« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Champix-kysymys! XML

Kirjoittaja Viesti

Igor

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/08/2010 12:04:50

Ei kirjautunut

Suzy wrote:Hei...Täällä Suzy ihan nolona kävi hullusti. Oli rankka kesä(seliseli)ja meni hieno homma ihan persiilleen. Nyt sitten täällä huhuilen et vieläkö kelpaisin joukkoon,nyt uusin voimin,edellisestä viisastuneena?

Tiätysti kelpaa ja uusia naamojakin on liikenteessä. Kuten allekirjoittanut.

Eikös se mene tilastojen mukaan niin, että kolme neljä epäonnistunutta yritystä per yksi onnistunut. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja menoksi. Siitä se lähtee, lohduttelee itsekin vasta alun toista kuukautta kärvistellyt.

37 vuoden jälkeen sauhuaminen loppui 10.08.2010. Ensimmäinen täysin nikotiiniton vuorokausi 15.11.2010.

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

suzy ja Igor tsemppejä! Kyllä se lopettamisen aloitus onnistuu, kuten minullakin. Usean epäonnistuneen lopettamisen jälkeen vaikeuksien jälkeen voittoon reilun viikon päästä 1 vuosi plakkarissa. En olisi uskonut ja nyt se onnistuu. Vaikeita aikoja välillä,mutta ne oon päässyt yli. Hurrjasti onnea suzy ja Igor!

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Hippu

Rekisteröityi:
09/09/2010 20:24:13

Ei kirjautunut

Täällä ilmoittautuu yksi Champixin käyttäjä, menossa on neljäs viikko lääkkeillä ja torstaina tulee täyteen kolme viikkoa savuttomana.

Lennulle noista olotiloista... Olen ymmärtänyt, että vaihtelee todella paljon henkilön mukaan. Itselle ei aiheuttanut mitään kovin ihmeellistä. Huono olo tulee noin puoleksi tunniksi lääkkeen oton jälkeen ja tuntuu, että olen ollut väsyneempi. Oletko kauan jo syönyt kuuria?

Olen ajatellut itse vaihtaa annostusta 0,5mg x 2 ja katsella muuttuuko olot.

Paljon tsemppiä ja kerro kuinka tilanne kehittyy!

Lehtimaa

[Avatar]

Rekisteröityi:
27/02/2009 10:04:27

Ei kirjautunut

Täällä toistamiseen Champixilla kessuttelusta eroon pinnistelevä. Edellisen kerran olin 4 kk polttamatta samalla lääkkeellä. Nyt motivoi tuleva isoäitiys

25.02.09 -24.06.09 Champixin voimalla sätkättä.
13.09.10 uusi aloitus

Kollaa kestää?

Hippu

Rekisteröityi:
09/09/2010 20:24:13

Ei kirjautunut

Miten kauan muuten Lehtimaa silloin söit kuuria? Ihan mielenkiinnosta, kun pienensin nyt itse annosta (4viikkoa takana, joista 3 savuttomana)

Lehtimaa

[Avatar]

Rekisteröityi:
27/02/2009 10:04:27

Ei kirjautunut

Söin noin 10 viikkoa, se jälkeen pillerit "unohtuivat" tai otin vain 1/päivä, joten lopetin ne kokonaan.

25.02.09 -24.06.09 Champixin voimalla sätkättä.
13.09.10 uusi aloitus

Kollaa kestää?

Suzy

Rekisteröityi:
08/02/2010 11:47:12

Ei kirjautunut

Maine ja Raha NO NO!! Suzy täällä kerjäämässä kommunikaatioo..Aattelin ettei tääl ton linkin kautta kukaan miulle enää vastaa...Kun eka kerran tulin näille sivuille,oli tää CHAMPIX-kysymys..mihin me nyt tästä siirrytään? toisen kerran yrittävät,vai? Kertokaa helvetis,tällee on tosi hankalaa löytää teiät Vesa,Pirpana78,Igor,krisu ja,JA jos vielä löytäsin Katariinan ja mumelin? helou,kamut?

Suzy

Rekisteröityi:
08/02/2010 11:47:12

Ei kirjautunut

Onnee himputisti kaikille jotka jo ovat paremman puolella,ja sit niille jotka rimpuilevat eellee,täytyy sanoo et mie viel vähän lykkään...semmoset kekkerit täs tulos 9.pv,en pysty sitä ennen. Antakee anteeks... Kun toi Champix tekee miulle sen ettei pysty ottaa alkoholii ollenkaan,ei tee mieli,ja jos väkisin yrität ni etoo niin ettei vaan pysty! Ja tästähän pääsemme näihin sosiaalisiin pakkoihin sujuvasti...Onks kel muul tätä alko-hommaa?

Erna

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/09/2010 08:57:34

Ei kirjautunut

Kolmatta kertaa champixilla lopettaneena oikeestaan nautin siitä huonosta olosta mikä pillereistä tulee. Jos on iltapäivän kärsinyt tupakanhimosta niin sen vaihtuminen "pelkkaan" huonovointisuuteen tuntuu suorastaan hyvältä. Ja röökinhimo katoaa takuuvarmasti.

Loppu 20.9.2010

Siirry: