« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Olisiko ensimmäinen askel kirjautua tänne... XML

Kirjoittaja Viesti

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Jaksamista Tiina!Joko on koko huusholli maalattu? Raikasta juhannusta Hyvin olet selvinnyt ja jo yli kuukauden,onnittelut

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/05/2010 10:16:01

Ei kirjautunut

Kiitos Tutetulle ja Mirjalle kannustuksista

Juhannus on mennyt savuttomasti ja mieliala hieman tasaantunut. Tänään on 35. savuton päivä Jotenkin ymmärrän, että taistelu on kuitenkin vasta alussa joskin alku oli helpompi kuin kuvittelin... Champixin tuki tietysti vaikuttaa, mutta sinne omiin ajatuksiin ja käsitykseen minuudesta ei yllä kukaan muu kuin minä.
Sairaushan tämä riippuvuus on ollut (ja edelleen on) ja siitä ei parane koskaan. Valinnan sytyttämättä jättämisestä voi tehdä itse. Ja pitämällä yllä myönteistä ajattelua. Näin tätä riippuvuutta voi hallita.

Ihana kesä, tupakan sijaan käsiin vaikka kirja. Juoksulenkki on myös tullut aika tutuksi tuskaisen paikan purkamiseen..

Ja syväänhengitys sekä myönteinen ajattelu

Päätöksen kanssa lujana

23.5.2010 alkaen : )

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Hyvin menee Tiina Ajatuksien kanssahan sitä joutuu kipuilemaan: ja se kummallinen haikeus kun se grr...pötky elämästä puuttuu. Luopumisen tuska Vaikka hölmöltä kuulostaa.
-Samaan malliin vaan

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kuusi viikkoa täyttyi tänään. Kaikkine kokemuksineen en päivääkään antaisi pois (tai ehkä kuitenkin muutaman päivän..... )

33 vuoden tupakoinnin jälkeen (poislukien kaksi raskausaikaa) on tämä aika ollut sangen ihmeellinen, ja opettavainen... kaikkine tunnelmineen ja kummallisine ajatuksineenkin olen saanut jotain sellasista aikaiseksi johon en mitenkään olisi uskonut. Olen hämmästynyt ja hämmentynyt...

Ja luulenpa, että nuo olotilat pysyvät, ehkä muuttavat muotoa ja saavat toisenlaistakin jatkoa kun hetki, päivä, viikko kerrallaan tämä projekti etenee....

Päätöksen kanssa lujana

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Hienosti menee sulla, ei mitään hämmästystä tai muuta epävarmuutta, vaan ylpeyttä kehiin kun olet polttamatta, mullaoli kans tollanen ihmisikä röökihistoriaa, kunnes loppui kuin seinään, otin osaa Lopeta ja voita kilpailuun vuonna 2005 muistin kyllä onnitella itseäni ettei minun tarvi enää polttaa,
ei tarvi sanassa on ihan eri sävy, kuin ettei saa polttaa.
Olet voittaja, mitäänhän ei tarvi tehdä.
Tsemppejä jatkoonkin

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moi TiinaB!
Joko juhlitaan 7 viikkoa?

Elämä voi muuttua!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä vaan, seitsemän vkoa tuli eilen täyteen

Olotila vaihtelee, mutta jokainen halu sytyttää on nujerrettu tähän mennessä...
ja kaikenkaikkiaan polttamattomia savukkeita on tainnut kertyä jo 1000

K u k a a n ei ole yllättyneempi kuin minä itse

Päätöksen kanssa lujana

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Onnittelut TiinaB:lle seitsemästä savuttomasta viikosta.
Luin äsken ensi kertaa tämän sinun poterosi läpi. Sinä olet jo henkisestikin kypsä nainen, sen huomaa kirjoituksiesi sävystä. Itse lopetin päälle viiskymppisenä yli 40 vuotta polttaneena.
Olet itsekin sen huomannut, että syvähenigitys ja kannustava sisänen puhe ovat hyviä aseita. On totta, että ihmisen valtaa välillä ikävä ja tyhjyydenkin tunne vuosikymmenten polttamisen jälkeen. Ja kuinka voisikaan olla toisin, ei lopettaminen ole aina helppoa, mutta se on aina mahdollista ja siinä me roikumme kiinni. Juuri kävin tuolla kirjoittamassa Konkareissa onnitteluja henkilölle, jolle tulee tänään 5 savutonta vuotta täyteen, kanssakulkija omassakin lopettamishistoriassani. Me olemme molemmat edelleen yllättyneitä, ylpeitä ja onnellisia siitä, että teimme sen. Lopetin itse nikkispurkalla, silloin nuo lääkejutut olivat vasta tuloillaan. Suurin kannustajani oli kuitenkin Stumpin ohella sen edeltäjä Tupakka.org:n foorumi. Ihmiset, jotka ovat käyneet ja ovat käymässä samaa prosessia läpi, ovat niitä, jotka parhaiten ymmärtävät sinua.
Täällä roikkumista todella suositellaan lämpimästi.

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

BEGI

Rekisteröityi:
07/03/2010 17:43:48

Ei kirjautunut

ONNEA, ONNEA TiinaB 7 viikosta!

LOPETTANUT 20.2.2010

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Seitsemän mahtavaa,savutonta viikkoa,jes!!Hyvä TiinaB,onnitteluni ja tsemppiä edelleen

Elämä voi muuttua!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

2 kuukautta jesjesJESjes

Ihan typertyneenä ja ihmeissäni... olen tosiaan onnistunut...
Champixtilanne on nyt niin, että jäljellä on vielä 7 kpl 1 mg tabletteja, siis 7ksi päiväksi ja lopuksi sitten 0,5 mg 11 kpl=11 päivää. Minulla on siis menossa jatkohoitona aloituspakkaus nurinpäin : ) yhden söin siis jo oikeinpäin. Varenikliini on ollut minun pelastukseni, olen aivan mykistynyt sen tuomasta avusta.

11.8. tulee siis päivä jolloin jätän jäähyväiset tuolle ihmelääkkeelle. Mutta en pelkää sitä lainkaan, olen toteuttanut unelmani savuttomasta kesästä ja paluuta entiseen ei enää ole

Toissapäivänä näin tupakoineen itseni eräällä parkkipaikalla. Kaksi naista seisoivat auton vierustalla takakontti auki ja tupakat roihusivat - toinen heistä oli aivan kuin minä. Pitemmillä reissuilla kun piti ihan varastoon polttaa taukopaikoilla - ahnasta imua.
Olin niin sanomattoman onnellinen siitä, ettei minun tarvinnut enää

Uskomaton kesä siis tämä,,, niin monin tavoin loppuelämäni ensimmäinen kesä

Päätöksen kanssa lujana

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Onnittelut! Olet tehnyt loistavan päätöksen lopettaessasi myrkkykääryleen savuttelun, tärkeää on muistaa olla ylpeä kun ei polta. Hyvä Tiina tsemppejä jatkoonkin

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Suuuuuuuuret kiitokset kaikille täällä kannustaneille. Kaikkien kamppailut ja selviämistarinat ovat antaneet voimaa - erityisesti tuolla alussa, jolloin koko kipinä siihen että NYTse tapahtuu, syntyi täällä tämän viestiketjun aloittaessani.

Iloitsen siitä hetkestä varmasti loppuelämäni.

Päätöksen kanssa lujana

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

-melliset Onnittelut Kahden Kuukauden Savuttomuudestasi!

Kyllä kannattaa!

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Sorvi

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/07/2010 11:20:45

Ei kirjautunut

Onneksi olkoon!!!

Siirry: