässäni - vieläkin yli 4 vuoden jälkeen. Siis häivähdys jostain ns nautinnosta, kun näkee filmissä tai jossain poltettavan hyvässä ympäristössä tietyssä tilanteessa. Sen sijaan työpaikan tupakkapaikan ohitse kulkiessa ei tuota tunnetta tule. Kun ajattelee tulevaa talvea ja sitä, että siellä seisois ja palelis ja polttelis, 3 minuuttia ja tarve olisi hetkeksi tyydytetty. Kuulosta aika nistiseltä, vai kuinka Kova kyykyttäjä nikotiini oli minullekin, joten aika usein vieläkin tulee syvä tyydytyksen tunne siitä, että se on nyt ohitse.

Hyvää jaktoa sinulle Puhdaskeuhko!

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Terveiset Puhdaskeuhkolta kaikille!
Kohta kaksi vuotta täynnä, ja jatkuu samaan tahtiin. Perinteisesti otin juhannuksena Espanjassa vähän drinksuja, ja sytytin tupakan.
Mutta ei hätää: en pystynyt kuin sytyttämään, sillä itse tupakansavu oli niin kauhea kokemus taas, että meinasin tukehtua. Monta tupakkaa kyllä yritin polttaa siinä kuitenkaan onnistumatta.
Se oli siis lipsahdus/testaus/mikä lie. Onnellisempi olen ilman tupakkaa, enkä suosittele tuota testausta kenellekään, sillä itse nikotiini on ovela myrkky.
Terveiset tutuille ja kaikille muillekin!!

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kaksi vuotta täynnä
En voi kuin suositella kaikille tätä ihanuutta. Muutama lipsahdus/kokeilu on ollut molempina vuosina, mutta kumpikaan lipsahdus ei ole saanut minua horjumaan. En vain yksinkertaisesti halua polttaa. Minun elimistöni on uudistunut, keuhkot saavat happea, olen tyytyväinen savuttomuuteen.
Tämä viesti on tarkoitettu kannustukseksi kaikille niille, jotka ovat vielä alkuvaiheilla.
Savuttomuus on luonnollinen olotilani. Tupakasta voi päästä eroon.
Kohti kolmatta vuotta innolla ja täysin keuhkoin

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Tzipukka

Rekisteröityi:
05/07/2010 12:39:45

Ei kirjautunut

Onnittelut PK:lle kadehdittavasta saavutuksesta!!!
Viestisi ovat kannustavia ja innostavia!!!
Minäkin haluan kaksi vuotta täyteen
Nyt takana kaksi puhdasta viikkoa ja pari päivää päälle, olo aivan mieletön ja onnistumisen ilo korkealla!!!

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hienoa Tzipukka,
lähetän täältä raikkaat tervehdykset ja niiden myötä paljon paljon voimia taistelussa nikkistä vastaan.
SE TODELLA KANNATTAA

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

-melliset Onnitteluni Sinulle Puhdaskeuhko Kahden Vuoden Savuttomuudesta!

Nyt kun sinä olet testannut tuon tupakan sytyttämisen ja onnistuneesti epäonnistunut polttamisessa, meidän muiden ei tarvitse sitä tehdäkään
Me kaikki uskomme nyt suorin vartaloin, ettei moinen homma kannata alkuunkaan. Jos ihminen olisi luotu polttamaan, meillä olisi varmaan savutorvi pään päällä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/07/2010 10:34:19

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Melisa,
Sen muuten vielä unohdin kertoa, että sain kauhean kuivan yskän siitä tupakasta, ja oli siinä varmaan sekin syynä, että olin liian vähissä vaatteissa liikkunut iltaisin. No, joka tapauksessa keuhkot olivat jotenkin kuivat ja piti mennä lääkärille siellä Espanjassa. Lääkäri kuunteli keuhkoja ja käski hengittää syvään. Kysyi sitten vakavasti: do you smoke? Olin aivan ihmeissäni, että kyllä. Olen yrittänyt vetää keuhkoihin tupakkaa, mutta en ole pystynyt. Se lääkäri sitten siihen sanoi, että älkää enää polttako.
Oikeesti tämä oli minulle opettavainen kokeilu. Ja kyllä todellakin ymmärrän, mitä se tupakka keuhkoille tekee. Se sairastuttaa.

Raikkain terveisin,
PK

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Siirry: