« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kymppi täynnä XML

Kirjoittaja Viesti

jenni

Rekisteröityi:
05/04/2007 23:40:13

Ei kirjautunut

Huomenta Tuija. Mie tiiän tuon vaakajutun . Olen jo pari kuukautta taas odotellut uutta lukemaa, kyllä on tiukassa . Nyt tarttis tehdä jotain kun on juhlapuku ostettu, semmonen jossa mun keskikappale näkyy silleen kun naisilla kuuluu. Enne siin aina piilotettu jonkun hurstin alle. Tällä hetkellä menee päälle kun laittaa sellasen kuristaja-alusvaatteen alle . Pitäisköhän syödä viikko homejuustoo ja muuta läskii kun tuntuu olevan tehokasta??

nixu

Rekisteröityi:
17/04/2007 10:40:53

Ei kirjautunut

. Pitäisköhän syödä viikko homejuustoo ja muuta läskii kun tuntuu olevan tehokasta??
Hei ! mikä toi juttu on, onks' se aikuisten oikeesti toimivaa

veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi

jenni

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Viittasin keskustelukumppanimme jantskun raportteihin . Muun muassa, on sitä infoo tullut muualtakin. En ole vielä itse perehtynyt kun en varmaan oikeesti pystyis edes kokeilemaan - silmät menee kieroon pelkästä ajatuksesta. En pilaile enkä tuomitse, hämmästelen ja olen kovin utelias

Pirre

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/04/2007 15:52:16

Ei kirjautunut

Tuija wrote:Ihanaa, kun on perjantai , vaikka väsyttääkin. Nukkuminen on taas tätä nykyä vähän katkonaista, ei varmaan johdu enää tupakoinnin lopettamisesta vaan jostain muusta. Mutta aamu alkoi loistavasti: mulla on perjantai punnituspäivä ja vaaka näytti alempaa lukemaa kuin kertaakaan yli kolmeen vuoteen .

Tervehdys tänne Tuijan leppoisaan poteroon
Lueskentelin noita aikaisempia juttuja ja ihan vesi herahti kielelle ja alkoi tekemään tiikerijätskiä mieli
Hienosti se oman kylä tyttö Tuija on pärjäillyt
Mistä tollaisia vaakoja saa, jotka näyttäis mullekkin noin mukavia ja mulle sopivia lukuja? Mä oli jo tiputtanut 6kg (edellisestä lopetuksesta kertyi 10 kg lisäkiloja), niin nyt kuukauden sisällä on tullu takaisin 1kg! Nyt olen ollut muka tarkka ja siltikin käy näin. Taitaa olla se tosi, että tupakointi kiihdyttää aineenvaihduntaa...

Palikat järjestyksessä alkaen 22.4.07
**** Jänisräikkää****

Tuija

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:57:12

Ei kirjautunut

Onkos Jennillä viikon päästä juhlat? Tai siis lapsella, vai kumman juhlat ne oikeastaan on. Ihan hyvähän se on jos juhlamekko menee päälle, vaikka tarvitsisikin kureliivin, paitsi että voiko sellainen yllä edes syödä. Mulle parhaiten sopiva ruokavalio tuntuisi olevan tavallista kasvispainotteista sapuskaa kohtuullisessa määrin, painonvartijoitten ohjeista vähän sovellettu versio.

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pirre, eihän kilo paljon ole, se voi olla ihan normaalia vaihtelua. Mutta on kyllä niin, että tupakoinnin lopettamisen jälkeen on tullut syötyä vielä aikaisempaakin enemmän kun suuhun pitää vähän väliä tunkea jotakin. Onneksi pääsin eroon siitä jatkuvasti turkinpippureitten imeskelystä, ois kohta menneet hampaat...

Pirre

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/04/2007 15:52:16

Ei kirjautunut

Niin, eihän se kilo paljoa ole, mutta kun aikaisemmin tuli kilo / kk about. Juup, tarkkana kuin porkkana saa olla Edellisellä lopetuskerralla söin hillittömästi sisuja + muita pastilleja, nyt olen jättänyt nekin väliin. Luomuna olen nyt mennyt. Mua alkoi ällöä ne pilleritkin. No, pää asia on että on tupakoimaton ja tupakkaa ei tee mieli (ylitsepääsemättömästi). Tulee täällä pyörittyä, joten kertoohan se siitä että tupakka on mielessä.
Viime vuoden viimeistä kesälomapäivää täällä kotona vietän Meneehän se päivä näinki...

Palikat järjestyksessä alkaen 22.4.07
**** Jänisräikkää****

jenni

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jep, Tuija, juhlat on tulossa, toiseksi vanhin tytär lakitetaan. Lapsi se semmosen puvun mulle halusikin, eivät ole raukat ennen mammaa saaneet niin hienona katsellakaan . Mulla on vaan taas päässä vikaa eli juhlakauhu joten kun pitäis siivota ja leipoa niin istunki nyt päivän stumpissa, voivoivoi...

Juu syönnin voi siinä juhlassa unohtaa, ei mahdu mitään ei. Minulla muuten myös toimi (nyt siis kolmattakymmenettä kiloa poistettuna) tuo kalorimäärien vahtaaminen ihan tavallisella terveelliseksi kuvitellulla ruokavaliolla, myös enempi kasviksii kuin elukkaa.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Onneksi oltoon vaaka-lumien johdosta. Täällä mitattiin vyötärönympärys ja tietty punnittiin aamun nettopaino alussa. Kun ensi viikolla lähdemme täältä, tehdään sama homma... kuinkahan paljon on mahdollista tapahtua vajaassa kahdessa viikossa.????

Elokuun puolivälissä on toinen lyhyt jakso, taas samat mittaukset ja luultavasti pino muiden testien uusintoja...
On tämä aika jännää - meinaan ottaa tämän ihan tosissani.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Huh-huh, näin se vaan viikonloppu on taas melkein ohi. Kumma juttu, kun nykyään on viikonloppuisín vielä kovempi kiirus kuin arkena, rouvasta on vissiin tullut niin hidas . No enivei, tämä päivä meni kukkien parissa aamusta iltaan. Tulipa käytyä Tuusulassa asti kukkia hakemassa, ihan niinkuin niitä ei täällä myytäisi, ja toisessa puodissa Vantaalla. Noissa puutarhaliikkeissä iskee aina joku ihme hulluus, nytkin piti ostaa vain pariin ruukkuun muutama kukka, ja kuiteskin mulla oli palatessa jotain 40 taimea (+ muutama ruukku sekä multaa ja kevytsoraa), ei kuitenkaan tupakkaa... Eikä taaskaan tullut etukäteen mieleen, että penkit voisi vaikka valmiiksi kääntää, joten ilta meni sitten pihalla köykkiessä. Nyt on paikat hellinä, mitenkähän huomenna? Urakka jäi sitäpaitsi kesken, partsilla on vielä linnunkakatkin pesemättä pois, yäks. Ei tuu sitä niin hoidettua, kun ei ole mitään asiaa sinne tätänykyä .

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

taisi tämä kukkahulluus tarttua sinuunkin tai mulla se on mitä laajimmissa määrin kasvihulluus on huonekasvit,syötävät kasvit,ulkokukkaset ja vielä akvaariokasvitkin

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

anne

Rekisteröityi:
03/04/2007 18:47:33

Ei kirjautunut

Siinäs ny näät Tuija, ei kande olla himassa kaiket pvää. Kauheesti duunia ja rankkoja noin vyysisesti. Toisaalta siinä saa aeropikkiä samaan hintaan, elikkä ei tartte mennä salille.
Mä luulen että tuo hitaus on viisautta eikä vanhuutta
Räknäilee homman tarpeellisuutta ja hokaa ettei tarvi hosua, kun hitaampikin tahti käy.
Mukavat päivät tänne raikkaaseen sakkiin

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mitä mää sanosi, kyll ny o kroppa kippee. Onhan tässä kyllä se hyvä puoli, että ilmeisesti olkavarsissa ja reisissä on kuitenkin jotkin lihaksenkaltaiset, kun ne on kerran tulleet kipeiksi . Eilen ei sitten pakollisten kävelyjen lisäksi eväkään heilahtanut, ruoaksikin hain cittarin herkkutiskistä valmista. Tänään on taloyhtiön pihajuhlat, jollei sada. Toivottavasti huomenna sitten vihdoinkin jaksaisin siivota sen partsin...

Epe

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:31:08

Ei kirjautunut

Mitenkäs tällä rouvalla menee?
Joko uskaltaa taas alkaa miettimään purkasta irrottautumista?

Käyköhän tuolla Esan tupakasätissä enää nykyisin ketään...?

tiuku

Rekisteröityi:
09/04/2007 14:55:14

Ei kirjautunut

Epe wrote:Käyköhän tuolla Esan tupakasätissä enää nykyisin ketään...?

Samaa olen miettinyt kun joka kerta kun siellä käväisen niin siellä ei ole ketään...

Kuinka Tuijan savuttomuus sujuu? Kovaa vauhtia kohti 11 kk:ta ja kokonaista vuotta Tsemppiä.

Siirry: