| Kirjoittaja |
Viesti |
Pegasos
Rekisteröityi: 13/10/2009 09:43:57
Ei kirjautunut
|
15. päivä menossa ilman röökiä ja hyvä boogie laskin tuossa että vähintään 405 röökiä jäänyt nyt onnekseni polttamatta sillä se oli vähintään maxiaski päivässä, parhaimmillaan kaksi ja yleensä siltä ja väliltä. Se on melkoinen läjä jo tupakoita jos ne kumois tähän kitchenin pöydälle
Tsemppiä sateiseen lauantaihin!
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
16.päivä polttamatta
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
17. vuorokausi savuttomana lopuillaan ja hyvältähän tää tuntuu
|
|
|
tinttura67
Rekisteröityi: 30/08/2010 20:30:47
Ei kirjautunut
|
No pegasos, miten menee.
|
|
|
tinttura67
Rekisteröityi: 30/08/2010 20:30:47
Ei kirjautunut
|
Lopetin 30.8.2010, klo 22,30. Tänään tuli ongelma eteen elämässä ja halusin heti tupakkan suuhuni, vaikka tiedän ettei yksikään ongelma ole 25 vuoteen ratkennut tupakoimalla. Lähden lengille. En polta.
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Hei Tinttura67!
Kiitos kommentoinnistasi! Ja tosisti tsemppiä sinulle tupakoinnin lopettamiseeen! Mitkäs on fiilkset tällä hetkellä, helpottiko aamupäivän tuskat joita koit?
Niinhän se on että elämässä tulee kokoajan eteen ongelmia ja tupakka ei ole mikään vastaus, itseasiassa se on käyttäjänsä ISO ongelma
Yep, kivasti menee 18. vrk alkaa olla pulkassa
Että ei muuta kuin rauhaisaa yönseutua savuttomille
|
|
|
SartsaW
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 05/07/2010 14:40:37
Ei kirjautunut
|
Taputukset 19.vrk alkuun Pegasos!
Melkein kaikilla on useampi yritys savuttomuuteen takana, mutta jokaisesta kompastumisesta oppii ja voi olla viisaampi tällä kertaa! Ei vaan sytytä ja iloitsee jokaisesta hetkestä eteenpäin ilman tupakkaa
Nautinnollista syksyn alkua
|
1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Kiitos Sartsa W. kannustuksesta ja toivon sinulle myös pajon rohkeutta valitsemallemme tielle!!!
Toki ollaan kompasteltu mutta komeesti täällä taasen pää pystyssä tehdään henkilökohtaista menestystarinaa. Muille ei tarvitse tiliä pitää eikä alisteisena häntää heilutella Kun on rehellinen ja nöyrä itselleen niin silloin myös itsestään toisille ja voi iloita kaikkien edistysaskeleista minkä tahansa positiivisen elämänmuutoksen edetessä
19. päivä savuttomana on kohtapuoliin jo eilispäivä
Savuttoman kirkkaat unoset kaikille!
p.s: kyl se röbö oigeest HAISEE todella PAHALLE, enpä olis koskaan saanut sitä tietää ellei elämä ois tässä jamassa nyt.
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Katkonainen yö unien kannalta ja tupakkauni
Havahduin siihen että vedin sauhut röökistä ja puhalsin savua ulos...MITÄ H***ETTIÄ tämä nyt on olevinaan? Sitten semmoinen lamaannuttava aalto pyyhkäisi yli että eikö musta todellakaan ole yhtikäs mihinkään!!!
Herätessä...aah, ihanaa se oli vaan unta!Todellinen helpotus laskeutui sisimpääni.
20. savuton vuorokausi alkanut siis helpottuneissa, kiitollisissa tunnelmissa
Potkua päiväänne!
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
21. vrk savuttomana eli tasan kolme viikkoa tänään!!! Oujee, hyvältä tuntuu tosissaan!
Tässä on haastava viikonloppu menojen kannalta edessä mutta noup...en aio enää siirtyä savukoivien puolelle koska HALUAN olla SAVUTON oma itseni!
Syyssateen raikkain terkuin Pegasos
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
22. vrk savuttomana täynnä. Häiritsee jälleen tämä yksinkirjoittelu julkisella foorumilla... Omat päiväkirjat on kaiketi siihen tarkoitukseen parhaita
Tukeahan jokainen kaipaa kuka tänne kirjoittelee, oon lueskellut taas noita vanhoja ketjuja ja saanut niistä uusia ajatuksia irti.
Ihana tunne savuttomuudesta on kuitenkin se, mitä olen saanut tästä ja sitä ei voi kukaan ottaa minulta pois
Oli hieno reissu-ja kokemuspäivä tänään ja hienoo oli jälkeenpäin huomata ettei tullut mieleenkään että tarttis itte niit karseen hajusii pötkylöitä pöllyytellä. Tarkkana täytyy silti olla vielä pitkän matkaa ettei mieli tee tepposia savukkeen suhteen.
Kivaa savutonta viikonloppua koko stumpin talkoopoppoolle!
kapinakavio Pegasos
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
23. savuton vrk alkaa olla eletty. Edelleen jatkan tänne raapustamista koska se selventää mukavasti kokonaiskuvaa, tykkäsi joku tai ei tämä on tärkeää tupakkariippuvuudesta toipumiselleni.
Tänään on viimeinen mättöpäivä! Olen siis antanut itselleni luvan mättää herkkuu napaan rajattomasti nämä 23 vrk ja takaraja on tänään. En ole itselleni liian tiukka vaikka totaalisesti lopetan hyvällä mässäämisen nimittäin se on minulle yhtälailla riippuvuus kuin mikä tahansa muu koukuttava asia. Tiedän että minulla ei ole kohtuutta herkkusien kanssa...kun antaa pikkusormen...
Nää projektit on hyvä aloittaa kun vielä elonpäiviä riittää, itselleenhän jokainen suo joko hyvää tahi huonoa...kaikki elintapasairaudet seurausta oman itsen kaltoinkohtelusta.
Muutosten tuulien mukana Pega siivillään
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Raapustamisen minäkin koin itselleni tärkeäksi tueksi, samoin kuin muiden stumppaajien kertomukset. Tunteet tulee ja tunteet vaihtelee, mutta oma päätös on sellainen, josta todella kannattaa pitää kiinni.
Jos on valinnut savuttoman elämän, sen myös saa - jos haluaa!
Tsempit!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
SartsaW
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 05/07/2010 14:40:37
Ei kirjautunut
|
Tämä on juuri se paikka missä puretaan tupakan aiheuttamat tuskat ja hehkutetaan hyvinä päivinä
Viime aikoina olen itsekin vaan lueskellut toisten selviytymistarinoita, kun epäilys ja uskon puute ja turhautuminen meinaa lannistaa Helpottavaa kuulla samoista ongelmista, kun täälläkin on iskenyt aivan hirvittävä syömishimo ja vatsa paisuu kuin pullataikina Tällä menolla joutuu kohta päivittämään vaatekaapin sisältöä tai vatsanahka ratkeaa...
|
1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...
|
|
|
Pegasos
Ei kirjautunut
|
Hei kiitos tsempeistä tutetu!!! Et kyllä arvaakkaan kuinka paljon kannustuksesi minulle merkitsi!
Jotenkin olen kokenut olevani kauhean yksin tämän asian kanssa ja se on vaivannut minua kovasti. Täältä saa tukea ja turvaa savuttoman polun varrella. Nyt olen alkanut lukemaan jo noita vuosien takaisiakin ketjuja ja jokaisesta jää jotain funtsailtavaa tai varteenotettavia ideoita
Mä sain tänään vasta oman nettiyhteyden ja tällaisellä tosi aatamin aikuisella kannettavalla sitten paukuttelen viestiä tulemaan mutta pääasia että pääsee nettiin ja pystyy toimimaankin täällä
Sartsa W. kiitos matkatoveri viestistäsi, meilä ne tuppaa noi peräsimet ja massukat leviään aivan holtittomalla tavalla
Se ois kyl aika ikävää tämmöttis taruhevosellakin jos ei siivet enää kantaiskaan kun on kuppeet kummullaan
...mut en minä saanut vielä eilisestä mässäystä poikki...pitääkö siihekkii nyt lähtiä ehtimähän omaa foorumia vai saako tänne höperehtiä tuonkin asian tiimoilta?
Mikä se on ku liha on heikkoa?
Valikoiva selkäranka???
Mutta siitäkin kyllä tehdään loppu. Siis mäyssyttämisestä. Porukalla. Ylivoimaa.Eiks joo?
24. savuton vuorokausi alkaa olla täynnä ja minä olen iloinen.
Kiitos savuttomat sissit ja voimia teille. Ihan jokaiselle.
-PehmoPega
|
|
|