« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mässylakko 2.9. alkaen, otatko haasteen vastaan?? XML

Äänestys
Mässyryhmässä mukana olo. Mihin seuraavista kuulut
Mukana!! Haluan lakkoilla kanssanne 65% [ 17 ]
Mukana!! Liityn kannatusjoukkoihin 12% [ 3 ]
Ei tarvetta tähän (ainakaan vielä :) ) 12% [ 3 ]
Akkojen höpötystä, kuuluvat toisille palstoille 12% [ 3 ]
Ääniä kaikenkaikkiaan: 26
Kirjoittaja Viesti

heinola

Rekisteröityi:
10/04/2007 14:30:24

Ei kirjautunut

Tällaiset ketjut minä kierrän kaukaa

"Kerran luulin olevani väärässä, erehdyin."

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Juu, katselin itseäni peilistä ja ukolle sanoin; Mun maha on saman kokoinen kun silloin kun odotin 6:lla kuulla .... Sit vaan totesin; Noh mähän oon aina sanonu et oli kiva olla raskaana, mutta vaavia en enää halua

Meikätyttö aikoo kyllä tuon "raskauden" pullauttaa ulos ennen joulua ja vaikka ei sixpäkkiä saisikaan ennen ens kesää niin ainakin mahtuu taas normaalit vaatteet päälle, ettei tarvii mennä XL-osastolle aina kaupassa

Täytyypä muuten kaivaa se mittanauha ja ottaa tosiaan tarkat mitat nyt. Edelliset otin ennen lopetusta

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/08/2007 09:35:31

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

jatta

Rekisteröityi:
02/06/2007 07:59:04

Ei kirjautunut

Mä taidan ruveta kaveriks,noin niinku tulevan varalle.Nyt ei pysty sauvoo,eikä fillaroimaan,mutta kunhan saan tän tollon pois,ni paluu normaaliin ja vähän lisäystäkin liikuntaan.Karkki ei o niinkään ongelma,mutta voikon päällä pitää olla juustoa ja iltakahvin kans pulla

Elämä ei ole pelkkää juhlaa,se on myös ruusuilla tanssimista

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Mun 6-vuotias koululainen sanoi iloisesti ja luullen kehuvansa minua, että "äidin maha on kiva kun se on niin kuin tyyny". 4-vuotias tytär taas kysyi, kun olin ollut kaverien häissä, että "nauroiko äiti sulle kukaan, kun olet niin lihava".

Söin eilen vähän vähemmän ja olin pari tuntia pelaamassa beach volleytä ja 600 g oli paino pudonnut. Nestettähän se vain on, mutta silti oli kiva saada lukemaa vähän pienemmäksi. Tänänkin on pelejä ja jos ei sitten pelin jälkeen söisi kuin puuroa, voisi taas saada lukemia hieman pienemmiksi.

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

heinola wrote:Tällaiset ketjut minä kierrän kaukaa

Senkus kierrät!
Täällä jokatapauksessa laihdutetaan!!

Vai mitä Ellit? Ja olihan meillä herraseuraakin !

Päivämäärä lähenee, on aika valmistautua. Vielä äkkiä marsjäätelyä ja lätkäliigoja ku keretään.

Minä innoissani suunnittelen kulkevani osan aamuista pyörällä töihin. Ja pittää ottaa taas se sama lenkkimalli ku ennenvanhaan, että lapset ajjaa pyörällä ja minä juoksen.

On taas voimakas olo!!!
Kohta taas mahutaan vanhoihin farkkuihin!!!

EiköNiii !!!!!!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

KYLLÄ! Vielä pari viikkoa aikaa meillä nostattaa taistelutahto kattoon ja sit ryhmärämä aloittaa terveelliset ruokatavat JEEEEEE!!!!!!

9.5.2007
[Email]

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

Läppä wrote:Nestettähän se vain on, mutta silti oli kiva saada lukemaa vähän pienemmäksi.

Ilmeisesti maalla ollessa tuo nestetankkaus on ollut melko tehokasta, sillä multa on nyt 2 vrk:ssa kilo hävinnyt kun olen kotona ollut. Mökillä kun tulee noita kaljataukoja työn lomassa pidettyä, mutta täällä kotona vaan mehulinja.

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

oiskohan munkin pitänyt kiertää tämä potero kaukaa ei vaiskaan,nyt on pakko tehä tälle läskiasialle jotain eikä paeta sitä nyt pittää löytää se taistelutahto vaan jostain vaik eiköhän se löydy kun lueskelee näitä

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Älä nyt ala

Kuules plikka,,,, sää oot lopettanu tupakin, ni kyllä sää yhen puputtamisenkii lopetat, eikö?? Mehän ollaan jautaa

9.5.2007
[Email]

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

Mukaan vaan!

Motivaatio löytyy ainaki mulla siten, että menen alasti peilin eteen...

Voe halavattu mikä emäntä siellä möllöttää..

Nyt on vielä hyvää aikaa kerätä voimia ja porukassa kaikki onnistuu paremin!!

justine

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

jep eipä tuo puputtaminen oloa paranna,hetken hurma tuo vain ja sen jälkeen karmea potutus miksi piti mässätä eli paremmin menis ja parempi olo kun tuon jättäis,tai jätetään mulla kun oikeesti on kai tuo diabetes riskikin kun tuon viimeisen raskauden aikana sokeriarvot oli just siellä ylärajalla eli ei muuta kun tuumasta toimeen kadonneen vyötärön metsästys alkakoooooot

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

justine

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

niin paitsi et tuo metsästyshän alkaa sit 2.9 mistä muuten tuo päivämäärä? onko kenties jotkut syöpöttelybileet,vaan ihan muuten vain?jos nyt en kuiteska keräis enempi kiloja vaikka aikaa olis ihan tarpeeksi pudotettavaa on jo valmiina.

[Email]

kmk

Rekisteröityi:
14/08/2007 14:11:25

Ei kirjautunut

Heips! Kolmas viikko menossa ilman tupakkia ja päivässä menee liian monta jätskiä kun on niin kauheen "kuuma", lähinnä kai vielä tuskan hikeä...mut otan ilomielin haasteen vastaan jos yks herkkupäivä sallitaan viikossa ja mullahan se on tietty perjantai...

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tämä on siitä kiva lakko, että jokainen voi tehdä itse omat sääntönsä. Minä pidän tiukasti kiinni siitä, että en sokeri/rasvaherkkuja suuhun laita ainakaan kuukauteen eli ei myöskään karkkipäivää

Toisaalta; just maistoin sellaista herkkua jossa oli mansikoita, kevytkermaa,rahkaa ja makeutusainetta ja se oli laitettu pakkaseen jäätymään. Oli meinaan tosi herkkua ja kaloreita käytännössä ei paljon mitään. Tuollaisia herkkujahan sitä voi syödä ihan hyvällä omalla tunnolla.

Myös painonvartija-aikana herkuttelin usein sellaisella hyvällä, että tein makeaa light-mehua, johon sekoitin liivatetta ja ison kasan hedelmäpaloja. Sitten jääkaappiin hyytymään hyytelöksi. Sitä saa käytännössä syödä myös lähes niin paljon että tulee paha olo ja ei taatusti jää vyötärölle.

9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Mun on kans otettavava niskasta itseään kiinni ja se on vain ja ainoastaan yksi vaihtoehto .Kaikki tai ei mitään Täydellinen herkku kielto .Ei yhtään namia,pullaa,jätskii ym.....Hetken,kun pystyy olemaan ilman,ei edes kaipaa,mutta,jos makuhermoja alkaa taas totuttamaan makeaan,niin taas sitä mennään Marraskuuhun mennessä pitäis muutama kilo saada pois .Lähdetään miehen kanssa intiaan kolmeksi viikoksi juhlistamaan meidän molempien savuttomuutta Bikinit kaapissa odottelee aikoja kevyempiä OOn pikkuisen jo "vähentänyt" herkuttelua ja nyt totutellaan porkkanaan ja kukkakaaliin

Siirry: