« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Massin pesä XML

Kirjoittaja Viesti

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

catri wrote:Moikkis pesään, hienosti täällä näyttää menevän kaikilla! Mitä nyt vähän laajennutaan ja silleen... Meitsi sai neljä kuukautta täyteen torstaina, jess, se olis niinku 1/3 vuotta . Loistoharrastuksen oot, Krisu, alottanut! Kuorolaulu oli mulle yksi hyvä syy lopettaa kessuttelu ja nykyään en köhi yhtään ääntä avatessa ja ääni soi paljon kirkkaammin .

Tsemppiä kaikille uusiin savuttomiin saavutuksiin ja iloa harrastuksiin

Hei Catri onnee 4 kk:sta ! Kiitti tsempeistä. Sinulleekkin onnea oonnistumisessa. Kivaahan tää on et ollaan laajennuttu. Se on hyvä et yhä useammat lopettavat itsensä myrkyttämisen.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys13/12/2011 00:52:40

savuttomuus alkoi 18.7.2011

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

[quote=kira]Tästä laajennuksesta edelleen.... en tiedä.... mun näyttö näille stumpin sivuilla on tullut tosi suureks, muilla sivuilla vielä ihan sama kun ennenkin.

Onks nää sivut jotenkin itekseen laajentunut vai onko kyse tästä kun kerroin, että en vielä huolehdi näistä laajennuksista....

Hei tää potuttaa kun pitää siirrellä tekstiä, et näkee rivin loppuun ja sit taas alkuun.

[/quote]

Hei kuule kira mulla sama juttu omassa läppärissäni. Nyt kirjoitan ystäväni koneella tässä ei sitä vikaa ole? voi kirjoittaa koko tekstin,eikä tarvi siirrellä. En tiiä missä vika.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys13/12/2011 00:58:29

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

massi wrote:Arvaatkaas kuka teki rähmälaskun Ja taas sama syy stressi.. koe tulos ja muuta tekosyytä on taas pukannut ilmaan oike urakal.. No uutta yritystä putkeen vaan ei ihan vielä.. n 20 pvä koitan käydä ilmoittautumassa olenko saanut itseni ruotuun..

Tsemppiä kaikille jotka ovat jaksaneet ponnistella ilman tekosyitä

Tsempit massi vaan kyllä täällä lipsumisia tapahtuu täälläkin kun ollaan liukkaalla jäällä. Älä murehdi.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

No helou.. ensi maanantaina alkaa taas koetus.. koetan saada virettä tässä pystyyn ja tekemistäkin on järjestetty kirjojen ja ah sen joulusiivouksen muodossa Elikkä täs alotettaan pikkuhiljaa lähtölaskenta.

voi harmi, että sirkosta ja kumppaneita ei enää näy palstalla.. kunnon naurut ois nyt paikallaan Mutta jotkut onnistuu kerralla ja sit ollaan me jotka saamme tallata tien kuralle ennenkuin onnistuu.. siispä vaan kumpparia jalkaan ja menox.

Koitahan perhonen sinäkin vilahtaa täällä jossain vaiheessa

tseppii

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

vitseistä tuli yhtääkkiä mieleeni yks laulu hilma ja onni.Kun se laukkasen kravatti sonni vei hilman ja onni lauloi: hajanaisten kumppareiden lotinaan enää navetalta kuule mä en. vähän huvittavuuksiakin tämä lopettaminen aiheuttaa. puhaltaa välissä, kun sii vouksia tekee. ja juo vettä. ja jatkaa taas.

Prätkis

[Avatar]

Rekisteröityi:
21/01/2010 09:19:02

Ei kirjautunut

Heissan ihanaiset ja lystikästä joulunalusaikaa Mulla tulee tänään kaksi kuukautta savutonta elämää täyteen ja vitsit että mä olen iloinen Varasin itselleni palkaksi kosmetologille ajan oikein kunnon hemmotteluun! Krisu: Jaakko Teppo on niin hyvä! ja Hilma ja Onni yks mun lempibiiseistä. Pesän emäntä Massi messiin vaan..mä tonttuilen oikein urakalla viikonloppuna (ilman tupakkaa tietysti)

Ei selittelyjä 16.10.2011
LIPSU P**KELE 7.1.2012
LOPPU 10.2.2012

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/11/2011 13:46:05

Ei kirjautunut

Mulla on puoltoista kuukautta takana tätä parempaa elämää ja palkinnoksi päätin eilen ostaa lapsille joululahjaksi PS3:n

29.10.2011 alkaen Vihdoinkin Vapaa
[WWW]

Polkka

Rekisteröityi:
07/09/2011 16:14:25

Ei kirjautunut

krisu wrote:vitseistä tuli yhtääkkiä mieleeni yks laulu hilma ja onni.Kun se laukkasen kravatti sonni vei hilman ja onni lauloi: hajanaisten kumppareiden lotinaan enää navetalta kuule mä en. vähän huvittavuuksiakin tämä lopettaminen aiheuttaa. puhaltaa välissä, kun sii vouksia tekee. ja juo vettä. ja jatkaa taas.

Ihanaa, Jaakko Teppo! Tämä soi aina autossa kun olin lapsi. Kiitos muistutuksesta! En ole varmaan kuullutkaan vuosiin, pitää kai etsiä jostain

Vika tumpattu 6.9.2011

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Heip pesä. Tuli tumppi ihan pakosta pieneen nuppiin ku ratio raikaa tätä ihan innoissaan.Siis mainostaa.
Onnittelut kaikille savuttomana oleville näin yhteiskiekasulla. En pysyny perässä kuka minkäki virstapylvään on saavuttanut.

Hyyryläinen toivottaa emännälle hurjasti steppei matkaan. Mä en oikeen tiiä poltanko vai en,niin vähän savuaa.Täydellinen savuttomuus ei nyt kuitenkaan kiinnosta täs uudessa elämässä,kaikki muu kyllä ehkä liianki kanssa.

No ni,nyt mä vilahdin.Katellaan.

20.12.2011.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kato pörhönen Kiva, että piipahdit. Mulla näitä kessuja taitaa tiistaille piisata et sitten alkaa savuottomuus ja myöskin hirmunen pesän kuuraus

Elikkä nyt vain yritetty saada asennetta kohilleen. Omakohtasta aivopesua. Lomaa 3,5 vkoa niin hyvin ehtii saada alulle taas tämän urakan

tseppilöi

1.3.2012

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nonii... luulempa että kuudelta alkaa koettelemus. Psyykkaus on meneillään, illaksi on ohjelmaa ja huomenna kuuraan seiniä myöten koko kämpän savut veks.. aloitan sen jo kyllä tänään. Koitan nyt tämän loman ajan ainakin päivitellä tätä pesää säännöllisesti ja koitan ehtiä tutustua muihinkin stumppilaisiin.. täälä näyttää uusia olevan ihan mukavasti.

Jotenki tarttu silmään tuo Prätkiksen huikea etappi 2kk pakko nostaa hattua Kerrohan miten pirskeet sujui savuitta. Kaikille muille tsemppii kanssa en ihan ole viel näistä saavutuksista perillä, mutta pikkuhiljaa. Palaan tänne ruikuttamaan jahka koetus on alkanut

1.3.2012

tiin@

Rekisteröityi:
05/12/2011 00:56:44

Ei kirjautunut

Moi Massi ja mukava tutustua Hirveesti tsemppiä toivottelen savuttomaan jouluusi

Tumpannut elämänsä viimeisen tupakan illan koittaessa 4.12.2011. Luomuna lopetellaan,luottaen oman hulluuden ja intohimon voimaan.

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Jaksamista ja semppei Massi kuuraukseen ja savuttomuuteen.
Mulla ei oo taas palanu moneen päivään,tai no valehtelin....eilen illalla yritin mutta kahteen vetäsyyn jäi ku se vaan on helkutin pahanmakusta.Puistatus.Meni rööki hukkaan tai sitten ei. Jospa se mullaki tästä pikkuste hiljaa jäis kokonaan pois.

Mukavaa ressitöntä ja savutonta päivää kaikille.

20.12.2011.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pahaa? Miten niin pahaa Tuohon minä en ole vielä päässyt No täs tätä ensimmäistä päivää yritetaan saada pulkkaan.. olo on saamaton, ei pahoja hinkuja viel, mut tulos ovat. No on täs tekemistä ku sais alettuu va

Kiva tiin@ että kävit morjestaan Koetan nyt pysyä sekä savuttomana, että kuulolla. Tseppii

1.3.2012

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No ni päivä alkaa olla pulkas Ei hassummin ettenkö sanoisi. Turkinpippurit on maistunu tänä päivänä, mut iisiä viel Mites muilla?

1.3.2012

Siirry: