« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

hajoon!! vasta kuukausi...!!! XML

Kirjoittaja Viesti

jim

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/01/2012 17:32:19

Ei kirjautunut

tänään tulee kuukausi lopettamisesta ja ei oikeen valoisalta näytä! röökiä ei tee mieli, eikä oo muutenkaa muita vieroitus oireita mutta nyt olen alkanut luulosairaaksi koska kuuntelen kroppaani kokoajan, pienikin vihlaisu ynm ja olen heti säikkymässä jos jonkunlaista tautia. yöunet mulla on ollu koko kuukauden kadoksissa ja lääkäri antoikin siihen lääkityksen mutta nyt tuntuu että psyyke romahtaa ku on tälläinen stressi päällä ja kun en edes tiedä mitä stressaan. toisinaan olen tosi pirteä ja käyn hölkkäämässä ynm. ja tässä tilassa ihmiseen tarttuukin kaiken mailman pöpöt. pari kertaa olen saanut yöllä paniikkikohtauksen jossa kädet puutuu ja rintaa puristaa. onneksi se menee ohi muutamassa kymmenessä sekunnissa. en käytä muuta korvaushoitoa kuin nikotiinipurkaa. onkohan muilla ollut samanlaisia kokemuksia? olisi mukava jakaa tuntoja...

Petunea

[Avatar]

Rekisteröityi:
25/01/2012 00:31:40

Ei kirjautunut

Viestistäsi on jo useampi viikko aikaa, mutta olisi mukava kuulla miten noiden oireiden kanssa kävi lopulta? Saitko helpotusta, sorruitko vai jotakin muuta?

Ahdistus ja masennus ei vaikuta olevan mitenkään harvinaista lopettamisen jälkeen, vaikuttaahan nikotiini aivoihin monella tavalla ja uuden tupakoimattoman elämän ja identiteetinkin opettelu voi olla henkisesti tosi raskasta.

Tsemppiä sinulle!

- Viimeinen tupakka paloi 14.1.2012 -

Balleriina

Rekisteröityi:
22/02/2009 02:24:49

Ei kirjautunut

Kun lopetin 2 vuotta sitten mulla oli kanssa outoja pelkotiloja. Tuli ihme ajatuksia, että ihan varmaan mulla on JO syöpä, koska poltin niin paljon, et en mitenkään ole voinut selvitä terveenä siitä myrkytyksestä. Odotin kokoajan, milloin se "syöpä" sitten paljastuu ja olin tosi stressaantunut.

Se meni ohi kyllä.

Savuton 3.6.2009 -> Yksi savuke johti 6 kuukauden polttamiseen. Savuton jälleen 30.1.2012 -> Allen Carrin opeilla.

Siirry: