« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Tupakointiunet ja painajaiset XML

Kirjoittaja Viesti

Polkka

Rekisteröityi:
07/09/2011 16:14:25

Ei kirjautunut

Viime yönä koettiin eka tätä lajia. Unessa mulla oli 2 muovikassillista irrallisia tupakoita, ja selitin itse itselleni, että hei, näinhän sä päätit että tää menee, arkisin purkkaa ja viikonloppuisin nämä röökit.

Heräsin ihan sekopäänä ja ahdistuneena, en muistanut mitä on tapahtunut, olenko lopettanut kokonaan vai mitä. Onneksi tolkku palasi ja sain vielä untakin.

Tosi ahdistavaa ja näistä aina huomaa, kuinka takaraivossa se riippuvuus on, ja nyt kun sille pistää kampoihin se alkaa keljuilemaan oikein tosissaan. Hyvä ettei talossamme ole ainoatakaan savuketta. Saattaisin vielä kävellä unissani tupakalle, mistä näitä tietää

Vika tumpattu 6.9.2011

Polkka

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt on nähty mm. uni, jossa löysin taskustani vajaan askin ja annoin sen ystävälleni. Viime yönä taas löysin unessa käsilaukustani askin ja tajusin polttaneeni siitä hipatessa. Tuli kamala katumus ja päätin, että tästä jatketaan. Eiks se ole hyvä merkki, jos unessakin on vahva vakaumus?

Vika tumpattu 6.9.2011

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Moikka, mä nään röökiunia, ja aina saman kaavan mukaan: jotenkin lipsahdan polttamaan , petän itseäni selittämällä itselleni et ei pari haittaa, en ole koukussa kunnes tajuntaan jysähtää: miten täs näin kävi
Aamulla helpotus mut kuitenkin outo v....tus

Lopetin 14.2.2010, et semmosta

lymbalgia

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/09/2011 15:01:41

Ei kirjautunut

Mä oon nyt ollut viisi päivää polttamatta..kaameita unia ja unettomuutta, vaan en anna periksi! "Mukavaa" nähdä että muillakin on samoja ongelmia...siis vertaistueksi.

Kapa53

Rekisteröityi:
11/03/2011 22:21:53

Ei kirjautunut

Minkäin näin tuossa joku aika sitten unen että poltin kaksi tupakkaa ja sitten heräsin ja v**utti pirusti kunnes tajusin että untahan se vain oli. Voi sitä helpotusta. Toisaalta näen silloin tällöin unia, jossa vihaan tupakkaa, joissa hätistelen savua jne. Ei kyllä ole hetkeen enää pyörinyt tupakki mielessä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/09/2011 07:43:27

Tupakointi loppui luomuna 1.3.2011. Rööki ei pala eikä palaa. (Ollaan silti tarkkana)

Mielikki-vm61

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/08/2011 11:01:44

Ei kirjautunut

Ei ole tällä lopetuskerralla tullut tupakka uniin, muuten on kyllä vilkkaita "minisarjojen täyttämiä" öitä

Olis kyllä kiva nähdä tupakointiunia, on niin mahtavaa aamulla herätä kun tajuaakin olevansa tupakoimaton

--Seliselit loppui 15.1.2012---

Miili

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/08/2011 15:12:57

Ei kirjautunut

Hellurei... Mä näin aluksi Champixin takia vilkkaita seikkailu-unia. Oikei kivoja ja hauskoja. Kun lopetin lääkkeen nukuin melko hyvin vähän aikaa ja nyt näen taas kummallisen paljon unia. Eivät ole painajaisia, mutta se mitä näen tuntuu uskomattoman todelta ja saa aamuisin miettiä että totta vai ei..

Yks aamu otti niin syvästi pattiin, kun tajusin ettei totta.... Kun olin nähnyt unta että voitin kaverini kanssa arpajaisissa monen sadan euron potin ja olin jo käynyt katsomassa omaa asuntoa niillä rahoilla

- Miili -

Lopetus 15.8.

Polkka

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Taas ihan järkky uni koettu, vieläkin näitä tulee silloin tällöin. Unessa olin jo polttanut koko ajan "vähän silloin tällöin juhliessa", ja se selvisi mulle itsellenikin vasta siinä unessa, ja olin niin pettynyt että raivosin itkin. Meni pitkään tajuta, että se olikin unta vain, ja oikeasti olen ollut jo neljä kk ilman yksiäkään savuja. Huh helpotus.

Vika tumpattu 6.9.2011

perhonenxo

Rekisteröityi:
01/01/2012 22:49:41

Ei kirjautunut

Viimeyönä 3 vkon savuttomuuden kunniaksi eka röökipainajainen. Pelasin jotain pallopeliä tunnettujen suomalaisten näyttelijöiden kanssa, joka oli sinänsä hauskaa (katsoin eilen Putouksen =D) otettiin siinä drinksuja ja olin tosi huppelissa, kävin ostamassa askin tupakkaa ja sovittiin että nähdään myöhemmin yökerhossa. Yhtään en polttanut askista, mutta se tunne siitä että ostin ja suunnittelin polttavani tupakkaa aiheutti kamalan ahdistuksen ja häpeän siinä unessa... ihan kamalaa =D

Siirry: