« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Olen päättänyt lopettaa huomenna XML

Kirjoittaja Viesti

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Minulla ääni kirkastuu, jos en polta. Lauluäänellä pääsen savuttomana paljon korkeammalle. Helppoa huomista ei tule. Itse olen kuitenkin huomannut, että jokin tavallisesta poikkeava tilanne, kuten esimerkiksi loma, on parempi aika lopettaa. Tai sitten tosi kiireinen työajankohta. Sitä Allen Carrin kirjaa suosittelen kaikille. Viimeksi kolmen viikon savuttomuuden lopetettuani virheeni oli se, että olisi pitänyt kaivaa se kirja taas esille, mutta en sitä tehnyt, koska himoitsin tupakkaa ja olin jo mielessäni antanut periksi. Tsemppiä kaikille!

Olen usein miettinyt, jos rupeaisi laittamaan puolet tupakasta säästyvistä rahoista rahastosäästämiseen. Onko kukaan muu ajatellut vastaavantyyppistä ideaa? Ja toisen puolen voisi käyttää kampaajaan tai cd-levyihin tai muuhun mukavaan.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Mulla meni kurkku heti lopettaessa tosi kipeäksi ja ääni hävis melkein kokonaan. Sitten sorruin ja kurkkukipu hävis ja ääni palas. Nyt kun olen ollut taas polttamatta niin kurkku on tulessa ja ääni kateissa. Kävin lääkärissä joka sanoi; Nielu on niiin nikotiinilla kyllästetty että se tekee tosiaan töitä päästäkseen siitä eroon koko ajan, mutta tupakka on puuduttanut sen. Sanoi, että kunhan tuo nikkiskerros sieltä katoaa niin kyllä ääni kirkastuu paremmaksi kuin ennen ja kurkkukin on ihan uuden veroinen . Se hyvä tässä on, että kun se on noin kipeä niin ei tulisi mieleenkään polttaa.

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Edellisen kerran tupakoinnin "lopetettuani" minulla oli valtava määrä poskiontelon tulehduksia - liekö poistumassa olleet myrkyt aiheuttaneet, vai mikä. Olin tosi pettynyt, koska olin luullut nimenomaan olevani terveempi savuttomana. Lisäksi finnejä - oikein kipeitä patteja - tuli etenkin selkään paljon.

Muttanyt neljänenä savuttomana päivänä ei ole edes yskää ja tosi vähän limaakin. Huomisen jälkeen on säästynyt ale-caprihousujen hinta!

Pelottaa vain, että kun nyt on mennyt ihmeen hyvin tämä savuttomuus, että vaikeat hetket tulevatkin "puskan takaa" ja vievät voiton. Viimeksi kesti kolme viikkoa ennen kuin ratkesin jouluaattoa edeltävänä lauantai-iltana jouluostoksilta tulon jälkeen. Olin jo koko ostosreissun miettinyt tupakkaa ja sitten "joulun kunniaksi" vedin "yhden" ja sen jälkeen onkin sitten mennyt about 3200 savuketta (onpa reilun 5 kk:n satsi tosiaan paljon!). Eli nyt yritän muistaa sen, että yksi savuke on helposti tuhansia savukkeita, sitä yhtää ei ole olemassa.

nixu

Rekisteröityi:
17/04/2007 10:40:53

Ei kirjautunut

Mervi wrote:Kävin ostamassa nikotiinipurkkaa eilen ja äsken sitten turvauduin siihen.Voi hemmetti,että se on pahaa
Oon joskus vuosia sitte kokeillu,nyt jotain hedelmänmakuista ostin ja ihan yhtä pahaa kuin joskus ennen muinoin.Suu palaa,prkle sentään

Eipä sitä maun takia syödä
Suun palaminen on sitten ihan bonusta

veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ettäkö ääni? Mulla on tullu ihan Marstion laulusoundi,toivottavasti pysyykin:

MARKKU

Rekisteröityi:
31/05/2007 14:29:19

Ei kirjautunut

Mullakin on tänään loppuelämämi ensimtmäinen päivä ilman KÄRSÄHEINÄÄ eli tupakaa olo tuntuu aika paskalta ilman sitä ystävää joka on killunnut tossa etusormen ja keskisormen välissä vuosikymmeniä.Toivon onnea kaikille jotka on jättäneet Kärsäheinänsä ja siirtyneet vähän raittiimmanELÄMÄN PARIIN?

Mervi

Rekisteröityi:
24/05/2007 22:26:21

Ei kirjautunut

Hei Markku,onneksi olkoon päätöksen johdosta!Ja tervetuloo vaan mukaan näille sivuille;toivottavasti saat täältä tukea.Täällä meitä on vaik kuin paljon taistelemassa nikotiinista eroon Että yksin et asian kanssa ole,vaik se siltä saattaa tuntua välillä.

Mervi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tänään pitäis lähtee reissuun toisel puolel suomee asti.Automatkoillakin oon tottunut polttamaan hirveesti,aika muka menny nopeemmin silleen,joo-o.Ja ennen lähtöä pakatessa;siinä sitä vasta monta röökiä on tarvittukin.
Mun pitäis tässä samalla tsempata tytärtäkin lopettamaan;käytin sitä eilen keuhkolääkärillä ja mahdollisesti astma uusiutunut ...eikä vähiten varmaan tupakilla osuutta asiaan.Ja lapsella ikää 14 En kyllä ymmärrä kuka noille kakaroille sitä tupakkia ostaa,mutta niitä näyttää riittävän.
Saamaton olo on,mutta ehkäpäs se tämäkin päivä tästä lähtee käyntiin

Mervi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Käynnistysvaikeuksia on...pitäis tehä tässä monenmoista hommaa,mutta istuksin vaan täs koneella ja selaan näitä sivuja.Niksapurkkaa välillä menee.Kuulostaa hölmöltä,mutta oon ilonen siitä,että olen peräti kolmatta päivää polttamatta.Alku takkus.Viikko sitten oli toi otsikon huominen...sorruin siinä alkuun polttamaan niitä vielä yksiä.Mutta nyt näyttää paremmalta,vaikka himo iskeekin vähän väliä.Tarviin silti tukea kauheesti.Reissussa en pääse koneelle,se harmittaa;täällä kun voi lukea kohtalotovereitten mielipiteitä saadakseen potkua hommaan.Toivotaan et selviin reissusta sortumatta.

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

Kuule Mervi ... mä olen ollut nyt 6kk polttamatta ... ja määä istun vieläkin tässä koneeella ja ihmettelen ...

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Tsemppiä ja voimia Mervi sinne reissun päälle

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

niinpä sitä n.3kk.n jälkeen tulee istuttua,
hmmmm no näin päiväsaikaan tästä saa kyllä palkan, että se lienee OK no ehkä työnantaja vois olla toista mieltä, mutt enpä mie siltä kysy
Vois kai sitä olla huonomminkin

Mervi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Rupeenpa tästä tekeen lähtöä Aurinkoista ja ennen kaikkea savutonta viikonloppua teille kaikille

Hanna1

Rekisteröityi:
25/05/2007 12:46:14

Ei kirjautunut

Huomenna oisi sitten mulla se eka savuton päivä,toivottavasti menee paremmin kun edelliset lakot jotka kesti vaan muutaman hassun tunnin.Yli 30v tupakointia takana,olen ollut nikotiinituotteiden avulla muutaman kerran joitain viikkoja ilman tupakkaa ja ne kerrat loppu yleensä johonkin baari-iltaan.Luomuna lakot kesti tosiaankin vaan muutaman tunnin.Nyt campixia12pvä,ja poltan paljon enemmän kun tavallisesti vaikkei edes pahemmin tee mieli,ilmeisesti ajattelen polttaa vähän varastoon,kun huomenna se on loppu.Tämä on siinä mielessä erilinen lopetus ,etten edes ajattele koskaan polttavani,vaan lopetan loppuiäksi kun edellisillä kerroilla ajattelin heti kohta,että koskahan sitä voisi polttaa tupakan eli olin alusta asti vaan lakossa enkä oikeasti lopettanut kokonaan.Pidelkääpä peukkuja mulle!

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

"Kun oot tehnyp parhaas, sää voit kaikessa rauhassa oikasta orotteleen tuloksia."

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

Siirry: