« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Se tietty aika XML

Kirjoittaja Viesti

Kapa53

Rekisteröityi:
11/03/2011 22:21:53

Ei kirjautunut

Hitto vieköön. Olen 25-vuotias, noin 8-9 vuotta polttanut ja kolme-neljä kertaa koettanut lopettaa. Nyt jälleen kolmatta viikkoa polttamatta, tämä on se minun suuri käännekohtani, tähän aikaan olen aiemmilla lopetuskerroilla sortunut. Jotenkin sitä alkaa lopettamisen uutuudenviehätys kaikota. Samantien kun kolme viikkoa sitten lopetin, alkoin kuntoilemaan ja ah kun happi kulkee vaikka miten itseään rääkkäisi. Nyt kun mitään sen kummempia "lopettamisesta johtuneita hyviä puolia" oikein mieti, eikä ne tunnu yhtä hyviltä, kuin ne ensimmäiset päivät polttamatta, niin kiusaus kasvaa luokattoman suureksi.

Aski on kaapissa mutta kun katson sitä, yritän miettiä, että miksi TAAS lopetin niin en kuitenkaan polta. Mutta fiilis ei ole niin ehdoton enää kuin ensimmäisinä päivinä. Miten selvitä?

Tupakointi loppui luomuna 1.3.2011. Rööki ei pala eikä palaa. (Ollaan silti tarkkana)

-Sarkku-

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/02/2011 08:48:39

Ei kirjautunut

Ihan ekaks, heitä se aski h*****tiin sieltä kaapista!
Eipä sitten ainakaan oo niin helposti sitä tupakkaa saatavilla..
Sit pitäs pukee,mennä ulos,kävellä/ajaa johonki mistä vois ostaa tupakkaa.. Ja ehkä viimestään ennen sitä kaupan/kiskan oven avaamista tuut toisiin aatoksiin ja jätät tupakat ostamatta

Yksi savuton vuosi koettu, sitten 2 kk:n repsahtaminen ja nyt
25.4.12 alkaen lopullisesti savuton!

Helinä_

Rekisteröityi:
19/03/2011 23:14:44

Ei kirjautunut

Googleta keuhkosyöpäkuvia ja lueskele keuhkosairauksista. Voin kertoa, että jos 8-9 vuotta on kulunut nopeasti, niin seuraavat 8-9 vuotta kuluvat yhtä nopeasti. Sitten oletkin tupakoinut jo lähes 20 vuotta. Siinä vaiheessa keksit varmasti monta syytä enemmän pitää motivaatiota yllä.
Ihminen on aina kuolematon, ainakin siihen asti että elimistö ei jaksa enää sinne työnnettyjä myrkkyjä.
Itse menen vuosia kohdassa 13, alkaa tuntua röökaus kropassa ihan eri tavalla kuin 5 vuotta sitten.

Kapa53

Rekisteröityi:
11/03/2011 22:21:53

Ei kirjautunut

Heh, tuosta selvittiin kuin mies. Ensi viikolla tuleekin sitten se ensimmäinen kuukausi täyteen Jotenkin aivot ovat sikäli oudossa tilassa, että joku osa haluaisi maistaa tupakkaa, toinen taas miettii että mitäs hyötyä siitä muka on, semmoista moskaa tupruttaa. Mutta päivittäin kuluu yhä enemmän aikaa, ettei edes ajattele asiaa. Kai se tästä.

Tupakointi loppui luomuna 1.3.2011. Rööki ei pala eikä palaa. (Ollaan silti tarkkana)

-Sarkku-

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/02/2011 08:48:39

Ei kirjautunut

HyväHyvä
Mulla tuli kuukausi täyteen muutama päivä sitten, ja jotenki se tais olla aika tärkee merkkipaalu,tärkeempi ku olin ajatellu.
Jotenki sellanen "huhhuh, nyt se eka kk on ohi,enään ei tarvi laskee päiviä siihen,nyt saa vain olla" .
Ehkä oon jotenki tiedostamattani ajatellu, et jos sen ekan kuukauden selviän,sit ollaan "kuivilla".

Tsemppiä oikein paljon jatkoon ja muistahan palkita itsesi ensimmäisen kuukauden johdosta

Yksi savuton vuosi koettu, sitten 2 kk:n repsahtaminen ja nyt
25.4.12 alkaen lopullisesti savuton!

Lopettaja-75

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/02/2011 20:58:15

Ei kirjautunut

Kapa53 wrote:Hitto vieköön. Olen 25-vuotias, noin 8-9 vuotta polttanut ja kolme-neljä kertaa koettanut lopettaa. Nyt jälleen kolmatta viikkoa polttamatta, tämä on se minun suuri käännekohtani, tähän aikaan olen aiemmilla lopetuskerroilla sortunut. Jotenkin sitä alkaa lopettamisen uutuudenviehätys kaikota. Samantien kun kolme viikkoa sitten lopetin, alkoin kuntoilemaan ja ah kun happi kulkee vaikka miten itseään rääkkäisi. Nyt kun mitään sen kummempia "lopettamisesta johtuneita hyviä puolia" oikein mieti, eikä ne tunnu yhtä hyviltä, kuin ne ensimmäiset päivät polttamatta, niin kiusaus kasvaa luokattoman suureksi.

Aski on kaapissa mutta kun katson sitä, yritän miettiä, että miksi TAAS lopetin niin en kuitenkaan polta. Mutta fiilis ei ole niin ehdoton enää kuin ensimmäisinä päivinä. Miten selvitä?

Niin se onkin korvienvälin selvitettävä ite tää lopettamisen taika. Ei ole mullakaan löytynyt onnellisuus tai ihanuus olotilaa lopettamisen jälkeen mitenkään MUTTA miksi alkaisin polttamaan kun huomaan pärjääväni ilmankin. Kyllä se henki kulkee varmasti paremmin ja lenkillä aloin käymään heti lopettamisen alkaessa ja nyt on vaan pakko käydä kävelee kun se tuntuu hyvältä. Kaikki ne kokemukset joita on ollu niksan takia ovat olleet karmivia mutta itse olen tupakkaa itseeni työntänyt niin turha se on valittaakkaan. Kun oikein miettii lopettamista ja itseään niin kyllä se pistää kuitenkin hymyilyttämään........ MÄÄ OON LOPETTANU Tsemppiä hitosti ja positiivisia ajatuksia nuppiin

Savuttomuus alkoi hiljalleen 1.1.2011 ja totaalisesti 20.1.2011. JA PYSYY!!! Tuhlaan tupakka rahat itteeni tästä eteenpäin muulla tavoin

Siirry: