« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Ei enää piiloon XML

Kirjoittaja Viesti

Ami_2

Rekisteröityi:
01/08/2007 11:51:07

Ei kirjautunut

Mahtavaa maanantaita kaikille
onnistumisen iloa, ainakin itselle. Olin tuossa viikonloppuna lasten kanssa(6v&11v) luonnon helmassa ulkoilemassa, ja oli äärimmäisen hienoa kun ei tarvinnut missään vaiheessa esim. yrittää jäädä jälkeen ja polttaa "piilossa", niin kuin aikaisemmin oli tapana. Oli ihan uusi kokemus.
Kalasteltiin, paistettiin makkaraa ja ainut savu tuli nuotiosta, eikä "iskän" suusta ( tyttö muutama vuosi sitten; katsokaa, isän suu palaa )

Lähes sama tilanne oli tuossa männä viikolla pojan kiekkoharkoissa, pysty keskustelemaan valmentajan kanssa ihan naamatusten, eikä puhua naama vinossa toiseen suuntaan. HIANOA.

Joo, ei saatu kalaa, mut huippua oli, kun 6v tyttö oppi käyttämään virveliä n.3 minuutin harjoittelun jälkeen. Kyllä oli isä ylpeä.

Aurinkoista ja poutaista viikonalkua kaikille

Nyt saa tää jo riittää...

Lyyli

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/04/2007 10:59:54

Ei kirjautunut

Upeeta, ettei "isän suu enää pala" Lasten suusta ne totuudet kuulee.

Kaatua saa muttei jäädä makaamaan.

Rita_2

Rekisteröityi:
04/08/2007 00:02:25

Ei kirjautunut

Hienoa Ami!
Eikö olekin kannustavaa?! Antaa hyvää potkua jatkaa savuttomuutta.

Lopetus 050607 klo 02.30

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Onnea!! ja mikä parasta; olet moninkertaistanut mahdollisuutesi nähdä lapsenlapsiakin Mikäs sen suurempi palvelus omille lapsille ja itsellesi olisi

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

hienoo Ami

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Ami_2

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Terske kaikille,
ja aurinkoista Mata Harin syntymäpäivää
tai iltahan se jo. Tänään ollu suht hyvä päivä, tullut sellaisia tosi "euforisia" hyvän olon aaltoja, johtuuko sitten Zybanista tai jostain muusta??
No kuitenkin, huomenna pitäis lähteä Puuhamaahan puuhaamaan, siitäkin tulee varmaan ihan jees reissu. Ei enää katso muut savuttomat vanhemmat kieroon sitä että olen jossain kulmalla röökillä. Tosta sai meinaan osansa tossa kesällä Lintsillä, ja siellä kuitenkin oli muitakin polttajia ihan reilusti.

Ja kaiken muun hyvän lisäksi ei tarvi poistua huomenna pelihallista ainakaan kessulle, pystyy pelaa vaik 2 tuntia putkeen (jalkapalloa)

Raikasta illanjatkoa kaikille.
- Älä koskaan mene nukkumaan vihaisena, pysy hereillä ja taistele.

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

hyvä loppulause sulla eiköhän nuo hyvänolon aallot tule siitä kun on niin onnellinen kun ei tarvitse polttaa mulla aineski,kun on vapaa eikä mikään pakottava tarve aja nurkan taa röökille

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Eeva

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:30:46

Ei kirjautunut

Ami wrote:
...Ei enää katso muut savuttomat vanhemmat kieroon sitä että olen jossain kulmalla röökillä.
Mitäs niillä muilla vanhemmilla on merkitystä
Ami wrote:Ja kaiken muun hyvän lisäksi ei tarvi poistua huomenna pelihallista ainakaan kessulle, pystyy pelaa vaik 2 tuntia putkeen (jalkapalloa)
Niinpä, tuo on sitä vapautta
Ami wrote:- Älä koskaan mene nukkumaan vihaisena, pysy hereillä ja taistele.
Kiitos raikuvista nauruista, mahtava lause!

Ami_2

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ole hyvä Eeva
se on hauskaa, jos on mukavaa. Kohta lähdetään puuhistelee

Siirry: