Riinakaarina
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar08.png)
Rekisteröityi: 07/01/2012 10:28:09
Ei kirjautunut
|
No niin, nyt oli ihan pakko tulla tänne sivuille hakemaan lohtua ja vahvistusta. Sairastuin pahaan flunssaan ja tiistaina kävin vetämässä toistaiseksi viimeisen tupakan, siitä lähtien ollut polttamatta. Tähän saakka mennyt hyvin, ei ole tehnyt edes pahemmin mieli. Mutta tänään heti aamusta mielessä ja äskeisen päiväkahvin jälkeen hitonmoinen himo joka jatkuu vieläkin.
Sunnuntait ovat olleet lempipäiviäni tupakan suhteen. Kun on syy, sunnuntaineuroosi niin tupakka muka auttanut siinä. Ja kaikkihan tietää ettei se niin mene. Kunhan vaan itselleen antaa muka luvan vetää myrkkyä sisäänsä posket lommolla.
Minä muuten vierailin täällä tammikuussa. Minulla oli tosi hieno ajatus että vähentämällä pääsen pikkuhiljaa eroon koko paskasta. No, sehän on mitä parhain keino huijata itseään. Mitä vähemmän yritin polttaa, sen enemmän teki mieli. Siis ihan peestä. Ja sitten vain aloin vetää kahta kamalammin. Olin niin koukussa että hävettää
Nyt menen päivä kerrallaan, tavoite olisi päästä irti kokonaan. Mutta mikä helvetin piru saa minut kuitenkin haaveilemaan että joskus vielä voisi polttaa. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Onneksi en ole yksin, täällä kun käy lukemassa tarinoita niin tajuaa etten ole ainoa. Jo nyt alkoi hieman helpottaa kun sai kirjoittaa ja kertoa tästä helkkarinmoisesta himosta, joka meinaa viedä menessään. Mulla on aski tuossa aulassa pöydällä ja tupakkatakki siinä vieressä. Olisi niin helppoa astua parvekkeelle ja palella, vetää röökiä naama sinisenä ja kädet kohmeessa. Ja sen jälkeen kamala haju ja maku suussa. Sitäkö minä oikeasti haluan? Miten ihminen voi olla näin tyhmä? No, en mene, päätin aamulla että tänään en polta ja sen pituinen se. Pitäkää peukkuja etten sorru ja minä teille kaikille jotka ottee samassa veneessä.
|