Ampeeri
Rekisteröityi: 06/08/2007 14:16:04
Ei kirjautunut
|
..vaiko kumminkin suuri pettymys.
Olen 23- vuotias. Poltin 10 vuotta. Tupakkaa meni päivässä n. 10-20 kpl ja viikon loppuisin paljon enemmän.. Se oli paha tapa, ei niinkään riippuvuus. Olin päättänyt jo vuosia sitten, että jos poltan vielä 23- vuotiaana, niin sillon se loppuu ja alku kesään mennessä olin jo päättänyt, että tupakointi loppuu heinäkuussa.
Sain haalittua itselleni tahdon voimaa huimasti. Päätin ruveta taas urheilemaan. Juoksemaan, kuntonyrkkeilemään, pyöräilemään yms.. Pomoni lupasi minulle myös huomattavan palkankorotuksen.
Olen töissä sellaisessa paikassa jossa vain n. 3/30 eivät tupakoi.
Pelkäsin tulevaa..
15. heinäkuuta se sitten loppui. Siinä kävi sitten niin, että se oli maailman helpoin teko tähän asti mulle. En tiedä johtuiko se siitä, että olin saanut tungettua itseni niin täyteen sitä tahdon voimaa... Siitä on nyt vasta 3vk. "Kuivilla" ei vielä olla mutta hyvässä alussa silti.
Eli se minua tässä kaikista eniten pelottaakin, että kuullostaako tämä liian helpolta ja ratkeankohan minä vielä..? Onko muille ollut lopetus näin helppoa?
Minulla oli valmiiksi ostettuna Nicotinel purkkaa ja imeskelytabletteja.
Ensimmäisenä päivänä maistoin nikotiinipurkkaa ja hyi kamala! Tyydyin pureskelemaan tavallista jenkkiä. Tällä hetkellä en syö enää sitäkään.
Nään sillon tällön unta, että olen polttanut ja sen jälkeen on jum**aton vi**tus. Sitä en haluaisi kokea!
Elämä tuntuu ja tuoksuu ihanalta ! Valitettavasti joudun haistelemaan vielä mieheni hengitystä, mutta tällä hetkellä pääasia on se, että itse voin hyvin!
Tsemppiä myös muille!
|