« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mää oon mahtava XML

Kirjoittaja Viesti

nixu

Rekisteröityi:
17/04/2007 10:40:53

Ei kirjautunut

Se on silkkaa kauhua kun loma kuluu ja loppuu eikä oo saanutkaan kaikkea sitä tehtyä mitä oli aikonut, eikä olekkaan saanut levättyä ja kaikkee tommosta skeidaa, mut kun et irtikään siitä pääse etkä saa pois päästä niitä paskoja fiilareita ja osaa nauttia tässä ja nyt, ni ei. Voihan tana, tommosta tekstii eikä loma oo ees alkanu

veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi

WellMux1

Rekisteröityi:
03/06/2007 20:56:18

Ei kirjautunut

(p)aatosta jaloa ja alhaista mieltä..."
juu "vituttaahan sekin kun ei vituta"
tää on about suoralainaus jostain aikuísemmasasta keskustelusta.

eiku suupielet korviin nyt eikä persuksiin, hei !! nyton sentään KESÄ!!

Mua lohduttaa että saan jatkossakin polttaa jos on aivan PAKKO, tuo ajatus auttaa ainakin minulla eli yhä valinnan vapaus itselläni.

21.5.2007-->

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:54:37

Ei kirjautunut

sama mulla ajatus, tupakkaa on koko ajan saatavilla ku mies polttaa sätkiä että ei tarvi lähtee etes koiskille jos siltä tuntuu ja nyt on tikkujakin kotona ollu viime perjantaista jolloin jo melkein ratkesin, kuus päivää siitä ja kauhiaa edelleen

Mervi

Rekisteröityi:
24/05/2007 22:26:21

Ei kirjautunut

Mää oon mahtava!!!
Mun laskurissa nimittäin lukee, että savuttomana 1 w ja 11,5 h päälle...
Näin kauan polttamatta en oo ollu kun viimeks v-93...Niin,että älkääs naurako,tää on vakava asia
JEEEEE!!!!!

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

PALJJONNN ONNNNEEEEAAAAA VAAAANNN!!!!!! Eikä naureta kun se on oikeesti ihan hillitön aika Hienoa!!!!!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

nyt mä oon taas mahtava,oon kehunu ittiänii itselle ja täällä varmaan kaikilla jo hermot menny mun valittamiseen mutta NYT SE ON LOPPU mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon ja suurkiitos Katjalle, sun tsemppi on saanut pysymään mut aisoissa vaikka vaikee viikko oli takana ja sortuminen niiiiiiiiiin lähellä että ihan aikuista ihmistä hävettää meinas mennä lähes puol vuotta hukkaan,on sitä vaan aika tollo välillä, kiitos kaikille mukanakulkijoille ilman teitä ja stumppia oisin jo sätkä hampaissa ja ai että hävettäis myöntää lapsille ettei äitistä ollukaan tähän, mutta nyt rinta rottingilla ootellan sitä puolivuotisetappia joka sattuu juhannukseen ja lomareissuun eikä arveluta enää yhtään vaikka kupitellaan sievästi kuiteski

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

unohtu tuossa ittensä kehumisessa onnitella merviä hienosta saavutuksesta siis paljon onnee sullekin

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hih, mä oon ihan höpsö, meinas tulla tippa linssiin kun sä sait itteäs niskasta kiinni Ajattelin just aamulla mielessäni, että jos toisella tekee tiukkaa niin silloin pitää oikeesti antaa kaikkensa, että pystyy auttamaan. Se ois ollu tosi kurjaa kun oisit näin pitkän ajan päästä sortunu ja nyt on huippuhienoa että alat taas olla kuivilla Onnittelut siitä kanssa Puoli vuotta häämöttäää

Oisko tässä ollu se Esan manaama vika nikkispirun pinnistys vielä? Ja sä selätit sen!!!

9.5.2007
[Email]

Mervi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Juu kitoos kitoos...hyvä hoitsu,että elämä jatkuu ja savuttomana tietty!Se nikotiinin pirulainenhan saattaa kokeilla pitkänkin ajan jälkeen,jos sais kuitenkin uhrinsa takasin.Huume mikä huume.

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt täytyy taas kehua oikein urakalla!!! Olen nimittäin LOISTAVA äiti!! Saatiin juuri tietää, että esikoinen on päässyt lukioon kielilinjalle, jonne hakikin Ja minähän se tietty olen syypää kun on noin loistava poika mulla

Ja tupakkaa ei tee mieli

9.5.2007
[Email]

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

mun poika pääsi ammattikouluun sinne minne halusikin,oon mahtava minäkin, siskon poika pääsi samoin ja siskon mies valmistu koulunkäyntiavustajaksi ja sai eilen tietää että sai töitä

elina-maria

Rekisteröityi:
04/04/2007 22:42:17

Ei kirjautunut

Minunkin sukulaislapsillani on oivallinen täti: kaiken lahjakkuutensa he ovat perineet minulta. Ikään kuin ennakkoperintönä, olisivat vaan jättäneet jotain vielä mullekin.

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

,

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2009 19:07:23

[Email]

Mervi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hui meirami...siähän korkeelle oot uskaltanu!Ja saa olla voittaja tommosen suorituksen jälkeen
Ja minäkin kehun nyt sitten itseeni,kun poika aloittaa syksyllä lukion!Enempi pitäis kyllä ehdottomasti kehua poikaa,että on ponnistellu ja tehny töitä koulun eteen.Mutta saahan lapsistaan olla ylpeä...ja pitääkin olla!

zip.

Rekisteröityi:
15/06/2007 20:17:11

Ei kirjautunut

kaihan minäkin voisin kehua itseäni vaikka takana on vasta reilu kaksi viikkoa tällä kertaa?

no tämä on toiseksi pisin aika minkä olen ollut polttamatta, joten hyvä minä!
olin tänään kahvilla hyvän ystäväni kanssa joka poltti tupakkaa vieressäni enkä ratkennut eikä edes tehnyt liiemmin mieli, joten hyvä minä!
ilman purkkaa tai muuta korvausjuttua on jo kuudes päivä menossa, joten hyvä minä!
ja pystyin viikko takaperin pysymään lujana enkä sortunut tupakkaan vaikka mieli teki ihan kamalasti kun join ensimmäistä kertaa alkoholia savuttomana savullisessa seurassa, joten hyvä minä!

hehee mainiota tämä itsensä kehuminen

Loista minulle kaupunkini, loista minulle rappio.

Siirry: