| Kirjoittaja |
Viesti |
Tzipukka
Rekisteröityi: 05/07/2010 12:39:45
Ei kirjautunut
|
Taas yksi päivä pulkassa!
Näitähän kertyy vauhdilla, Edellinen ja myös pisin lakkoni oli 6 päivää joten odottelen innolla että voin sille ajalle näyttää nenääni
Kiitoksia mirja! mahtavaa että konkarit käyvät täällä meitä keltanokkia kannustamassa!!!
Mölypallo!!! Kuinka siellä sujuu?
Entä tarulla! Positiivinen päivä takana ja intoa taskut täynnä???
Tänään oli kaksi tiukkaa paikkaa, toinen selättyi iiiisolla lasillisella jääteetä, toiseen jouduin kielen alle aseen laittamaan, sekin tosin maistui niin kammolle, että ei toiste tekis kyllä mieli laittaa.
Mutta siis kolmas ja ratkaiseva päivä takana, tämä se kullemma rankin on.
Jos tämä kuitenkin on sitä "kaikkein rankinta" Niin pah!!! Lastenleikkiä, helppo nakki, iisibiisi.
Mä oon niin voittanu tän sodan, pitää oikein taputtaa itseään olkapäälle *taptap*.
ostin partsille ristikkolehden, kun kovasti on hinku sinne mennä ja siellä sitten pikkasen orpona istuskelen peukkujani pyörittelemässä, nyt on sekin pulma ratkaistu ja partsilla voin ravata ihan vapaalla mielin
Nyt vielä pompautan pikkutreenin, kun kelikin kerran viileni ja lähden höyhensaarille.
Öitä tiimille!!!
|
|
|
skombinaat
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar02.png)
Rekisteröityi: 04/05/2010 18:14:45
Ei kirjautunut
|
Loistavaa
Tsemppiä koko jengille, jokainen röökitön päivä on voitettu päivä.
Raikasta kesän jatkoa, tosin hiukan helteistä sellaista
|
...eletään, kun vielä ehditään...
(by Ismo Alanko)
|
|
|
Taru82
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 03/07/2010 20:18:11
Ei kirjautunut
|
Heipsan kaikki!! Se ois sit neljättä päivää =) Vieläkin kummastelen kuinka helppoo tää on ollu...Samaan aikaan pelottaa millon ne kauheet tuskat iskee.. Mulla pisin lakko 4kk ja sekin koko aika oli pelkkää itkua,parkua ja raivoa..Mut ehkäpä se on niin et se asenne ratkaisee! Eilen illalla kans vähän teki mieli, mut meni nopeesti ohi kun muistelin kaikkia tupakan myrkkyjä ja sanoin itselleni et munhan kroppaan ei niitä myrkkyjä enään koskaan tule... HIENOA Tzipukka et sullakin on mennyt noin hyvin!! Kyllä varmasti pääset näyttään nenää sille 6 päivälle Mites mölypallolla sujuu?
|
14 vuoden sauhuttelun jälkeen savuton 4.7.2010 klo:23.20 alkaen =D
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Hyvä Taru, sulla menee lujaa, mutta antaa mennä,hih !!
Miten mölypallo??? olethan vielä samassa kyydissä??
Olettekste jo tavanneet tupakoivia ihmisiä? Mulla on treffit sellaisen kanssa sunnuntaina enkä tiedä oikein miten päin oisin... Kaippa sekin vaan haasteena on otettava ja onhan se elävää elämää, eikä sitä suo paeta
Neljäs päivä tosiaan,
vaikka aloitinkin lakon vasta reilusti maanantain puolella,
mutta kivempi ajatella päiviä kokonaisina, kuin että kelloa vahtaa
Taas aika helppo päivä
Aamulla oli muutama pikkuvääntö nikkiksen kanssa,
mutta eimitään mistä ei selviäisi
Liikunta on kyllä selkeästi helpottanut mulla koko touhua,
nytkin odotan iltaa että pääsen taas lenkille
Tänään aamulla tosin en jaksanut tramboa pompauttaa helteiden takia,
ehkä siksi olikin astetta vaikeampi aamu...?
Uutta:
tupakin nälkään napostelu selkeästi vähentynyt,
kääryleen ajattelu selkeästi vähentynyt,
hengitys selkeästi parantunut,
ehkä makuaistikin hieman parantunut...
aamuisin nenässä selkeästi vähemmän kokkareita
Säästöä jo about 12 e
Kylä tää on vaan vapauttavaa!!! Nyt kauppaan pakasteosastolle viilentymään
Skombinaatille myös raikasta ja lämmintä kesää!!! Kiitoksia tsemppauksesta!!!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/07/2010 17:10:42
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Älyttömän hyvä idea Tzipukalta toi ristikkolehti partsille,jes!!!Sitä kannattaa kaikkien kokeilla jotka ristikoista tykkää
Runsaasti tsemppiä teille tähänkin iltaan,komeesti menee,mutta menköön
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Huomenia!!
Kuinkas täällä menee???
Aamutreeni vedetty, raikas suihku päälle, IIIIso aamupala ja nyt reipas mieli
Alkaa jo kyllästyttää tuo nikkiksen väistely,
sillain hyvällä tavalla
Vois jo unohtaa koko sen olemassa olon ja keskittya paljon mielenkiintosempiin ja tärkeämpiin asioihin.
Eilen ei mennyt yhtään niksapilleriäkään
Jenkkipurkkaa kylläkin, mutta en pane pahakseni jos purukumiin jään koukkuun
se on ehkä aika paljon lievempi myrkky kuin tupakki (Inhottaa toi sanakin !!!)
Se ois day5, vau!!! JO!!!
Olikin ehkä kaikkein paras idea lopettaa maanantaina,
koska nytkun jo pikkasen rutiinia savuttomuudessa,
ni viikonloppu on helpompi päihittää
Mirjalle kiitokset!!! Kyllä sitä hädässä luovuus yllättää!! Ristikko toimii kuin häkä
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Tsemppiä savuttomaan päiväänne!!!Hetki kerrallaan homma etenee ja kohta ollaan jo viikossa,hyvä,hyvä
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Heipsan!!! Hyvin täällä ainakin menee... Tupakkaa ei tee mieli mut eilen ja tänään tullut semmosia hetkiä et on aatellu et käympä nyt vetäseen savut ja sit mä muistankin et enhän mä enään polta Onneks ei enään tarvi itseään myrkyttää
Jouduin pari päivää sit oikein tulikokeeseen kun kävin ystäväni luona piipahtamassa ja siinä ne oli sit kunnon lössillä kaikki jo pihassa tupruttelemassa...Ihme kyllä mun ei alkanut oikeestaan ollenkaan tekeen mieli...Outoa Yritin vain ajatella et minä en sitä enään tarvi...Kyllä säkin Tzipukka selviät! Sullakin kuulostaa niin hyvin menevän ja sulla on asennekin kohdallaan Hyvä me
Mä oon kans huomannu et henki kulkee jo huomattavasti paremmin eikä aamulla maistu ees niin pahalta suussa.. Napostelu on hiukan vähentyny, mut jenkki purkkaa täälläkin niin et alkaa jo leuoissa tuntua... Niksapurkkaa meni eilen yks...
Täytyy kyl pistää isot kiitokset kaikille täällä stempanneille!!!Ilman tätä palstaa tää ei varmasti ois ollu näin helppoa ja mukavaa!!!
|
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Tere!!
Jo Päivä Nro.6!!! Viimeksi se tähän tyssäsi, vaan ei nyt e-hei!!!
Kipaistiin tienaamassa hieman kirpparilla rahaa ja nyt grilliherkkuja paistelemaan, illalla ekstra pitkä lenkkitreeni.
Lenkit on kokoajan kivempiä, kunto kasvaa reilusti nopeammin kuin röökatessa
samoin ei joudu sitä happea imemään tehostetusti, kun kaikki kulkee paremmin,
Ylämäenkin jaksaa vetää ilman pausseja jo
Eilen oli illalla jostain syystä tiukkaa vääntöä?
Mutta noi väännötkin alkaa muuttua mukavimmiksi, kun voi jo olkia kohauttamalla ne sivuuttaa
Ainoa milloin enään on vaikeaa on jotkut sellaiset pienet tyhjät hetket, esim. kun odottelee että mikrouuni on valmis, mainostauko, vessaan jonotus yms...
Ehkä nekin sitten ajan myötä taittuu...
Mut nyt kesäpäivä jatkuu, ilosena ja raikkaana tiätty!!!
Tsemppejä!!!
P.S. Hyvä me!! kohta jo viikko taskussa ja aika on mennyt niin siivillä, että pian se onkin jo kuukausi tolkulla tullu savuttomana elettyä
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
Hienosti sujuu ja huomenna jo viikko kasassa,mahtavaa!!!!!!!!Näin se etenee ja totta tosiaan,ennenkuin huomakaan tulee seuraava viikko ja seuraava...
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Moi!!
Mites täällä menee?? Se ois meillä sitten jo viikko kasassa!!!!
Tzipukka mulla on nyt pari päivää ollu just noi pienet odottelun hetket sellaisia et on tehnyt mieli, mutta onneks sen on saanu karistettua nopeasti mielestä ettei ole jääny siihen roikkuun...Savuton elämä on vaan niin paljon parempaa!!!
Oon itestäni huomannut että jaksankin päivisin paljon paremmin kun tupakka jäi vaikka ei ole vielä kuin viikko takana...Ainut huono juttu on tuo nukkuminen...Kun ei meinaa saada nukuttua.Ja sit kun saa niin unet tosi levottomia ja niihin aina herää eikä meinaa sit uni enään tulla...Voihan toki johtua jostain muustakin mut alkoi sillon jo "eka" yrityksen aikaan kun viikon poltin sen 2-3...
|
|
|
|
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
hienosti menee noin ne viikot kerääntyvät ja kohta joutuu oikein tarkistamaan kuinka monta niitä olikaan...
Tupakka varmaan tulee mieleen useastikin mutta antaa tulla ja ennenkaikkea mennä Välillä saattaa vääntää kovastikin mutta kun vaan pitää pintansa niin selviää voittajana.
Mitä useampi päivä plakkarissa sen vähemmän haluaa antaa periksi Kuten olette varmaan lukeneet täällä on monta onnistujaa ja ihan samanlainen onnistuminen on jok'ikiselle mahdollista toisin kuin jalkapallon illan finaalissa Tässä lajissa kaikki voittaa kunhan ei vaan sytytä sitä ensimmäistä. Tsemppiä
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Mo!
Viikko!!! Juhlan paikka!!!
Ei te pahemmin mieli, tai siis joo, tekee aina välillä,
mutta on aika ristiriitainen fiilis kun sitten jos oikeasti ajattelee enemmän että polttaisi sen "yhden",
niin se maku ja haju yököttääkin jo valmiiks ja sitten ei oikeasti teekkään mieli...
Oon nyt pari pvää haistellu ja kattellu tupakoivia ihmisiä.
Oli tosi haasteellista saada tupakointi näyttämään omissa silmissä tyhmältä,
mut sit näin yhden vanhemman naisen joka oli ihan kuivunu rusina, kuulosti kamalalta ja veti putkessa röökiä.
Sen kuvan nostan aina mieleeni jos jonkun tupakointi alkaa näyttämään "hyvältä".
Ja haiseepas ne tupakoineet oikeesti pahalle!!!
Määkin olen joskus sellaselle haissu, ottaa nykyään oikeesti kurkusta kun haistan sen tuhkiksen...
Ja selvisin tulikokeesta, tapasin tupakoivan ystäväni ja hän siis edelleenkin tupakoi. Mieli teki, kieltämättä, mut sit ei kuitenkaan ollutkaan vaikeeta olla tupakoimatta. Jei Minä!!!
Hyvä Taru!!! Hienosti menee sielläkin! Ja kiva kuulla että muillakin samat asiat tekee tiukkaa, tulee entistä isompi taistelutahto
Onnittelut Loistokkaasta viikosta, ja toivotellaan päälle monenmonta samanlaista
Ensimmäinen viikonloppu siis mallikkaasti takana, eihän tässä mitään hätää ollutkaan
Kiitokset jälleen Mirjalle kannustuksesta ja sohvisavuttomalle viisaista mietteistä jotka saivat miettimään että aivan, antaa tunteiden ja tuntemusten tulla ja nimenomaan mennä, nappiin sanottu!!!
|
|
|
Mirja
Ei kirjautunut
|
ISOT ONNITTELUT ONNISTUNEESTA SAVUTTOMASTA VIIKOSTA!!!!
NÄIN KUN JATKATTE NIIN PIAN ON JO SEURAAVA VIIKKOJUHLA
Valtavasti tsemppiä toiseen viikkoonkin
|
Elämä voi muuttua!
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Jeps!!
Yksi viikko takana, monta ihanaa edessä
En halua enään palata takaisin.
hengittäminen on niin paljon ihanampaa nykyään
ja pikkuhiljaa alkaa nuo maku ja hajunystyrätkin heräilemään joten vaan pelkkää kivaa on elämä
|
|
|