| Kirjoittaja |
Viesti |
Latte
Rekisteröityi: 04/04/2007 21:08:43
Ei kirjautunut
|
Jee jee Jerry Cotton........ sama mies, agentti isolla A:lla. Ei tiettävästi pelannut G:ia. Huu nous ?
|
Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä
|
|
|
anne
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:47:33
Ei kirjautunut
|
Tsau tänne urheilijalle!
Mä oon nähny aivan vierestä, kuinka ihmisiä jatkuvasti jää koukkuun tohon G:iin.
Mä oon luvannu itelleni, etten koskaan aio tohon.
Mietinkin samalla; miksi sitä palloo tarvii lyödä sillä mailalla? Miksei vois samantien ottaa sitä palloo käteen ja kävellä siihen holen kohille ja pudottaa se suoraan siihen koloon? Mää vaan kysyn, ei tarvi vastata ellei taho.
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Koukku mikä koukku- jess. Mä olin ennen koukussa G:n lisäksi myös T:aan- eli yhtälön nimi on GT. Nyt on sitten T pudonnut pois. Selvyyden vuoksi totean, että GT ei tässä yhteydessä tarkoita Gin Tonicia .
Mun mielestä jokainen saa harrastaa ihan just sitä mistä tykkää- oli se sitten sumopainia/klassista balettia/saappaan heittoa/ihan mitä vaan. Pääasia että tykkää siitä mitä tekee. Jos mä oisin pikkasen nuorempi menisin metsään ja tekisin lepästä keihään ja alkaisin heittämään leppäkeihästä. Se on tulossa muotiin-sanovat.
|
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Onnee vaan Latte-sedälle (eikun isosedälle). Siis ollaan G-mies..Isolla G:llä. Mä olen sitten MG-nainen (tiedättehän sen auton hrrr). No ei nyt ihan siksi, mutta...Latte varmaan arvaakin.
En mäkään tuota isoa G:tä varmaan ehkä ala, vaan koskaan ei voi sanoa ei koskaan.
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Tack ska du ha-sanos Latte. Melisa, MG on ihan jees (G mikä G), autoissakin .
|
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Tere,tere ! Keskustelu käy kuumana-isoveli valvoo-iso luuta lakaisee ! Nou hätä, sellaista se on- elämä. Kyllähän noi eturivin poliitikotkin välillä "töräyttävät"- eikä se aina ole kaikkien mieleen. Ai niin- yks ykkösketjun ministereistäkin julkisesti tunnusti katuvansa sitä että tuli kiskaistua savut valtioneuvoston parvella ja käry kävi. Niin sitä pitää.
|
|
|
|
anne
Ei kirjautunut
|
Arvaa mitä Latte!?
Eilen teki ihan oikeesti piiiiitkästä aikaa mieli, tupakkia.
Siitäköhän johtui se, että viimeyön vetelin poskareita - unissani tietenkin.
No nyt aamulla heräsin kurkkukipuun ja korvasärkyyn. Ei siis ois kannattanut nähdä niitä unia.
Joo ei se tunnu kylläkään mukavalta, jos kokonaiset viestiketjut tiskataan
Lohdutukseksi haluisin tsempata heitä jatkamaan ehkä hieman siivommalla kielen- tai sananvalinnoin Koska eihän kiroileminen tana ole kaunista vaan hltin rumaa.
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Ai, että poskareita ! Hyvä ettei henkareita ! Mä en enää näe juurikaan niitä unia, muutenkin nukun kuin tukki. Hyvä näin. On muuten vähän haikea olo kun kesä on kohta ohi- ei voi mitään.
|
|
|
|
anne
Ei kirjautunut
|
Joo onneks ei henkareita, ois varmaan keuhkot kipeenä
Mutta muuten usein naulakoiden ohi kulkiessani henkarit putoilevat. Olen tullut siihen johtopäätökseen vuosien kuluessa, että mussa on pakko olla vaan sellanen imu.
Minäkin olen kesäihminen. Ei talvessakaan vikaa puutu , mutta se pimeys väsyttää nyt jo.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/09/2007 10:43:07
|
|
|
Läppä
Rekisteröityi: 21/05/2007 01:40:53
Ei kirjautunut
|
Latte wrote:Ai, että poskareita ! On muuten vähän haikea olo kun kesä on kohta ohi- ei voi mitään.
Tulee golf-viheriöitä ikävä?
Terv. nimim. Himogolfarin vaimo (onnex loppuu toi golfkausi kohta )
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Hyvät henkarit sentään Ihan tosi- meidän vanhassa toimistossa oli sellainen meininki että käytiin yhdessä alhaalla tupakalla- ja merkki siitä, että taas mennään oli se, että joku heilutti eteisessä henkareita. Silloin aina tiesi että pääsee kessulle. Se henkareista.
Läppä ! Älä enää kiusaa itseäsi- rohkeasti radalle vaan.
|
|
|
|
Elwiira
Rekisteröityi: 04/04/2007 10:58:26
Ei kirjautunut
|
Huomenta tänne Olen taas pudonnut kuin henkari naulakosta Taidan lukea liian harvoin näitä juttuja, kun en ole huomannut mitään poistetuksi. Onko se sellainen BB-tyyppinen isoveli, joka niitä juttuja valvoo Mä en oo muuten katsonut yhtään jaksoa - ei tartte, kun tytöt töissä kertoo heti aamulla, mitä "se" sitten sanoi ja mitä "se" teki jne.
Mutta asiaan: tupakkaa on tehnyt mieli ihan älyttömästi. Maanantaina töihin ajellessa ajattelin ihan oikeasti poiketa huoltikselle tupakin ostoon. Mistä ihmeestä nää jutut oikeen tulee, kysyn vaan
No eniwei, kohta pääsen lappiin tarpomaan Iloisena keuhkot vinkumatta jaksavat hengittää ja väsyyn pohkeeseen happea kuljettaa
Ci vediamo, Elwiira!
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 22/08/2007 19:18:35
Ei kirjautunut
|
Niin, Lapin akkeliinin laavu eli katariina 100:n potero hävitettiin, samoin Handen piilokoju.. YP ei edes varoittanut, Katja vaan yhtäkkiä huomas, että laavu on hävinnyt
|
|
|
anne
Ei kirjautunut
|
Terve El Wiira! Sullaki sama juttu ku mullaki! Oiskohan sitä nyt vaan liikkellä
Ainakin tällähaavaa on ne ohi jo
Joo ei henkari kauas tangosta putoo, vai oliks se omena puusta? En muuten ole minäkään ehtinyt lukea noita pudonneita ketjuja sen kummemmin. Eikä ne mitä mä luin niin kauheeta ollut ettei aikuinen sitä kestäs. Kurjalta tuntuu tietty kun varottamatta luutitaan. Toivottavasti vaan ei kirjoittelu kokonaan tyrehdy näillä sivuilla, sillä ainakin tässä on yksi, jolle kirjoittelu täällä helpotti ihmeesti pysymään absolyt savuttomana
|
|
|
Latte
Ei kirjautunut
|
Katoha, itse Elwiira astunut kehiin !Jess ! Mulle toi BB tuo mieleen yhen ranskalaisen takavuosien "kimulin"- se oli mun naisidoli jossain elämän vaiheessa. Onkohan mussa joku vika kun ei tee kessua mieli- edes unissa. Voisiko sanoa että olen lopullisesti selättänyt Nikke Nikotiinin- entisen hyvän ystäväni. Huu nous Liikkukaa varoen eteistiloissa ettei henkarit putoa niskaan. Elwiira, Lapinreissulla ei kai henkareihin törmää
|
|
|
|