« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Ehkäpä kännipolttelijaksi? XML

Kirjoittaja Viesti

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

hmm...jos on mitään epäilyksiä, kannattaisiko kokeilla olla juomatta ihan kokonaan? suosittelen lämpimästi...en ole lätrännyt enää uudessa savuttomassa elämässä lainkaan, ensin sortumisen pelosta, mutta sittenpä huomasin kuinka paljon lystimpää on ilman alkoholia Ihan totta! ja vielä vuosi sitten en olisi pystynyt ajattelemaan edes kuukautta ilman "rentouttavia" kännejä. Hah!!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Moi Tenaleidi,näkee suakin,kiva
Olen aivan samaa mieltä tuosta alkoholittomasta elosta.On tosi kivaa olla selvin päin.Mulla se vaan lakkasi maistumasta ja taitaa olla jo ainakin seitsemän vuotta kun olen maistanutkaan viimeksi.En vaan keksinyt enää miksi sitä pitäis ottaa Ja sitä samaahan tässä vartoilee tupakan kanssa,miksi ihmeessä sitä pitäisi polttaa Alkaa olla jo aavistus siitä ettei minkään takia sitäkään

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Vaakku

Rekisteröityi:
15/01/2010 13:52:16

Ei kirjautunut

Ei missään nimessä! Kännissä kessuja kuluu kaksinverroin kuin muuten. Alkoholikin maistuu paremmalta ilman kessuja. Nyt kun ei saa enää kapakassakaan polttaa kuin sauhukopissa tai pihalla, et tarvitse sitä muutenkaan.

Eilen olin vaihteeksi kaljalla, pöytäseura kävi pihalla polttamassa muutaman kerran ja minä sain istua lehden ääressä sisällä.

Lopetus 19.12.2009

talvikki

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/12/2009 08:22:49

Ei kirjautunut

Mä kokeilin kesällä ruveta kännipolttelijaksi ja sehän oli helppoa kun oli niin kuumaa että aina salli itselleen muutaman kylmän olusen ja röökiä siinä sivussa. Itsensä pettämistä!! Mulla se johti joka kerta retkahdukseen Seuraavan kerran kun maistelen viiniä, otan seuraksi inhalaattorin, tupakkiin en koske!!

anomalia

Rekisteröityi:
05/01/2011 20:56:12

Ei kirjautunut

Mun 3 kuukauden lakko kaatui kännipoltteluun. En suosittele.

Se on myös mun suurin pelkoni uudessa savuttomassa elämässäni, kuinka estää baari-iltaa päättymästä siihen turmioksi koituvaan yhteen röökiin?
Absolutiksi en halua mutta tiedän, että seurallisena menen röökiporukan mukaan ulos ja sitten kontrollin pehmetessä himo käy liian suureksi ja sytytän sen tupakan. Ja se on sitten taas menoa.

Onkohan vaarallista jos purisi niksupurkkaa humalassa, kun en muuten ole korvaustuotteita käyttänyt?

Tupakoimaton 1.1.11 lähtien!
"Joka nurkan takana, voi nikotiinipiru vaania.
Siis heitä mielestäs 'poltan vain tän yhden' sillä sitä se haluaa,
koukuttaa sut tupakkakierteeseen uudestaan."

Vaakku

Rekisteröityi:
15/01/2010 13:52:16

Ei kirjautunut

Itse pysyttelin ekat lopetusviikot kaukana baareista ja sauhuavista kavereista.

Sitten vedin muutamat kännit täysin sauhuamattomassa seurassa ja kivaa oli - helpompi oli aamulla kankkunenkin eikä hiukset, vaatteet ja tyyny haisseet pahalle herätessä.

Vaihda baariseuraa siksi aikaa, kun kaverisi käyvät sauhuilla. Kai sinne sisälle jää semmosiakin, jotka ei polta?

Nyt kun kupittelen joskus myös sauhuporukan kaverina, haen odotellessa uuden paukun, istuskelen pöydässä lueskelemassa, etsin karaokevihosta uutta laulubiisiä, katson telkkaa, käyn naistenhuoneessa, juttelen henkilökunnan tai muiden sisälläolijoiden kanssa... kyllä sen ajan saa aina kulumaan ilman röökiäkin.

Jos kerran olet seurallinen, etsi savuton juttukaveri sisältä. Älä mene sinne ulos savukööriin!

>Onkohan vaarallista jos purisi niksupurkkaa humalassa, kun en muuten ole korvaustuotteita käyttänyt?

Ei se kai vaarallista ole, mutta suht turhaa, jos et niitä selvin päin tarvitse.

Et ole nikotiinia vailla, vaan sitä tapaa pidellä kädessäsi röökiä kuten kavereillasi on. Pistä suuhusi tikkari, drinkkipilli tai cocktailsekoitustikku tai järsi stidiä - ajaa saman asian.

Lopetus 19.12.2009

Siirry: