« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Lopettaminen ja uniongelmat?? XML

Kirjoittaja Viesti

Ande

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/01/2011 08:23:11

Ei kirjautunut

Pistäsin ihan tällästä kyssäriä porukalle kun moni on kertonut että nukahtaminen on tuottanut monille tuskaa.
Itsellä ongelma päinvastainen, nukku-matti kyllä tulee ja mäjäyttää tajun kankaalle entiseen malliin, mutta ongelmana on jatkuva, n. 3 aikoihin alkava heräily! Ei tee röökiä mieli tms. mutta ei vaan saa nukuttua ja koko ajan ajattelee että voisikohan sitä jo nousta.

Pari yötä sitten heräsin yöllä vessaan, ja ajattelin että pitäisikö sitä jo nousta ylös, vilkaisin kelloa: 23:14. Oho. Päätin vielä jatkaa unia kuitenkin. Ainakin tunnin verran.

Kysyisinkin muilta uussavuttomilta onko muilla ollut vastaavaa, ja jos on, niin milloinkohan moinen mahtaa yleensä loppua?? Hermot palaa, mutta ei onneksi rööki!

"Sirkus on aina sama, pellet vain vaihtuu."

Lumikki 10

[Avatar]

Rekisteröityi:
11/01/2011 06:08:01

Ei kirjautunut

Mulla toi kesti sen kaksi ekaa viikkoa, tosiaan saatto valvottaa kolmeenkin saakka yöllä ja sitte heräsin ihan ilman syytä kuuden aikaan aamulla. Nyt kaksi viikkoa tuon vaiheen loppumisen jälkeen nukahdan napista painamalla ja aamulle kasin aikaan tekisi mieli jatkaa kellon soidessa vielä unia. Toki tää on yksilöllistä touhua ja jokaisen elimistö toimii erilailla, mut mä oon siis viidennen viikon kohilla menossa ja unirytmi ja nukahtaminen normaalimitoissa...

siiri

Rekisteröityi:
09/11/2007 23:36:55

Ei kirjautunut

Moi! Hienon päätöksen olet tehnyt! Lopettaminen kannattaa, vaikka eihän tämä helppoa aina ole!
Mulla kesti nuo unihommat reilun viikon. Se oli semmosta tunnin välein heräilyä... Sitten alkoi armoton väsymysjakso, oisin nukkunut vaan kaiken aikaa. Tää on nyt vasta viime päivinä helpottanut.
Ja mulla siis savuttomuutta nyt takana reilu 5 viikkoa.

Kettu74

Rekisteröityi:
06/01/2010 20:00:41

Ei kirjautunut

Mun mielestä nää ongelmat on jokaisen omassa päässä! Jos sä kovasti odotat ongelmia kun lopetat, niin sulle tulee niitä.
Mutta jos asennoidut niin että elämäs muuttuu heti lopetuspäivästä paremmaks, niin se tosiaan muuttuu!
Mulla ei ole ollut yhtään huonoa päivää tai yötä.

Sauhuttelu loppu 06.01.2010 klo 9.10
[WWW]

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Hienoa Kettu kun sulla menee päivät ja yöt hyvin.
Mulla oli lähes 6 viikkoa järjetön väsymys päällä,oisin vaan voinu nukkua.Ja vaikka kuinka etin ni en itestäni löytänyt "en ole väsynyt" nappulaa.Nyt on tilanne alkanut normalisoitumaan.
Jotkut asiat ovat päästä kiinni,muttei uniongelmat.Mun mielestä.

Tsemppejä sulle!!

20.12.2011.

Lopettaja-75

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/02/2011 20:58:15

Ei kirjautunut

Kyllä on just tollasta ongelmaa päällä. Viikko nyt menny et nukahtaa klo 21 ja herää 23 ja nukahtaa ja herää jne. Todella p****lla fiilikisellä olen ja aivan koko elimistö tappelee minua vastaan nyt. Verenpaineet aivan tapissa ja hermotkin, joten ei jaksa edes sängystä nousta ja tupakkaa ei tee mieli yhtään mutta tuskin kauan jaksan tätä olotilaa. Mut milläs tän sit muuttaa Lääkärin kanssa ollaan koko ajan yhteyksissä mut ei vaan löydy syytä moiseen. Luulin minäkin et elämän laatu paranee kun tupakat pois jätän mut ei todellakaan näin käynyt, päinvastoin Myös käsittämättömään aikaan alkoi (kait) nikkikset. 2vko lopettamisen jälkeen ja nyt 3vko aivan täyttä pa*kaa aikaa.Mutta miksi luovuttaisin, koska en tiedä "paranisko" elämä takas, eli katon nyt sit tän kortin pitkin hampain.
Ikuisuuskysymys, onko nää nikkiksiä vai mitä nää on?

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 24/02/2011 09:58:55

Savuttomuus alkoi hiljalleen 1.1.2011 ja totaalisesti 20.1.2011. JA PYSYY!!! Tuhlaan tupakka rahat itteeni tästä eteenpäin muulla tavoin

Mintzu

Rekisteröityi:
17/04/2011 11:33:12

Ei kirjautunut

Mulla on ilmentynyt sama ongelma, vaikka ennen nukuinkin kuin tukki vuorotöistä riippumatta.
Nyt ilman nikotiinia 11 pvää ja uni on todellakin katkonaista. Uneen pääsy edelleenkin helppoa, mutta kesto pätkii ja pahasti

Se mikä ei tapa, vahvistaa!

Rat_ki

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/08/2008 17:03:38

Ei kirjautunut

Yöt menee valvoen täälläkin! Ongelmat alkoivat jossain kolmannen yön kohdalla. Silloin nukahdin suht normaalisti n. tunnissa tai puolessatoista, mutta heräsin yhden-kahden maissa hiestä märkänä.

Tuon ongelman vielä kesti, mutta nyt viikon paikkeilla alkaa mennä hermot... Toissa yönä pyörin valveilla suunnilleen kolmeen, ja sen jälkeen heräilinkin tunnin välein aamuun asti. Viime yönä unen saamisessa meni ainakin neljään asti, ja kello soi aamulla kuudelta... Nyt pitäis muka lukea huomisen tenttiin, mutta kun kahden yön yhteenlaskettu unisaldo on alle 8 tuntia, ei aivot tunnu kauhean vastaanottavaiselta...

Mutta, jos jotain positiivista haetaan: on ollut ihmeen helppo nousta aamulla kun ei ole kunnolla nukahtanutkaan, tavallisesti torkku on huutanut vähintään tunnin mutta nyt pomppaan ylös heti ensi soitosta

Kolmas kerta toden sanoo! Luomusti 18.4.2011-->

Sarpakka

[Avatar]

Rekisteröityi:
25/05/2011 07:23:28

Ei kirjautunut

Mulla lopettamisen jälkeen toisesta yöstä alkoi tämä yöhulina. Illalla kyllä väsyttää ja uni tulee, mutta vartin välein herään. Herään säpsähtäen täydessä paniikissa ja törkin miestä ja poikaa hereille et onko hei kaikki hyvin?!!? Tämä on pikkuisen hellittänyt, nyt on menossa 6 päivä ilman röökiä ja unta tulee nyt jopa 20 minuuttia kerralla. Mut sen verran kyllä peikottaa noi yöt että todella odotan että helpotusta tulee.
Vaikka kuinka asennoidun illalla et tää menee ohi, niin kyllä vaikeeta on tämä yöseikkailu. Pyyhe lakanan päällä kun aivan hiestä märkänä ja se paniikin tunne kun herää ihan toistuvasti. Sit on päivät aivan veto poissa vaikka tietty jaksettava olisi.

Siirry: