« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

1.7.2010 alkanut savuttomuus XML

Kirjoittaja Viesti

hellu70

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/07/2010 22:52:28

Ei kirjautunut

ONNEA 1kk savuttomuudesta Sartsa!! Hienoa Perässä tullaan..

*** 20.7.2010 savuton elämä ***

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/07/2010 14:40:37

Ei kirjautunut

Lomalla oli helppo olla polttamatta ensimmäisen tuskallisen viikon jälkeen

Nyt töissä on enemmän tsempattavaa, pitää keksiä jokin tapa "päästä jäähylle" kun alkaa tökkiä tai vastustaa
Ja ne kahvitauot kun toiset lähtee savulle

Mutta kun olen nyt tupakoimaton ja pidän mielessä sen ettei yhtäkään savun savua enää koskaan, niin eteenpäin porskutellaan vapaana tuosta inhottavasta tavasta

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Niimpä Olen muuallakin höpötellyt mut niinhän se on et tottumalla/ opettelemalla uudet tilanteet luovii eteenpäin. Tietty aikakin auttaa.
Helpoksi sitä ei voi sanoa mut MAHDOLLISEKSI kyllä
- Hyvät syksyt

hellu70

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Rutiinien muuttuminen on aina sortumisriski. Lomat loppuu, työt alkaa tai toisinpäin.. Se on hyvä tiedostaa, että osaa vähän varautua. Mutta mehän ei sorruta, ollaan savuttomia

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä ME kaikki savuttomat

Taas kun tavallinen arki on koittanut tulee näitä inhottavia kiusaustilanteita sortua ja antaa periksi, mutta jotenkin on nyt NIIIIN hyvä alku ja tunne päällä että toivoa on. Haemme täältäkin Stumpista tukea ja uskomme itseemme niin eiköhän se tästä.

Minulla on kyllä niiin monta sortumista takana, että vielä hieman pelottaa, mutta asenne on nyt jotenkin erilainen kuin ennen!!! Ei ikinä enää yhtäkään, Tsemppiä

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

hellu70

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä asenne Se riittää, kun päättää ettei sytytä sitä ensimmäistäkään. Taistelee aina vain yhtä mielitekoa, yhtä tupakkaa vastaan. Tunti kerralaan ja ehkä se siitä helpottaa joskus että voi sanoa että päivä kerrallaan

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Omituisia tuntemuksia

Nämä on jotain outoja kaikuja tupakoinnin ajoilta... Ajattelen taas töissä usein, että lähden tästä tupakalle kun joku asia oikein tökkii!!! Nikotiinista minun pitäisi olla jo 1,5kk jälkeen vapautunut Pitää varmaan ostaa jotain pastilleja tai tavan purkkaa...

Pelottaa välillä, että huomaan että ...vahingossa olenkin sortunut ostamaan askin ...niin usein olen hyvän alun jälkeen ajatellut että yhden... pari päivää vaan tai vaan viikonlopun tai jne...

Piti oikein kerrata listaa tupakoinnin lopettamisen hyödyistä

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Joutuu kyllä tekemään töitä, ettei vanhat tavat tupsahtele mieliin - tai varsinkaan teoiksi asti. 1,5 kk on tässä suhteessa vielä lyhyt aika, joten aktiivisesti on oltava tuntosarvet pystyssä torjumassa kaikenlaista.
Hyvin olet kuitenkin selvinnyt, joten tsemppiä eteen päin. On todella hyvä, että asennoidut oikein näihin tilanteisiin, asenteiden muutoksella tämänkin taistelu voitetaan. Muistetaan, ettemme menetä mitään, vaan saamme vapauden. Vapaus ei aina tietty ole sama kuin vapaus vastuusta. Koska itsetämmehän ja savuttomuudesta olemme siis vapaasti vastuussa. Meniköhän tämä nyt jo yli hilseen...

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eilen oli tupakoiva tuttu kylässä ja huomatessani tupakka-askin teki mieleni pummata yksi... voi vitsi kun kaikki tuntuu taas ressaavan, plääh, huusholli tuntuu taas niin sekavalta, lapset aloitti koulun ja hoidon, kauheasti asioita pitää hoitaa ja muistaa, kaupassa käynnit, ruuan laitot, pyykkäykset, töissä käynnit, laskut... ARKI ISKI

Tiedän kyllä ettei tupakka auta mitään missään, mutta nyt kyllä pelottaa että jossain vaiheessa lipsahdan luulemaan tupakan helpottavan

"OLEN TUPAKOIMATON EN POLTA"

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Älkääpäs alkako availeen tekosyyporttia tupakoinnille

Ajattelemalla tupakoinnin ihanuutta järjestää itsensä vaikeuksiin, kun kaverisi poltti röökiä, niin olisit vaan ajatellut ettet halua tuohon orjuuteen enää palata. Ja hyvinhän se meni kun et polttanut

Kun ajattelet mihin se savuttelu palauttaa orjuuteen. Nyt olet niskanpäällä tupakoinnista, ei tarvi tehdä mitään. vain jättää sytyttämättä ja se tekee sinusta voittajan.
Aika kuluu ja jokainen päivä nostaa kynnystä että astuisit tupakanorjuuteen.

tsemppejä tulevaisuuteen.

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

Nomoreforme

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/07/2010 08:40:44

Ei kirjautunut

Ei keksitä tekosyitä siellä polttamiseen !
Vaikka arki pyörii niin tupakka ei auta siinä hommassa yhtään... Tupakka ei tee sun töitä eikä täytä pyykkikonetta illalla... kumpa tekiskin jotain
Joten sä et tarvii tupakkaa mihinkään...
Mä olin 6 vuotta sitten kuukauden polttamatta, sain yöllä puhelun, että mun isä on kuollut. Siitä paikasta lähdin ostamaan tupakkaa
Myöhemmin joku fiksu kysy multa, että auttoko se tupakka itse ongelmassa ?? heräskö isä eloon kun poltit ?? no eipä muuten heränny...

Tsemppiä sulle !! Muista ettei tupakka auta missään asiassa !!

Lopetus 11.7.2010 klo. 23:30

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

SartsaW wrote:

"OLEN TUPAKOIMATON EN POLTA"

Siinä sinulle oiva ohje, sitä toista vaikka ääneen. Toista niin kauan että mieliteko menee ohi, pärjäät kyllä!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos tsempeistä

Näinhän se on ettei tupakka stressiä ja kiirettä poista vaan päinvastoin, tuo lisäksi inhottavan nikotiiniorjuuden

Siis minullahan on vähemmän ongelmia kun pysyn tupakasta erossa

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Tuo on hyvä oivallus, vähemmän ongelmia kun ei polta. kuka haluaisikaan yhtään enempää ongelmia, tuntuu että jokaisella on omiksi tarpeiksi - ihan ilman tupakkaakin. Voisi kääntää vielä kerran asian niin päin, että on oikeastaan onnellinen siitä, ettei polta. Kuulostaa vielä paremmalta.

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Yks syy miks lopetin oli just se tupakan orjuus. Ja kun ei polta , yks ongelma vähempänä:" onko tupakkaa, riittääkö tupakat jne".
-Yritä jaksaa-

Siirry: