| Kirjoittaja |
Viesti |
mummimamma
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 29/10/2009 16:23:28
Ei kirjautunut
|
Olen nyt 1v ja1kk.ollut polttamatta.Eilen otin eka kertaa tänä keväänä pyörän esille,poljin "heittämällä"sellasen mäen ylös, jonka olen taluttanut työmatkalla jo vuosia.Happi kulkee ja kunto on noussut- korvaavia toimintoja etsiessä lenkkeilyn muodossa.Varsinkin tällä iällä sillä on merkitystä,kun lihasvoima alkaa heiketä.
|
|
|
Teksamiina
Rekisteröityi: 04/06/2010 11:41:38
Ei kirjautunut
|
Hei, reilut kaksi viikkoa polttamatta ja olen huomannut, etten palele enää. Aiemmin olin illat villatakkiin ja sukkiin kääriytyneenä ja palelin, jopa kesällä! Hengitys helpottui heti parissa päivässä. On ihana herätä, kun henki kulkee ja aami tukkoisuus on poissa! Eilen kävin lenkillä, siis ihan juoksemassa ! En ole juossut varmaan kymmeneen vuoteen, olenhan toki lenkkeillyt mutta oli upeaa havaita, että jaksoi juosta, eikä pistänyt keuhkoissa ja henki kulki. Ihanaa, ettei tarvitse enää polttaa! Päivä päivältä tää alkaa tuntua helpommalta
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
4.5 kk. takana ja jo melkein heti minäkin huomasin et varpaita ei palele. Nyt huomannut et iho paljonpaljon parempi: pehmeämpi ja sileämpi Ja ulkona tuoksut, käsittämätöntä, ihan kuin uusi maailma Ja sydän ei hakkaa entiseen malliin
|
|
|
houdin
Rekisteröityi: 12/01/2009 19:01:25
Ei kirjautunut
|
4 päivä alkamaisillaan ilman tupakkaa. Pulssi laskenut 15 lyöntiä minuutilta, kädet ja jalat lämpimät, ei palele aamulla. Helpompi hengittää, rauhallinen vapautunut olotila, ruoka maistuu hyvältä.
Nämä jo neljässä päivässä. MAHTAVAA!!!
Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 20/06/2010 12:35:04
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Nii-i Houdin ja eikun lisää tätä, eikös
|
|
|
Kaisaliisa_3
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1277058792823_Mackerel.jpg)
Rekisteröityi: 20/06/2010 21:32:09
Ei kirjautunut
|
Löydetty lauluääni ja kaksinkertainen rekisteri !!!
|
|
|
Vaakku
Rekisteröityi: 15/01/2010 13:52:16
Ei kirjautunut
|
Jes! Laulaa jaksaa enemmän ja toivottavasti paremmin (kuulijoiden mielestä). Ei tarvii haukkoa happea säkeitten välissä.
Rappuset toiseen kerrokseen pystyy nousemaan juosten. Jaksaa kävellä pitempiä lenkkejä ja kovempaa vauhtia.
Hengitys, hiukset, sormet ja vaatteet ei enää haise pahalle. Eikä parveke kun siivoo sieltä kaikki tuhkikset ja pesee seinät, lattian, katon ja ikkunat.
Hajuaisti toimii normaalisti. Sen huomaa kun menee sateen jälkeen ulos, miten ihanalta kesäinen luonto voikaan tuoksua. Tai kukkaset ja mansikat tai savukala ja grillimakkara tai uudet perunat tillin kera...
Tässä puolen vuoden savuttomuuden jälkeisiä kokemuksia meikäläisellä. Mukaan vaan kesätuoksujen lumoihin kaikki aloittelijat ja konkarit!
|
Lopetus 19.12.2009
|
|
|
Tenaleidi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1268686840371_martini_2.jpg)
Rekisteröityi: 09/03/2010 18:59:18
Ei kirjautunut
|
JEEEEE!!!suoraan hammaslääkäriltä, onnellisena. Paradontiitin paheneminen pysäytetty kun savuaminen loppui, ei tarvitse mennä erikoishammaslääkärille eikä ala hampaat heilumaan ja viimeisetkin ruskeat inhottavat tahrat nyt poistettu, kelpaa hymyillä
|
|
|
tintt1
Rekisteröityi: 12/07/2008 11:37:26
Ei kirjautunut
|
Positiivinen vaikutus lienee sekin, että olen ajoittain unohtanut kokonaan nämä saitit. Sivut, jotka olivat tukenani kun lopetin viittä vaille kaksi vuotta sitten.
Kaikille mukavaa ja savutonta kesää!
|
Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
Ne sormet joittenka välissä sätkä kärys, ei ole keltaset enää...
|
|
|
LaraNina
Rekisteröityi: 21/06/2010 15:59:53
Ei kirjautunut
|
3,5 kk olin polttamatta ja nyt viikko sitten vkonloppuna ratkesin, mutta taas eilisestä ollut ilman ja toivotaan että pysynkin savuttomana, en tiedä mikä hulluus iski, kai nämä repsahdukset alkuun kuuluu..
Eilen kävin myös juoksemassa, en tiä mikä ihme on, mutta se juokseminen koukuttaa kun ei polta..Ihon väri on ihonvärinen ei enään harmaa ja hengitys tosiaan kulkee paremmin, tuossa viikossa, ehti jo taas alkaa hengitys vinkumaan
vaikka 10 kg on tullut lisää niin se on paljon kiinteämpää läskiä kun mitä tupakoidessa lihotessa
Puhtaampi on olo ja nukun paremmin kuin 15 vuoteen tupakoidessani olen nukkunut
Seksiäkin tekee useammin mieli tsemppiä kaikille !! Yritän täällä pyöriä jotten retkahtaisi enään koskaan ja olisin vihdoista viimein savuton en muutakaan enää keksi tueksi
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
LaraNina tai muut Voiko lopettaminen tosiaan tehdä sen et seksiä tekee enemmän mieli Hmm...Olen huomannut samaa vaan en osannut yhdistää sitä tähän...
|
|
|
Teksamiina
Rekisteröityi: 04/06/2010 11:41:38
Ei kirjautunut
|
Hei kaikille! Ihanaa lukea teidän kirjoituksianne! Täältä jos mistä saa lisää motivaatiota!!! Itse en ole vielä ollut kauaakaan savuttomana, mutta odotan jo malttamattona, mitä vielä tuleman pitää. Siitä seksistä. Luin jostain, että seksi vaikuttaa aivoissa samoilla tavoin, kuin tupakointi. Eli vapauttaa mielihyvähormonia, dopamiinia. Parempi ja terveellisempi tupakin korvike vai mitä?
|
|
|
houdin
Rekisteröityi: 12/01/2009 19:01:25
Ei kirjautunut
|
Nyt tänään hampaita pestessä tuli verta ikenistä, johtuuko tuo kenties vilkastuneesta verenkierrosta?
|
|
|
tintt1
Rekisteröityi: 12/07/2008 11:37:26
Ei kirjautunut
|
Nyt onnistuu Zumbat ja muut hikitreenit! Ennen en jaksanut edes mäkeä kunnolla ylös nousta. Ihanaa, kun ei haise tupakka!
|
Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)
|
|
|